Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (2678)

Vierailija
2621/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten te ihmiset jaksatte tuota deittailua? Ennen nettideittejä sitä tutustui johonkin ihmiseen, tykästyi jo pintapuolisesti ja siitä sitten eteenpäin. Nyt ihmiset jaksaa köyttää jumalattomasti aikaa ja energiaa paltsoilla kirjoitteluun ja deittailuun ja valtaosa kokemuksista kuuluu olevan täyttä kuraa. Minä olisin nostanut kädet pystyyn jo kauan aikaa sitten. Elämässään voi tehdä muutakin. 

En sitä jaksa. Jotkut miehet on vaan sikoja naisille, tuli se tänään huomattua. Kuvaavat naisia salaa treffeillä. Sänky puuhat ja kaikki muukin.

Vierailija
2622/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa minua arvosteltiin joskus kun kirjoitin toisen ihmisen lääkärikäynnistä asiallisesti oikeaan elämään kuuluvia asioita. Nyt sitten joku kirjoittaa ilkeästi täällä toisten lääkärikäynneistä. Mihin katosi oma moraalinne ja ohjeet mitä muille annoitte. Ihmettelen. Sivusta tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla tänne kakkoskodille kävimme hyväksi havaitussa paikassa lounaalla, se on reissun kohokohta. Onneksi molemmat pidämme hyvästä ruuasta!

Täällä käymme myös paikallisessa lounasravintolassa muutamana päivänä, ruokalista löytyy netistä. Mitäpä olisi elämä ilman syömistä.

Vierailija
2624/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iranista ihanin älykkömies, jolla on kiva persoonallisuus ja säkenöivä äly. Oli niin kiva keskustella hänen kanssaan.

Sydäntä särkee silti ettei suhde toiminut, hänellä ei ollut perusasiat kunnossa kuten henk. koht. hygienia, raha-asiat tai kodin siivoaminen.

Surettaa mutta jouduin lopettamaan suhteen koska en voi ryhtyä40 lähestyvälle miehelle opettamaan, miten pestään kädet, maksetaan laskut tai keitetään riisiä tms.

Monilla tosi fiksuilla miehillä on ollut samantyyppinen ongelma, täydellinen kykenemättömyys käytännön asioihin.

En ehkä löydä mistään haluamaani intellektuellia kumppania, joka voisi sekä keskustella maailman tapahtumista että osaisi käydä suihkussa itse.

Ja sanon tämän kunnioituksella neurokirjon koko diversiteettiä kohtaan, en ole itsekään normipuusta veistetty.

Vierailija
2625/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.

Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"

Äikkä kiittelee itseään :( naurettavaa

Samaa just mietin. Kaikki tajuaa tuon itsensä komppaamisen. Läpinäkyvää.

Ei hän kiittele itseään. Minä kirjoitin sen alkuperäisen viestin ja ihan asialinjalla. Samantien minua kiellettiin, etten saa taas alkaa riidellä asiasta. En ole riidellyt siitä enkä mistään muustakaan asiasta täällä. 

Ilmeisesti minut sekoitettiin ensin johonkin toiseen kirjoittajaan ja nyt sitten Äikkään. Outoa, miten jotkut arvuuttelevat kuin salapoliisit viestien kirjoittajia. Ehkä olisi parempi keskittyä viestien sisältöön.

Kaikki kiitos ja kunnia Tylsät-ketjusta Äikälle! Helmi ketjujen joukossa.

Taidat luulla olevasi uskottava?

En ole Äikkä, jos sitä epäilet. Outoa vainoharjaisuutta täällä. 

Huomasin oman näppäilyvirheeni. Vainoharjainen! Siinäpä mukava uudissana. Toivottavasti ei ole käyttöä.

Nyt alat käyttää sitä ihan joka ketjussa, joka päivä. Jankkaat ja jankkaat vuodesta toiseen. Teet siitä elämäsi sisällön. Teet dorikset.

Ala hokea kuten D " ilniötä, höpönassuja, nasuja, Hevoslaaksoa, vpn-yhteyttä, me mukavat jne"

Saat kivat ketjut ja riidat aikaan.  

Hyvä idea. Doris jäisi pian varjooni.

Valitettavasti en usko jaksavani moista tolkuttomuutta. Tosin, jos olisi se sata litraa sahtia, tilanne voisi olla toinen.

Välillä voisin vielä  kasvattaa kuntoa juoksemalla postilaatikolla ja kantamalla multasäkkejä.

Sitten pitäis vielä olla niitä persoonia niin perhanasti. Sekaisin menis. 

Tai sanot vaan en se minä ollut. Eri sivusta taas niputetaan. 

Vierailija
2626/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.

Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.

Vierailija
2627/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mukava ketju.

Vierailija
2628/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äikän opelle kysymys. Mietin eikö kouluvuodet ole opettaneet sinua siihen, että kirjoittaisit asiallisesti täällä itsekin ja et puuttuisi toisten asioihin. Jos opetat oppilaita työelämässäsi kunnioittamaan toisiaan ja kohtelemaan asiallisesti niin eikö sen käytöksen pitäisi näkyä myös täällä. Aika ihmeellistä minusta on se jos opettaja elää omaa elämäänsä toisin mitä on oppilaille opettanut. Samalla, vaikka olisit vihainen D:lle niin et sinä koulussakaan voi kostaa jollekin oppilaille esim josta et pidä. Et voi alkaa hänestä minnekään kirjoittamaan tai ikäviä juttuja levittämään. Tai et voi tehdä niin, vaikka kyseessä olisi työkaverisi. Silloin se olisi jo kiusaamista jos hänestä ilkeästi kirjoittaisit. 

Näin minusta on hyvin erikoista se jos elät nyt ihan eri lailla kuin koulussa pitää käyttäytyä toisia kohtaan tai siis pitäisi. Toki kouluissakin on epäkohtansa ja allekirjoitan ne itsekin, mutta koston kierre ei oikein kuulu kouluelämään. Se tyyli sinulla täällä on. Siksi en usko sinun edes olevan opettaja. 

Olen aina kirjoittanut asiallisesti täällä. En ole se häirikkö, joksi D minua haukkuu. Sekoitat minut joksikin muuksi. T. Äikkä

"Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista." 

No, minusta esim tämäkin yllä oleva kohta aiemmassa viestissäsi ei ole sellaista tekstiä mitä toivoisin täällä luettavan, koska tässäkin toimitaan toinen ja kirjoitetaan hänestä ikävästi. Muuta vastaavaa en tähän hetkeen ala etsimään. Samalla minä pidän opettajia yleisesti viisaina ihmisinä kuitenkin. Sen vuoksi seuraavaksi kysymys, että kuka oikea opettaja jaksaisi täällä jatkuvasti kirjoittaa jostain anonyymistä henkilöstä ja häneen liittyvistä asiosta. En usko sellaiseen, että oikeasta elämänsä opettajana työskennellyt viisas ihminen toimisi näin ja täällä jatkuvasti jonkun anonyymin ihmisen toimintaa käsittelisi. En usko siihen ja en voi kuvitella yhdenkään opettajan käyttävän aikaansa tälläiseen.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Niin on kaikilla muillakin. Eri mieltä saa olla.

Vierailija
2629/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.

Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.

Just näin. Mietin vaan :)

- Höpötussu

Vierailija
2630/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sure. Tässä ketjussa ei kestetä kuulla mitään tosiasioita. Kaikki johtaa kilometrien pituisiin moraalisaarnoihin, nimittelyyn ja vainoharhaiseen kyttäilyyn. Seksi on täysin tuomittu aihe. Se on ketjun henki. Siitä ei kannata välittää, kirjoittaa vaan. 

Vierailija
2631/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Jonkun ihmisen sairaskertomuksia, totta tai tarua. Ei kuulu levitellä.

Itse kertoi Tylsissä! 

Vierailija
2632/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.

Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"

Ei hän kiittele itseään. Minä kirjoitin sen alkuperäisen viestin ja ihan asialinjalla. Samantien minua kiellettiin, etten saa taas alkaa riidellä asiasta. En ole riidellyt siitä enkä mistään muustakaan asiasta täällä. 

Ilmeisesti minut sekoitettiin ensin johonkin toiseen kirjoittajaan ja nyt sitten Äikkään. Outoa, miten jotkut arvuuttelevat kuin salapoliisit viestien kirjoittajia. Ehkä olisi parempi keskittyä viestien sisältöön.

Huomasin oman näppäilyvirheeni. Vainoharjainen! Siinäpä mukava uudissana. Toivottavasti ei ole käyttöä.

Nyt alat käyttää sitä ihan joka ketjussa, joka päivä. Jankkaat ja jankkaat vuodesta toiseen. Teet siitä elämäsi sisällön. Teet dorikset.

Vau! Tästähän aukeaa ihan uudet mahdollisuudet. Minusta sukeutuu varsinainen jankkaaja. Vaviskaa vainoharjaiset.

Tajusit heti. Mutta varo, siitä ei sitten ole paluuta. Se on jankattava sitten joka päivä koko loppu elämä. 

Se kyllä pistää miettimään. Onneksi on varoittava esimerkki tiedossa.

Ja muista että se on koko päivä homma. 7-23 päivystät, poistelet, jankaat, valehtelet ja valehtelet ettet jankkaa. Mieti vielä.

Vierailija
2633/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala hokea kuten D " ilniötä, höpönassuja, nasuja, Hevoslaaksoa, vpn-yhteyttä, me mukavat jne"

Saat kivat ketjut ja riidat aikaan.  

Hyvä idea. Doris jäisi pian varjooni.

Valitettavasti en usko jaksavani moista tolkuttomuutta. Tosin, jos olisi se sata litraa sahtia, tilanne voisi olla toinen.

Välillä voisin vielä  kasvattaa kuntoa juoksemalla postilaatikolla ja kantamalla multasäkkejä.

Sitten pitäis vielä olla niitä persoonia niin perhanasti. Sekaisin menis. 

Tai sanot vaan en se minä ollut. Eri sivusta taas niputetaan. 

Ja kysyt Missä? Todista!

Jollei muu auta kirjoita 20 kertaa jank jank jank

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten te ihmiset jaksatte tuota deittailua? Ennen nettideittejä sitä tutustui johonkin ihmiseen, tykästyi jo pintapuolisesti ja siitä sitten eteenpäin. Nyt ihmiset jaksaa köyttää jumalattomasti aikaa ja energiaa paltsoilla kirjoitteluun ja deittailuun ja valtaosa kokemuksista kuuluu olevan täyttä kuraa. Minä olisin nostanut kädet pystyyn jo kauan aikaa sitten. Elämässään voi tehdä muutakin. 

Ihmiset on erilaisia.  Jotkut kaipaavat parisuhdetta vielä vanhuuseläkkeelläkin ja toiset taas eivät.  Mä en ollut edes nuorena mikään parisuhdeihminen.  Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita eli en ole mikään miestenvihaaja.  Mutta parisuhteella en tee yhtään mitään.  Joskus olen tavannut ihan mukavia miehiä, mutta heille ei ole riittänyt vain kaveruus vaan ovat nimenomaan omaan halunneet parisuhteen.  Parin tapaamisen jälkeen olen todennut,  että tuhlaavat vain aikaansa.  Vaikka heti alussa olenkin sanonut,  että en halua parisuhdetta.  En nyt enkä koskaan. 

Pari vuotta sitten tapasin yhden mukavan miehen.  On ikäisekseen vielä varsin komeakin.  Melkein sanoisin,  että  Hollywood-ainesta.  Mulla ei ole hänen yhteystietojaan eikä hänellä mun.  Silloin tällöin sattumalta osutaan samaan paikkaan ja tulee aina juttelemaan mun kanssa.  Hän on kuten minäkin eli ei halua parisuhdetta.  Viihtyy loistavasti omissa oloissaan koiransa kanssa.  Meillä on varsin samanlainen arvomaailma ja myös samanlaiset kiinnostuksen kohteet.  Ja lisäksi yhtä suuri tarve saada olla yksin.  Jos olisin tavannut tuon miehen 30 vuotta sitten,  siitä olisi saattanut syntyä muutakin kuin lähes täydellinen kaverisuhde.  Meille molemmille kuitenkin riittää tämä kaveruus.  

Vierailija
2635/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äikän opelle kysymys. Mietin eikö kouluvuodet ole opettaneet sinua siihen, että kirjoittaisit asiallisesti täällä itsekin ja et puuttuisi toisten asioihin. Jos opetat oppilaita työelämässäsi kunnioittamaan toisiaan ja kohtelemaan asiallisesti niin eikö sen käytöksen pitäisi näkyä myös täällä. Aika ihmeellistä minusta on se jos opettaja elää omaa elämäänsä toisin mitä on oppilaille opettanut. Samalla, vaikka olisit vihainen D:lle niin et sinä koulussakaan voi kostaa jollekin oppilaille esim josta et pidä. Et voi alkaa hänestä minnekään kirjoittamaan tai ikäviä juttuja levittämään. Tai et voi tehdä niin, vaikka kyseessä olisi työkaverisi. Silloin se olisi jo kiusaamista jos hänestä ilkeästi kirjoittaisit. 

Näin minusta on hyvin erikoista se jos elät nyt ihan eri lailla kuin koulussa pitää käyttäytyä toisia kohtaan tai siis pitäisi. Toki kouluissakin on epäkohtansa ja allekirjoitan ne itsekin, mutta koston kierre ei oikein kuulu kouluelämään. Se tyyli sinulla täällä on. Siksi en usko sinun edes olevan opettaja. 

Olen aina kirjoittanut asiallisesti täällä. En ole se häirikkö, joksi D minua haukkuu. Sekoitat minut joksikin muuksi. T. Äikkä

Oletko se sama äikän ope joka oli kuulumisketjussa? Sinähän ripitit doriksen niistä morfiini huuteluista. Ei varmaasn siksi tykkää kun palasit. Eri 

Oletko sama äikkä? Doriksen arkkivihollinen. Tirsk

Vierailija
2636/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia.  Jotkut kaipaavat parisuhdetta vielä vanhuuseläkkeelläkin ja toiset taas eivät.  Mä en ollut edes nuorena mikään parisuhdeihminen.  Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita eli en ole mikään miestenvihaaja.  Mutta parisuhteella en tee yhtään mitään.  Joskus olen tavannut ihan mukavia miehiä, mutta heille ei ole riittänyt vain kaveruus vaan ovat nimenomaan omaan halunneet parisuhteen.  Parin tapaamisen jälkeen olen todennut,  että tuhlaavat vain aikaansa.  Vaikka heti alussa olenkin sanonut,  että en halua parisuhdetta.  En nyt enkä koskaan. 

Pari vuotta sitten tapasin yhden mukavan miehen.  On ikäisekseen vielä varsin komeakin.  Melkein sanoisin,  että  Hollywood-ainesta.  Mulla ei ole hänen yhteystietojaan eikä hänellä mun.  Silloin tällöin sattumalta osutaan samaan paikkaan ja tulee aina juttelemaan mun kanssa.  Hän on kuten minäkin eli ei halua parisuhdetta.  Viihtyy loistavasti omissa oloissaan koiransa kanssa.  Meillä on varsin samanlainen arvomaailma ja myös samanlaiset kiinnostuksen kohteet.  Ja lisäksi yhtä suuri tarve saada olla yksin.  Jos olisin tavannut tuon miehen 30 vuotta sitten,  siitä olisi saattanut syntyä muutakin kuin lähes täydellinen kaverisuhde.  Meille molemmille kuitenkin riittää tämä kaveruus.  

Mielenkiintoinen tarina, samaistun täydellisesti koiraa myöten.

M70

Vierailija
2637/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tod.näköisesti parisuhteessa. 

Vierailija
2638/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän anonyyminä voi esiintyä vaikka minkälaisilla ammattinimikkeillä, mulle ainakin ihan vaan eletty elämä opettanut, ettei kaikkea kannata uskoa. Kantapään kautta opittu taito. nim. Virkoo vaille herra ja kärsee vaille sika.

Just tämä

Älkää ihmeessä uskoko täällä kirjoitettuja/äikkähäirikkö

Katsokaa hetki akapeukutteluja aiheesta, yläpeukkuja itselleen.

Tökeröä!

Ah peukut! Nuo elämämme sisältö ja arvomme mitta. 🤣

Vierailija
2639/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tod.näköisesti parisuhteessa. 

Ainakin avoimessa suhteessa. Miten te kestätte seksittömyyden? Mä en voi olla kuin pari päivää ilman, ja sitten on pakko houkutella pappa hetekahumpalle. N69

Vierailija
2640/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä Doris viitti riehua tuosta sydänjutusta: Kuulumisketjuissa olet vuosien aikana monta kertaa kertonut olleesi taas puolivuotissydänkontrollissa. Jännitit aina menoa. Jollekin muullekin suosittelit sydämen tutkimista, kun hänellä oli vaivoja. Ja nyt yhtäkkiä se onkin salaista tietoa. Kaikki osaamme laskea puolen vuoden kontrolliajat ja nyt on taas sen aika.  Miksi kerrot ja sitten sitä ei saakaan muistaa?  Oma syysi.  Itse jaat tietojasi täällä kaikille lukutaitoisille. 

Nyt mäkin muistan. Oli joku syke, joka ei pysy tms.  Olet kertonut avoimesti siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän