Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (703)

Vierailija
441/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mulla on kuulkaas nyt alkoholiongelma.  Löysin keittiön kaapista ylähyllyltä liköörilasin,  mutta mulla ei tietenkään ole mitään liköörejä. En edes muista,  milloin olisin viimeksi ostanut jotain likööriä. Sohva,  tunnelmavalaistus, Netflix, kissa vatsan päällä ja likööri...  mutta mikä likööri? Ehdotuksia?  Huomenna asiaa kauppakeskukseen ja samalla reissulla voisi hoitaa tämänkin ongelman. 

No vaikka creme de cassis? Mustaherukkalikööri. Saat sit tehtyä kuoharin kanssa kir royaleja tai toteja kun flunssa iskee, ellet kaikkea kerralla kumoa. Tai Amaretto. Baileys irish cream (irlanti!!). 

Vierailija
442/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitkä viesti 439 oli vastaus viestiin, joka alkoi Aika yleistävää tekstiä...

Launaus ei onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuulkaas nyt alkoholiongelma.  Löysin keittiön kaapista ylähyllyltä liköörilasin,  mutta mulla ei tietenkään ole mitään liköörejä. En edes muista,  milloin olisin viimeksi ostanut jotain likööriä. Sohva,  tunnelmavalaistus, Netflix, kissa vatsan päällä ja likööri...  mutta mikä likööri? Ehdotuksia?  Huomenna asiaa kauppakeskukseen ja samalla reissulla voisi hoitaa tämänkin ongelman. 

No vaikka creme de cassis? Mustaherukkalikööri. Saat sit tehtyä kuoharin kanssa kir royaleja tai toteja kun flunssa iskee, ellet kaikkea kerralla kumoa. Tai Amaretto. Baileys irish cream (irlanti!!). 

Apricot Brandy. On tosin brandy. Kahviin sekoitettuna.

Vierailija
444/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomennakin kirjoitan vain kuulumisia, mukavia, arkisia. Kuten tein tänäänkin.

Nyt otan pamin.

Hyvää yötä

Sopuisampaa huomista

Pakko kysyä: ymmärrätkö, miksi monet haluaa muunlaisia kuin pelkästään niitä arkisia kuulumisia. Kysyn ihan kohteliaasti, koska haluaisin tietää, ymmärrätkö vai koetko vain uhaksi itsellesi. 

Ketjun otsikon mukaista tänne tahdotaan. Ne 'monet muut halukkaat' löytävät varmaan sopivampia ketjuja itselleen.

Joku täällä päsmäröi ja rajoittaa, ettei säästä ja ruoasta kannattais enää kirjoittaa, miksi ihmeessä? Nehän muuttuvat miltei joka päivä.

Miksi kirjoittaa itsestäänselvyyksiä? Kaikki näkee sään omasta ikkunastaan ja televisiosta tai netistä. Miksi ihmeessä siitä pitää vielä täällä kertoa? Sama kuin kertoisi aina viikonpäivän ja maan nimen. Älytöntä

Sivusta tähän. Joku valittaa jos sanotaan, ettei saisi esim seksistä kirjoittaa. Sitten seuraavassa viesteissä valitaan kuinka tylsiä muiden kuulumiset ovat ja näin pitäisi siis toisten rajoittaa niiden kirjoittamista. Eli ei oikein ajatus toimi näinkään. Vai ppirlisi täällä alkaa keksiä tarinaa muiden vuoksi, ettei vaan muille ole liian tylsää lukea. Emme me muiden huvitukseksi tänne kirjoita vaan jokainen omista jutuistaan. Sitten kehtaat tylsiksi valittaa toisten juttuja. Mieti vähän. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako Late vetää perseet?

No ihan ensin pitäisi päästä Alkoon.  On mulla viinejä kotona,  mutta ei viiniä juoda liköörilasista. Mutta perseet...  itse asiassa mikä ettei.  Koira on ulkoilutettava,  mutta muutenhan tässä voi vaikka syljeskellä kattoon. Mut joo... en tykkää yhtään krapulasta,  joten ei ehkä kuitenkaan perseitä. 

Vierailija
446/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot ja asenteet näkyvät kaikessa, mitä teemme tai sanomme. 

Sillä, onko elämä ulospäin vaatimatonta tai jotain muuta, ei ole merkitystä. Kyse on siitä, minkälaiseksi elämänkokemus on meidät muokannut. Ei ole myöskään kyse siitä, onko jonkun elämä hyvää muiden tai hänen itsensä mielestä. Tarkoitus ei ole arvostella, vaan ymmärtää taustoja.

Tässäkin ketjussa saattaa olla kirjoittajia, joiden elämänpiiri voi olla vaatimaton ja rajallinen, jopa ajoittain ahdistava, mutta heidän sisäinen elämänsä on rikas ja monipuolinen. He pohtivat asioita laajasti ja monelta kannalta. Heillä on vaikeuksiensa keskellä sydämen sivistystä ja kykyä ottaa huomioon erilaisia näkökantoja. Samalla he ovat herkkiä ja haavoittuvia. Heidän viestejään lukee mielellään.

Toisena ääripäänä ovat ne, jotka takertuvat jokaiseen sanaan ja näkevät loukkaantumisen aihetta kaikessa. He pyrkivät määräilemään ja rajoittamaan muita. Aito em

Juuri näin! Kiitos!

Vierailija
447/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Alko-jutusta tuli mieleen kirja, jossa yksi mies päätyi saareen, josta ei heti päässyt pois. Hän löysi mökistä valtavat varastot viinaa ja tupakkaa, mutta ei mitään ruokaa. Niitä hän sitten nälissään nautti, kun odotti useita päiviä pelastajiaan. 

Kun pelastajat lopulta saapuivat, hän oli varsin erikoisessa kunnossa.

En muista nimeä tai kirjoittajaa. Hämärä kuva, että tästä olisi tehty telkkariinkin näytelmä. Suomalainen oli. Tunnistaako kukaan? 

Vierailija
448/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha. 

Mun oudoin kokemus oli mies, joka tutki paikkojani ja tarkkaili herkeämättä mun reaktioita intiimeissä tilanteissa. Tuli koe-eläin-fiilis. Muuten arjessa oli mukava. Vuoden verran viihdyttiin yhdessä. Arvatkaa ammatti. Gynekologi.

Gynet on hienoja ihmisiä.

Vierailija
449/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Mun gynekologi sanoi kerran kun olin ihan nuori, että kannattaa pysyä ihan muutamassa miehessä ja katsoa vähän perään, mitä niiden antaa itselleen tehdä. Nainen ei ole mikään höyläpenkki. Jäi mieleen.

Gyne oli hieno ihminen.

Vierailija
450/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha. 

Mun oudoin kokemus oli mies, joka tutki paikkojani ja tarkkaili herkeämättä mun reaktioita intiimeissä tilanteissa. Tuli koe-eläin-fiilis. Muuten arjessa oli mukava. Vuoden verran viihdyttiin yhdessä. Arvatkaa ammatti. Gynekologi.

Gynet on hienoj

No jaa. Ei mun mielestä eronnut perusinssistä mitenkään muuten kuin tuon tarkkailun kohdalla. Ehkä otti harjoitusmateriaalina.

Vierailija
451/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän 'mummojen ketju' mielletään kielteiseksi? Lienee väestössä yli 60 vuotiaita miljoona, ellei kaksikin? Ja eihän tässäkään ketjussa ikärajoja ole. Toisin kuin Joel Hallikaisen & Heikki Hiltusen show. Se on K60 :8)

Koska tänne ei miehet saa tulla! On sukupuoleen perustuvaa rasismia!

Missäköhän? Oletko erehtynyt ketjusta? Täällä saa kaikki hymistellä tavallisia asioita, eikö vaan? Turhaa riitaa nyt haastetaan. Näihin asti ollut sopuisa ketju.

Ongelmat ei poistu sillä, että ne kielletään. Näissä keskusteluketjuissa on miehiä ajettu eri tavoin pois. Siitäkin on puhuttu monta kertaa. Hurskastelu on uuvuttavaa!

Ja haukutaan ukoiksi! Miesten viestit poistetaan koska eivät täytä mummojen kriteereitä (vain  ruoka, sää, kukat, kortit, neuletyöt, ulkoilu) Varsinkin jos kirjoittaa miesten ongelmista, poistetaan  heti. 

Vierailija
452/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies. Itsekin haluan tarkastaa persvaon ja reiän, nuuhkia ja nuolla sitä ja myös pimpulia. Mitä ihmeellistä siinä on, luonnollisia juttuja. Mulla on myös nysä molo, mutta hyvin on kelvannut, kun osaan temput.

Aah! Ars vincit omnia.

Vierailija
453/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Mun gynekologi sanoi kerran kun olin ihan nuori, että kannattaa pysyä ihan muutamassa miehessä ja katsoa vähän perään, mitä niiden antaa itselleen tehdä. Nainen ei ole mikään höyläpenkki. Jäi mieleen.

Gyne oli hieno ihminen.

Oli aika topakka täti. Suorapuheinen ja neuvoi jotenkin äidillisesti.  Vaihdoin aika pian.

Vierailija
454/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja seksi ja seksi ja vielä kerran seksi. Seksi ja seksi ja seksi. Yläkoululaisten juttuja kirjoitatte. Ei mitään laatua edes noissa jutuissanne. Ei kirjallisuuden tasoa yhtään. Yrittäkää edes jos haluatte kirjoittaa. Opetelkaa kirjoittamaan. Jos seksistä pitää lukea niin lukisin laadukasta juttua sitten. Kun nuo viestit vaan ällöttävät toisin kuin jonkun osaavan kirjoittajan kertomukset joita voi onneksi lukea muualla kuin täällä. En kerro missä. 

Vierailija
455/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsunut isääni äijäksi jo pitkään. Ei kuule vetänyt hernettä nenään, vaikka muuten voi suuttua helposti. Naureskelee vaan tuota. Näin ollaanko täällä sitten niin herkkiä, ettei miehetkään siedä mitään. Näin kannattaisi muistaa, että jokaisella on omat tapansa elää. Ei tarvisi täällä heti loukkaantua toisten käyttämistä sanoista, kun jossakin perheessä tai suvussa voidaan käyttää sanoja eri lailla. 

Samoin minulle on ihan ok jos joku esim kysyy jotain, mutta usein täällä joku hyökkää ikävästi vastauksissaan. Joku kirjoittaa ruoasta esim ja toinen siihen heti, että miten voit syödä sitä ja tätä. Siinä kohtaa miettisin, että ok. Joku syö noin ja miksi minun pitää häntä siitä moittia. Tämä esimerkkinä. 

Vierailija
456/703 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumimyräkkä laantuu, muuttuu vetiseksi. Aura-auto pörrää pihassa. Huomenna mahtaa olla sohjokeli. Pimeää oli koko päivä, tai siis hämärää, mutta ei valostunut. Sumua oli iltapäivällä ilmassa runsaasti. Lajittelin metallin- ja lasinkeräykseen tavaraa, ne ja paristot viedään keräykseen seuraavalla kauppareissulla.

Iltapalalla puolukkasosetta luonnonjugurtin sekaan. Huomenna on taas leipomuspäivä.

Uunilohta, lohkoperunoita, vihanneksia.

4v Ukrainan sotaa, milloin loppuu?

Pakko sanoa, että sun elämä kuulostaa yksinäiseltä ja tyhjältä.

Sivusta tähän. En tiedä mikä voisi olla ikävämpää kuin kommentoida toisen viestiin noin. Kuin jonkun toisen oikeus olisi arvostella täällä toisen elämää pelkän viestin perusteella. Kirjoittajan elämästä en tiedä, mutta oma elämäni on yksinäistä. Se ei silti parane siitä jos jonkun täällä on sinun tyyliisi "pakko sanoa" jotain. Silloin voi miettiä onko oikeasti pakko sanoa. Olemme kai aikuisia ihmisinä (?) ja pitäisi joku nuorten tyylinen arvostelu jättää ja väliin. Silti täällä arvostellaan muiden tavalliset viestit. Joku pitää raatia ja käyttää oikeuttaan siihen. Ja minä mietin millainen ihminen siellä istuu. 

Vierailija
457/703 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut naukkailija, kaappinaukkailija:) 

Aina kun minua alkaa aivastuttaa, kaadan pullosta lasiin hömpsyn ja nautin. Flunssa ei ole vielä iskenyt. 

Aika monta pulloa olen tämän talven aikana jo tyhjentänyt. Olen kai jo koukuttunut... Inkiväärishottiin :) 

Vierailija
458/703 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies. Itsekin haluan tarkastaa persvaon ja reiän, nuuhkia ja nuolla sitä ja myös pimpulia. Mitä ihmeellistä siinä on, luonnollisia juttuja. Mulla on myös nysä molo, mutta hyvin on kelvannut, kun osaan temput.

Aah! Ars vincit omnia.

Tarkoititko kuitenkin: Amor vincit omnia?

Vierailija
459/703 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah! Ars vincit omnia.

Tarkoititko kuitenkin: Amor vincit omnia?

Ihan Ars tarkoitin. Taito voittaa kaiken. Toki rakkauskin. Viittasin tähän, kun joku kertoi osaavansa temput.

Vierailija
460/703 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ars = taide :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän