Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (703)

Vierailija
401/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennalta-arvattavuus on tuttua ja turvallista.

Kun sen uskaltaa jättää, löytää ihan muuta.

Omasta puolestani voin kertoa: Uskallettu on. Nyt on, mitä muistella.

Vierailija
402/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, seksi, seksi, seksi ja seksi. Vielä kerran seksi ja seksi ja seksi. Ja samat jutut toistuu. Kuka nyt jankkaa. Kun minäkin olen lukenut jo ne haisevat vaginat, suuseksit, eritteet yms jo moneen kertaan. Näin miksi niitäkään toistaa. Toisessa ketjussa ne on jo luettu monia kertoja. Silti niin mukavaa jollekin niitäkin on tänne kirjoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio. Lue tarkkaan aloitus. Tämä on hymistelyketju. Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä.

Onnistuuko luetun ymmärtäminen? Tämä ketju on tarkoitettu tavallisille jutuille. Ruoka ja sää ovat tavallisia juttuja. Lopettakaa ilkeily ja provoviestit. 

Vastahan tämä sama porukka kirjoitteli Räväköissä, joka lukittiin. Ketjujen nimet on vaan nimiä, kirjoittajat tekee ketjut ja ne elää ja muuttuu koko ajan. 

Vierailija
404/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko entiseen?

Tämän ketjun perusluonteeseen.

Arkisia, tavallisia juttuja. Tylsiäkin. Hyräilyä ja hymistelyä 

Vierailija
405/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio. Lue tarkkaan aloitus. Tämä on hymistelyketju. Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä.

Onnistuuko luetun ymmärtäminen? Tämä ketju on tarkoitettu tavallisille jutuille. Ruoka ja sää ovat tavallisia juttuja. Lopettakaa ilkeily ja provoviestit. 

Vastahan tämä sama porukka kirjoitteli Räväköissä, joka lukittiin. Ketjujen nimet on vaan nimiä, kirjoittajat tekee ketjut ja ne elää ja muuttuu koko ajan. 

Ei tuo räväköiden kuulumisten ketju ole lukossa ollutkaan.  Auki se on ja itse kirjoitan jatkossa sinne jos en välitä enää lukea viestejä täältä jossa jotain ikävää illeilyä taas. Terveisin P. Ja sivusta. 

Vierailija
406/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Mun gynekologi sanoi kerran kun olin ihan nuori, että kannattaa pysyä ihan muutamassa miehessä ja katsoa vähän perään, mitä niiden antaa itselleen tehdä. Nainen ei ole mikään höyläpenkki. Jäi mieleen.

Vierailija
407/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo räväköiden kuulumisten ketju ole lukossa ollutkaan.  Auki se on ja itse kirjoitan jatkossa sinne jos en välitä enää lukea viestejä täältä jossa jotain ikävää illeilyä taas. Terveisin P. Ja sivusta. 

P. Pysythän täällä. Jospa nuo muut hoksais siirtyä

Vierailija
408/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomennakin kirjoitan vain kuulumisia, mukavia, arkisia. Kuten tein tänäänkin.

Nyt otan pamin.

Hyvää yötä

Sopuisampaa huomista

Pakko kysyä: ymmärrätkö, miksi monet haluaa muunlaisia kuin pelkästään niitä arkisia kuulumisia. Kysyn ihan kohteliaasti, koska haluaisin tietää, ymmärrätkö vai koetko vain uhaksi itsellesi. 

Ketjun otsikon mukaista tänne tahdotaan. Ne 'monet muut halukkaat' löytävät varmaan sopivampia ketjuja itselleen.

Joku täällä päsmäröi ja rajoittaa, ettei säästä ja ruoasta kannattais enää kirjoittaa, miksi ihmeessä? Nehän muuttuvat miltei joka päivä.

Tuo kysymys oli mun kirjoittama. Vastauksesi veti sanattomaksi.

Vierailija
409/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on asennetta. Tulee mieleen Kyllikki Villa ym. rohkeat naiset. Näitä muisteluja olis jännä kuulla.

Vierailija
410/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otan pamin.

Hyvää yötä

Sopuisampaa huomista

Pakko kysyä: ymmärrätkö, miksi monet haluaa muunlaisia kuin pelkästään niitä arkisia kuulumisia. Kysyn ihan kohteliaasti, koska haluaisin tietää, ymmärrätkö vai koetko vain uhaksi itsellesi. 

Ketjun otsikon mukaista tänne tahdotaan. Ne 'monet muut halukkaat' löytävät varmaan sopivampia ketjuja itselleen.

Joku täällä päsmäröi ja rajoittaa, ettei säästä ja ruoasta kannattais enää kirjoittaa, miksi ihmeessä? Nehän muuttuvat miltei joka päivä.

Tuo kysymys oli mun kirjoittama. Vastauksesi veti sanattomaksi.

Sivusta tämä: mitä sisältöä sinun mielestäsi otsikko sisältää?

Vierailija
411/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on asennetta. Tulee mieleen Kyllikki Villa ym. rohkeat naiset. Näitä muisteluja olis jännä kuulla.

On sellaisia asioita, mitä ei täällä jaeta. Moni muukin varmaan pitää ne henkilökohtaisemmat jutut ihan itsellään. Ja lähipiirillä. *hymyilee

Vierailija
412/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, sekoitin. Ne oli ne pari Räväköitä edeltävää ketjua, jotka lukittiin. Hyvä huomio tuo, että samat voi kirjoittaa sekä Räväköihin että tänne.

Vierailija
413/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, seksi, seksi ja seksi. Vielä kerran seksi ja seksi ja seksi. Ja samat jutut toistuu. Kuka nyt jankkaa. Kun minäkin olen lukenut jo ne haisevat vaginat, suuseksit, eritteet yms jo moneen kertaan. Näin miksi niitäkään toistaa. Toisessa ketjussa ne on jo luettu monia kertoja. Silti niin mukavaa jollekin niitäkin on tänne kirjoittaa. 

Jokuhan meni sinne Yksinäisten ketjuunkin rajoittelemaan. Ehkä ne siirtyi tänne. Ei kannata kerjätä ongelmia.

Vierailija
414/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missaat pointin.

Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä tapellaan? Mun omat kuulumuseni on aina tylsiä, mutta mä ihan oikeasti rakastan tylsää elämääni. Olen kyllä elänyt vuoristorataelämääkin,  jossa huomenna saattoi kaikki olla ihan päinvastoin kuin tänään.  En kaipaa sellaista elämää enää tässä iässä enkä kyllä aina kaivannut silloinkaan,  kun olin nuori.  Ihan mielelläni mä luen kuulumisia,  jotka on erilaisia kuin omani.  Vaikka matkakertomuksia, kesämökin rakennusprojektia,  hyväntekeväisyyttä Lääkärit ilman rajoja- järjestössä tai mitä vaan. Naapureiden petipuuhat eivät kiinnostaneet mua edes teininä ja jos jostain syystä naapurini nyt haluaisi jostain kumman syystä mulle sellaisesta avautumaan, niin hyvin nopeasti kiireisiin vedoten poistuisin paikalta.  En siis jäisi vänkäämään naapurin kanssa siitä,  haluanko kuunnella hänen petipuuhistaan vai en. Sama juttu täällä palstalla. Hyppään yli kommentit, jotka ei kiinnosta.  

Päivän kuulumiset: koiralla oli taas levoton yö, mutta aamulla oli  ihan kunnossa.  Vanhan koiran kanssa tämä on tätä. Jatkuvaa arviointia,  vieläkö elämä on koiralle elämisen arvoista vai onko nyt se hetki, kun täytyy päästää  Sateenkaarisillalle.  Mulle nyt toinen yö olohuoneen sohvalla.  Ehkä voisin nukkua jo omassa sängyssäkin,  mutta tästä on helpompi mennä koiran viereen lattialle.  Mistä tulikin mieleeni,  että kun edellinen koirani lakkasi kulkemasta rappusia yläkertaan, mä nukuin kahden vuoden ajan olohuoneen parketilla vain tyyny pääni alla ja peitto päällä.

Pitkikselle: Ymmärrän oikein hyvin  

Vierailija
416/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia asioita, mitä ei täällä jaeta. Moni muukin varmaan pitää ne henkilökohtaisemmat jutut ihan itsellään. Ja lähipiirillä. *hymyilee

Kyllikki Villa oli kääntäjä ja kirjailija, joka matkusteli pienen tyttärensä kanssa vuosia rahtilaivoilla ympäri maailmaa ja työskenteli samalla. Hän käänsi mm. Bo Carpelania. 

Hän on kirjoittanut matkoistaan päiväkirjoja mm. Vanhan naisen lokikirjan, joka palkittiin vuoden matkakirjana 2004. 

Miksi häntä luulit? Aikuisviihdetähdeksikö? Tekiköhän mielikuvituksesi tepposet? 

Vierailija
417/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Double Wear:n koostumus muuttuu. Luulin just löytäneeni kelvollisen meikkivoiteen. Sataa räntää,ehdin tehdä lumityöt valoisaan aikaan. Vanha DW kesti hikoilun ja rännän. Mä en ymmärrä,miksi nykyään ei saa kunnollista meikkivoidetta millään rahalla. Peittävää ja pysyvää. Naama on paljaana kuin punatulkun rinta.

Lintu on kaunis. Minä en. 

On se ilmoja pidellyt,mites teillä? 

Vierailija
418/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otan pamin.

Hyvää yötä

Sopuisampaa huomista

Miksi kirjoittaa itsestäänselvyyksiä? Kaikki näkee sään omasta ikkunastaan ja televisiosta tai netistä. Miksi ihmeessä siitä pitää vielä täällä kertoa? Sama kuin kertoisi aina viikonpäivän ja maan nimen. Älytöntä muistisairaan hommaa tuo säästä kirjoittelu. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estee Lauderin Double Wear:n koostumus muuttuu. Luulin just löytäneeni kelvollisen meikkivoiteen. Sataa räntää,ehdin tehdä lumityöt valoisaan aikaan. Vanha DW kesti hikoilun ja rännän. Mä en ymmärrä,miksi nykyään ei saa kunnollista meikkivoidetta millään rahalla. Peittävää ja pysyvää. Naama on paljaana kuin punatulkun rinta.

Lintu on kaunis. Minä en. 

On se ilmoja pidellyt,mites teillä? 

Mä lakkasin meikkaamasta jo neljännesvuosisata sitten. Ei tämä pärstä enää pakkelillakaan parane. Mulla myös ongelmana,  että kaikki kemikaalit erityisesti kasvojen iholla aiheuttaa ihan sietämättömän kirvelyn ja kutinan.  Joskus kauan sitten kävin pari kertaa kosmetologilla, mutta sen jälkeen oli pari kolme viikkoa kärsimystä. Ja kuin punatulkku. Mulle siis  "vesi vanhin voitehista " toimii.  Kovilla pakkasilla huulirasva on ihan ok. Onneksi en ollut sellaisessa työssä,  missä ulkonäöllä olisi ollut merkitystä. 

Vierailija
420/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän 'mummojen ketju' mielletään kielteiseksi? Lienee väestössä yli 60 vuotiaita miljoona, ellei kaksikin? Ja eihän tässäkään ketjussa ikärajoja ole. Toisin kuin Joel Hallikaisen & Heikki Hiltusen show. Se on K60 :8)

Koska tänne ei miehet saa tulla! On sukupuoleen perustuvaa rasismia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä