Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (703)
Nytpä saatiin hienoja uutisia. Mukavat sukulaiset tulee pitemmästä matkasta kylään ja viipyvät useamman päivän. Ja yön. Vierailevat samalla muissakin Etelä-Suomen sukulaisissa ja ystävillä myös. Pitävät meidän kotia 'päämajanaan'. Todella hauskaa tulee olemaan, miksiköhän nykyään kyläillään niin harvoin? Ainakin meidän lähipiirissä vain sisarusten kanssa kylätellään, pelataan korttia ja kahvitellaan. Ystävien kanssa käydään kahvilla tai syömässä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo ihmettelin kun tämä mukava ketju sai olla näin kauan rauhassa.
Kiva lukea aivan tavallisia arkisia juttuja.
Ohitetaan nuo häirikköviestit ja jatketaan entiseen malliin.
Kävin alkuviikosta mittauttamassa silmänpaineen, kolmen kk:n välein suositus tarkistuttaa glaukoomaleikkauksen jälkeen.
Onneksi on pysynyt alhaalla lääketippojen avulla. Mitään muuta lääkitystä minulla ei olekaan vaikka kohta 70 mitttarissa.
Hyvä, kun muistutit. Sukurasite, kahden vuoden välein silmälääkäri. Pitääkin varata keväämmällä taas aika. Silmäpohjan rappeumaa tutkitaan, ja painetta myös, vielä on ollut puhtaat tulokset. Kehyksetkin vois vaihtaa, en vaan ole vuosiin löytänyt mieleisiä ja kun arvot ennallaan, ei ole tullut ostettua uusia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin alkuviikosta mittauttamassa silmänpaineen, kolmen kk:n välein suositus tarkistuttaa glaukoomaleikkauksen jälkeen.
Onneksi on pysynyt alhaalla lääketippojen avulla. Mitään muuta lääkitystä minulla ei olekaan vaikka kohta 70 mitttarissa.
Harvalle tämä yllätys on. Kyllä aiemmissa ketjuissa on ollut puhetta ongelmaksi tulleesta riidan haastamisesta myös eri ketjuissa. Mikäli ette voi sille mitään, ainoa vaihtoehto on kestää sen seuraukset. Muuten olisi nytkin varmaan pysynyt mummoketjuna, mutta "suurlähettiläänne" ryssi jutun. Omapa on asianne.
Squirttaamisesta tuli mieleen, että ihmisen biologia on ihmeellistä. Alkiona ollaan vähän aikaa samanlaisia, sitten kehitys eriytyy uros/naaraspuoliseksi. Tavallaan samat elimet, mutta vähän toisenlaisina.
Ketjun nimeen ei kannata kauheasti tuijotella. Ilmeisesti lähes sama porukka kirjoitteli aiemmin toisen ketjun lukituksen jälkeen Räväköissä ja nyt Hymistelyssä. Ihan vastakkaiset asiat.
Olette sekä räväköitä että hymistelijöitä ja kykeneviä saamaan ketjun toisensa jälkeen pilalle ja lukituksi. Ei ihan pieni saavutus. Joskaan ei juhlimisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Mikään ei ole naisessa vastenmielisempää kuin suhteet mustien miesten kanssa. Moni on niissä pettynyt ja sitten epätoivoissaan hakee tavallista miestä.
Sitten on niitä jotka haluavat valkoisen miehen jotta voivat kehua näille mustia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole naisessa vastenmielisempää kuin suhteet mustien miesten kanssa. Moni on niissä pettynyt ja sitten epätoivoissaan hakee tavallista miestä.
Sitten on niitä jotka haluavat valkoisen miehen jotta voivat kehua näille mustia miehiä.
Mutta ei ole lainkaan vastenmielistä, että miehet hakevat vaimoja kehitysmaista, joissa naisilla ei ole niin paljoa oikeuksia, kuin täällä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhoittava Merisää. Ylen verkkokaupasta saa merisääpaitoja, -laukkuja yms. Hiukan hokuttelis tilaamaan
Kauankohan Merisää on tullut? Muistan jo lapsuudesta. Toivottavasti jatkuu.
Sivusta. Merisäätä on joskus ihan mielenkiintoista kuunnella, kun siinä saa aina tiedot koko rannikkoalueeltamme, ja mikä jäänmurtaja milloinkin avustaa. Suvussani oli merenkulkijoita, ehkä se vaikuttaa. Muistan, kun radiossa lueteltiin viikon oikea veikkausrivi, ja se piti kirjata ylös. Isäni veikkasi ja katseli saunanlämmityksensä ohessa jalkapalloliigojen otteluita. Oli aika hyvin kärryillä, mitä joukkuetta kannatti milloinkin veikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhoittava Merisää. Ylen verkkokaupasta saa merisääpaitoja, -laukkuja yms. Hiukan hokuttelis tilaamaan
Sivusta. Merisäätä on joskus ihan mielenkiintoista kuunnella, kun siinä saa aina tiedot koko rannikkoalueeltamme, ja mikä jäänmurtaja milloinkin avustaa. Suvussani oli merenkulkijoita, ehkä se vaikuttaa. Muistan, kun radiossa lueteltiin viikon oikea veikkausrivi, ja se piti kirjata ylös. Isäni veikkasi ja katseli saunanlämmityksensä ohessa jalkapalloliigojen otteluita. Oli aika hyvin kärryillä, mitä joukkuetta kannatti milloinkin veikata.
Ennen moni asia tuli vain kerran esim radiosta. Piti olla silloin kuulolla. Jänniä oli myös nää tiedotukset tyyliin: Herra ja Rouva Könkkä, liikkeellä Kainuun seudulla sinisellä Simca-merkkisellä autolla, rekisteritunnus KGB-999. Ottakaa pikaisesti yhteys Keski-Suomen Keskussairaalaan. Äitinne vakavasti sairaana.
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Tämän on muuten moni nainen kokenut että miesten tai tiettyjen miesten mikrobikanta ei vaan omalle värkille sovi vaan joka yhdynnästä pukkaa joku tulehdus, hiiva tai vaginiitti. Jostain syystä kroppa vaan hylkii vääränlaista ihmistä, on yleensä myös muuten yhteensopimaton ellei suorastaan viallinen (luonnevika, huono käytös tms.).
Eli jos miehen eritteet eivät saa omaa immuunipuolustusta pillastumaan, kannattaa todellakin ottaa tämä vahvana merkkinä myös ylemmän tason yhteensopivuudesta.
Nyt kun seksistä ja tulehduksista puhutaan.. itse sain yhdessä suhteessa joka kerta seksistä pissatulehduksen tai hiivatulehduksen ja oudointa oli että käytettiin kondomia, lopulta päättelin että kun mies käytti sormea suussaan ja laittoi sisälleni niin se jotenkin aiheutti nämä vaivat.
Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista.
Mikään pesu ei auta, vain lääke. Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun seksistä ja tulehduksista puhutaan.. itse sain yhdessä suhteessa joka kerta seksistä pissatulehduksen tai hiivatulehduksen ja oudointa oli että käytettiin kondomia, lopulta päättelin että kun mies käytti sormea suussaan ja laittoi sisälleni niin se jotenkin aiheutti nämä vaivat.
Suussa on järkyttävä määrä pöpöjä terveelläkin ihmisellä. Siksi en suosi suuseksiä.
Huomennakin kirjoitan vain kuulumisia, mukavia, arkisia. Kuten tein tänäänkin.
Nyt otan pamin.
Hyvää yötä
Sopuisampaa huomista
Pakko kysyä: ymmärrätkö, miksi monet haluaa muunlaisia kuin pelkästään niitä arkisia kuulumisia. Kysyn ihan kohteliaasti, koska haluaisin tietää, ymmärrätkö vai koetko vain uhaksi itsellesi.
Ei ole pakko kirjoittaa arkisia kuulumisia. Ihan vapaasti voit kirjoittaa muitakin kuulumisia. Jos jonkun arkinen kuuluminen ei kiinnosta, voi jättää sellaisen lukematta. Ei minuakaan kiinnosta ketjun aloittajan haukkuminen, vaikka ketjussa on enemmän sitä kuin kuulumisia. Jätän ne vain lukematta ja etsin välistä kuulumisia. Eikä ole väliä, millainen kuuluminen.
- eri -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen moni asia tuli vain kerran esim radiosta. Piti olla silloin kuulolla. Jänniä o
Elätte aika pitkälti menneisyydessä. Eikö tulevaisuus lupaa teille mitään?