Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (2678)

Vierailija
2601/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.

Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"

Äikkä kiittelee itseään :( naurettavaa

Samaa just mietin. Kaikki tajuaa tuon itsensä komppaamisen. Läpinäkyvää.

Ei hän kiittele itseään. Minä kirjoitin sen alkuperäisen viestin ja ihan asialinjalla. Samantien minua kiellettiin, etten saa taas alkaa riidellä asiasta. En ole riidellyt siitä enkä mistään muustakaan asiasta täällä. 

Ilmeisesti minut sekoitettiin ensin johonkin toiseen kirjoittajaan ja nyt sitten Äikkään. Outoa, miten jotkut arvuuttelevat kuin salapoliisit viestien kirjoittajia. Ehkä olisi parempi keskittyä viestien sisältöön.

Kaikki kiitos ja kunnia Tylsät-ketjusta Äikälle! Helmi ketjujen joukossa.

Taidat luulla olevasi uskottava?

En ole Äikkä, jos sitä epäilet. Outoa vainoharjaisuutta täällä. 

Huomasin oman näppäilyvirheeni. Vainoharjainen! Siinäpä mukava uudissana. Toivottavasti ei ole käyttöä.

Nyt alat käyttää sitä ihan joka ketjussa, joka päivä. Jankkaat ja jankkaat vuodesta toiseen. Teet siitä elämäsi sisällön. Teet dorikset.

Vau! Tästähän aukeaa ihan uudet mahdollisuudet. Minusta sukeutuu varsinainen jankkaaja. Vaviskaa vainoharjaiset.

Tajusit heti. Mutta varo, siitä ei sitten ole paluuta. Se on jankattava sitten joka päivä koko loppu elämä. 

Se kyllä pistää miettimään. Onneksi on varoittava esimerkki tiedossa.

Vierailija
2602/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikän opelle kysymys. Mietin eikö kouluvuodet ole opettaneet sinua siihen, että kirjoittaisit asiallisesti täällä itsekin ja et puuttuisi toisten asioihin. Jos opetat oppilaita työelämässäsi kunnioittamaan toisiaan ja kohtelemaan asiallisesti niin eikö sen käytöksen pitäisi näkyä myös täällä. Aika ihmeellistä minusta on se jos opettaja elää omaa elämäänsä toisin mitä on oppilaille opettanut. Samalla, vaikka olisit vihainen D:lle niin et sinä koulussakaan voi kostaa jollekin oppilaille esim josta et pidä. Et voi alkaa hänestä minnekään kirjoittamaan tai ikäviä juttuja levittämään. Tai et voi tehdä niin, vaikka kyseessä olisi työkaverisi. Silloin se olisi jo kiusaamista jos hänestä ilkeästi kirjoittaisit. 

Näin minusta on hyvin erikoista se jos elät nyt ihan eri lailla kuin koulussa pitää käyttäytyä toisia kohtaan tai siis pitäisi. Toki kouluissakin on epäkohtansa ja allekirjoitan ne itsekin, mutta koston kierre ei oikein kuulu kouluelämään. Se tyyli sinulla täällä on. Siksi en usko sinun edes olevan opettaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äikän opelle kysymys. Mietin eikö kouluvuodet ole opettaneet sinua siihen, että kirjoittaisit asiallisesti täällä itsekin ja et puuttuisi toisten asioihin. Jos opetat oppilaita työelämässäsi kunnioittamaan toisiaan ja kohtelemaan asiallisesti niin eikö sen käytöksen pitäisi näkyä myös täällä. Aika ihmeellistä minusta on se jos opettaja elää omaa elämäänsä toisin mitä on oppilaille opettanut. Samalla, vaikka olisit vihainen D:lle niin et sinä koulussakaan voi kostaa jollekin oppilaille esim josta et pidä. Et voi alkaa hänestä minnekään kirjoittamaan tai ikäviä juttuja levittämään. Tai et voi tehdä niin, vaikka kyseessä olisi työkaverisi. Silloin se olisi jo kiusaamista jos hänestä ilkeästi kirjoittaisit. 

Näin minusta on hyvin erikoista se jos elät nyt ihan eri lailla kuin koulussa pitää käyttäytyä toisia kohtaan tai siis pitäisi. Toki kouluissakin on epäkohtansa ja allekirjoitan ne itsekin, mutta koston kierre ei oikein kuulu kouluelämään. Se tyyli sinulla täällä on. Siksi en usko sinun edes olevan opettaja. 

Olen aina kirjoittanut asiallisesti täällä. En ole se häirikkö, joksi D minua haukkuu. Sekoitat minut joksikin muuksi. T. Äikkä

Vierailija
2604/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas mikä on tyhmää ja vainoharhaista:

Joka kerran, kun korjaan asian minun viestieni  sotkeutuessa Doriksen viesteihin, korjausviesti katoaa.

Toistuvasti syytetään dsitä, dtätä. Vaikka minä kirjoitan.

Miksi djankkaaja ei ymmärrä, ettei hän oikeasti tunnista kirjoittajia eroon? Kuka muka kirjoittaisi sydänlääkäristä ketjuun? En minä ainakaan.

Täällä monet sotkee kirjoittajia. En viitsi edes luetella, miksi kaikiksi minua on epäilty. Joskus oikaisen, aina en viitsi. Ajankuluahan tämä vaan on eikä sen vakavampaa.

Vierailija
2605/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?

Karvat. Harva luomu on posliini. Liika tieto ja liika koulutus, epänaisellinen pukeutuminen, miesmäiset harrastukset, muutama mainitakseni.

Kuule jos minä ikinä tapaan naisen joka tykkää minusta minuna. lupaan rakastaa kyseistä naista karvoineen ja selluliiteineen. "Liika tieto ja liika koulutus" Minä antaisin kaikkeni saadakseni fiksun naisen jonka kanssa käydä keskustelua "epänaisellinen pukeutuminen"??? "miesmäiset harrastukset" Kuolisin onnesta jos löytäisi vaikka patikointi seuraa. En voi käsittää ajatuksesi juoksua mutta onnea matkaan....

Onkos Teidän mielestä tämä joku senssipalsta? Kysyn vaan.

Niitä ketjuja varmaan on, tää on ihan tavallisille kuulumisille.

Rajoittaja iski jälleen. Ja tietysti taas miesten kimpussa. Väärällä tavalla vaan.

Sivusta tähän. Sillä on välillä mitä kirjoittaa. Se merkkaa eniten oli sitten kyseessä mies tai nainen. Sillä on minulle eniten merkitystä. Jos joku mies kirjoittaa tänne niin kauniisti kuin tuo patikointiseurasta yms kirjoittanut niin vastaavia viestejä lukisin täältä vaikka kymmeniä. Jos taas aihe on sellainen mistä jää vaan arvostelu naisia kohtaan yms käteen niin ei sellaiset iloa tuo. 

Toki virheitä on naisissakin. Minussakin monia ja en ole kenenkään ykköstoive js tämä huumorilla todettuna. Ulkonäköni on mitä on. Naamaa ei voi muuksi muuttaa. Silti oman elämäni arvostelut olen saanut jo oikeassa elämässä joten mitä lukea täältä enää arvosteluja. Mieluummin edes jotain myönteistä joskus ja jos mies siis osaa asioita naisista kirjoittaa niin hyvä juttu. 

Vierailija
2606/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän anonyyminä voi esiintyä vaikka minkälaisilla ammattinimikkeillä, mulle ainakin ihan vaan eletty elämä opettanut, ettei kaikkea kannata uskoa. Kantapään kautta opittu taito. nim. Virkoo vaille herra ja kärsee vaille sika.

Vierailija
2607/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno alkaa olla kohta liian hurjaa. En voi sanoa muuta kuin TuplaKÄÄK!

Vierailija
2608/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas mikä on tyhmää ja vainoharhaista:

Joka kerran, kun korjaan asian minun viestieni  sotkeutuessa Doriksen viesteihin, korjausviesti katoaa.

Toistuvasti syytetään dsitä, dtätä. Vaikka minä kirjoitan.

Miksi djankkaaja ei ymmärrä, ettei hän oikeasti tunnista kirjoittajia eroon? Kuka muka kirjoittaisi sydänlääkäristä ketjuun? En minä ainakaan.

Tästä olen niin samaa mieltä. Miksi edes jankkaa d:stä ja häätämisestä? Kaikki täällä saa olla, ei onnistu kosto. Päästäis irti ja lopettais!

Tästä samaa mieltä. Ja: jos ketjun otsikko on Hymistelyketju

Kuuluuko sinne haisevat vehkeet, silikonirinnat, karvoitus yms

Vai olisiko niille joku muu sopivampi alusta.

Ihan vaan mietin.

Joku esitti samaa: jos on Mersukeskustelu avattu, kirjoitetaanko sinne massikoista ja vespoista, fillareista, pappatuntureista, kävelysauvoista...

Kyllä kirjoitetaan. Ja vielä autoista

p enissymboleinakin. Niinhän oikeassa elämässäkin keskustelut polveilee eri aiheiden ympärillä. Olisiko mahdollista, että miettisitte itseksenne, miksi teillä on niin kova tarve hallita ja rajoittaa keskusteluja. 

Näin äkkiseltään näyttää, että erilaisuuden sieto on vähäistä ja mitään kritiikkiä ei kyetä vastaanottamaan. Lapsellisen haukkumisen ja nimittelyn sijaan voitaisi kirjoitella aikuisten tapaan.

Vierailija
2609/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kirjoittanut asiallisesti täällä. En ole se häirikkö, joksi D minua haukkuu. Sekoitat minut joksikin muuksi. T. Äikkä

"Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista." 

No, minusta esim tämäkin yllä oleva kohta aiemmassa viestissäsi ei ole sellaista tekstiä mitä toivoisin täällä luettavan, koska tässäkin toimitaan toinen ja kirjoitetaan hänestä ikävästi. Muuta vastaavaa en tähän hetkeen ala etsimään. Samalla minä pidän opettajia yleisesti viisaina ihmisinä kuitenkin. Sen vuoksi seuraavaksi kysymys, että kuka oikea opettaja jaksaisi täällä jatkuvasti kirjoittaa jostain anonyymistä henkilöstä ja häneen liittyvistä asiosta. En usko sellaiseen, että oikeasta elämänsä opettajana työskennellyt viisas ihminen toimisi näin ja täällä jatkuvasti jonkun anonyymin ihmisen toimintaa käsittelisi. En usko siihen ja en voi kuvitella yhdenkään opettajan käyttävän aikaansa tälläiseen.

Vierailija
2610/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama äikän ope joka oli kuulumisketjussa? Sinähän ripitit doriksen niistä morfiini huuteluista. Ei varmaasn siksi tykkää kun palasit. Eri 

Vierailija
2611/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liimaudut häirikköön = sama?

Sinunkin viestisi peukuttuu pian, kuten häirikön... mietin vaan :)

Sama käsiala

Ketjupoliisin tehoisku.😂🤣

Vierailija
2612/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän anonyyminä voi esiintyä vaikka minkälaisilla ammattinimikkeillä, mulle ainakin ihan vaan eletty elämä opettanut, ettei kaikkea kannata uskoa. Kantapään kautta opittu taito. nim. Virkoo vaille herra ja kärsee vaille sika.

Aivan. Puutarhuri, bloggari mitä näitä nyt on.

Vierailija
2613/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?

Karvat. Harva luomu on posliini. Liika tieto ja liika koulutus, epänaisellinen pukeutuminen, miesmäiset harrastukset, muutama mainitakseni.

Ohis. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä juttuja :D En kyllä yhtään ihmettele että sulla on vaikeuksia löytää puolisoa :DD

Vierailija
2614/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalivartaloinen luomu ehdottomasti, paitsi karvat ovat vastenmieliset, rinnat myös naiselliset eikä mallia poika.

Vierailija
2615/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole ikinä omissa kavereissani tavannut noin rajoittunutta meininkiä, että ei saisi edes meikata. Enkä kyllä koskaan ole yhtäkään naista tavannut joka tarvitsee miehen joksikin maksajaksi. Varmaan näin jos haaveilee Maisa Torpasta.

Vierailija
2616/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea  sinulle. Moraalittomuutesi  ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.

Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"

Ei hän kiittele itseään. Minä kirjoitin sen alkuperäisen viestin ja ihan asialinjalla. Samantien minua kiellettiin, etten saa taas alkaa riidellä asiasta. En ole riidellyt siitä enkä mistään muustakaan asiasta täällä. 

Ilmeisesti minut sekoitettiin ensin johonkin toiseen kirjoittajaan ja nyt sitten Äikkään. Outoa, miten jotkut arvuuttelevat kuin salapoliisit viestien kirjoittajia. Ehkä olisi parempi keskittyä viestien sisältöön.

Huomasin oman näppäilyvirheeni. Vainoharjainen! Siinäpä mukava uudissana. Toivottavasti ei ole käyttöä.

Nyt alat käyttää sitä ihan joka ketjussa, joka päivä. Jankkaat ja jankkaat vuodesta toiseen. Teet siitä elämäsi sisällön. Teet dorikset.

Ala hokea kuten D " ilniötä, höpönassuja, nasuja, Hevoslaaksoa, vpn-yhteyttä, me mukavat jne"

Saat kivat ketjut ja riidat aikaan.  

Hyvä idea. Doris jäisi pian varjooni.

Valitettavasti en usko jaksavani moista tolkuttomuutta. Tosin, jos olisi se sata litraa sahtia, tilanne voisi olla toinen.

Välillä voisin vielä  kasvattaa kuntoa juoksemalla postilaatikolla ja kantamalla multasäkkejä.

Vierailija
2617/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymyksestä.

Jos nyt lähdetään tuosta mitä te naiset kirjoititte. Ei muovi- ja silikonilisukkeitä tai sentin pakkelikerrosta.

Olettaisin että luomunainen syö aika luonnonmukaista ruokaa, eikä mussuta päivittäin teollisesti tuotettuja herkkuja. Luomunainen varmaankin ulkoilee ja liikkuu kuten ihmiselle on luontaista, ja se näkynee kropassakin siten että kroppa muistuttaa luomunaista eikä nykyajan keinotekoisen elämäntavan lopputulosta.

Luomunaisella ei sitten varmaankaan ole myöskään tatuointeja, eivät kai nekään kovin luomua ole? Ei shokkivärisiä hiuksia?

Joku mainitsi karvojen ajelemisen. Sitä en kovin epäluomuna pitäisi, vai pitääkö mennä ihan kivikaudelle asti? Miehiltäkin yleensä toivotaan siistiä olemusta ja useitakin moderneja asioita.

Mitä tulee elämäntapaan muuten, luomunainen tuskin haaveilee luksuksesta, lomaparatiiseista joissa heitä palvellaan ympäristössä joka ei sekään kovin luomua ole. Luomunainen ehkä pitää luonnostaja eläimistä, eikä tällä ensisijaisesti tarkoiteta jalostettuja chihuahua-koirarotuja joita kärrätään näyttelyihin ja agilitytreeneihin ihmisten viihdyttämiseksi.

Tuossa ensi alkuun. Luomunainen ei siis ole nykyajan keinotekoiseen elämäntapaan koukussa oleva, ja olemukseltaan sen mukainen, nainen joka on vain päättänyt lopettaa meikkaamisen.

Haha. Mitä luomua on meikkaamisessa tai karvojen ajelemisessa? Eikä lemmikkejäkään saa olla tai tykätä matkustamisesta. Ihan uusi luomun määritelmä sulla.

Vierailija
2618/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui pilkallisesti naisten meilkaamisesta ja hiustenvärjäilyilystä sekä siitä miten huijaavat korkokengillä. Kuitenkin samaan aikaan valitti miten hävettää miesmäinen löntystelyni tennareilla ja miten minulla on rumat ripulipaskan väriset hiukset. Öö..?

Oletti minun myös tiskaavan ja vaihtavan lakanansa, pari kertaa sorruinkin tuohon mutta sitten ostin kertismukeja ja ilmoitin ettei pildeä tipu ennenkuin sängyssä on puhtaat petivaatteet. Olimme aina miehen luona, minun asunnostani ei tykännyt kun oli kuulemma rumat seinät ja keskustan melu kuului sisään.

Olin 22 tuolloin, nykyään nelikymppisenä en moista "helmeä" katselisi viikkoakaan!

Vierailija
2619/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten te ihmiset jaksatte tuota deittailua? Ennen nettideittejä sitä tutustui johonkin ihmiseen, tykästyi jo pintapuolisesti ja siitä sitten eteenpäin. Nyt ihmiset jaksaa köyttää jumalattomasti aikaa ja energiaa paltsoilla kirjoitteluun ja deittailuun ja valtaosa kokemuksista kuuluu olevan täyttä kuraa. Minä olisin nostanut kädet pystyyn jo kauan aikaa sitten. Elämässään voi tehdä muutakin. 

Vierailija
2620/2678 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala hokea kuten D " ilniötä, höpönassuja, nasuja, Hevoslaaksoa, vpn-yhteyttä, me mukavat jne"

Saat kivat ketjut ja riidat aikaan.  

Hyvä idea. Doris jäisi pian varjooni.

Valitettavasti en usko jaksavani moista tolkuttomuutta. Tosin, jos olisi se sata litraa sahtia, tilanne voisi olla toinen.

Välillä voisin vielä  kasvattaa kuntoa juoksemalla postilaatikolla ja kantamalla multasäkkejä.

Sitten pitäis vielä olla niitä persoonia niin perhanasti. Sekaisin menis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän