Hieman vaikea mennä töihin kun ei saa edes silmälaseja
Kelalta tuli päätös että 20e maksavat silmälaseista. No mitenkäs työttömyysturva-asiakkaana -6.50 likinäköisenä, että ikänäköisenä maksan nuo lasit? Kaksitehojen todellinen kustannus on pikkasen enemmän kuin 20e. Tässäkään asiassa ei ole mitään todellisuuden tajua. Ei ihme että vanhuksia menehtyy kuristumalla jne. En itse -6.50 silmillä ilman laseja olisi mitenkään nähnyt että joku nuokkuu tuolissaan. Vaikka olisin jotenkin onnistunut työhaastattelussa peittelemään liki/ikänäköni.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Ai saa edes. Sen takia me ollaan niin pahoissa ongelmissa, kun maa täynnä ihmisiä, jotka vaan huutelevat, mitä kaikkea pitäisi vaan saada. Jokainen hommatkoon tarvitsemansa ihan itse.
Et sinäkään mitään saisi, ellei olisi rikkaita vanhempia/sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmessä muiden pitäisi ostaa sulle rillit? Jotain rajaa.
Ei ole kuule multa pois, jos joku saa mun verorahoilla hankittua itselleen kunnon silmälasit! Ei se työnteko niin kamalaa mulle ole!
Tyhmäkin päässyt töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sossupummeilla aina selityksiä löytyy, vähän sama kuin alkoholistien ja huumeiden käyttäjillekkin.
Siksi leikataankin tukia niin voi selitellä perseauki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi edes elää ilman laseja jos on miinusta niin paljon kuin esim Apllä on. Miksi tämä asia on niin vaikea ymmärtää
Jos ap tarvitsee lasit, niin ap hankkii lasit. Mitä se muille kuuluu ja miksi muiden ne pitää maksaa. Tarviin mäkin telkkarin, kahvinkeittimen, lukulasit, jne, jne jne, mutta en silti ole vinkumassa niitä ilmaiseksi jostain, vaikka ne tarviinkin. Niin ja herätyskellon myös, että herään töihin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sossupummeilla aina selityksiä löytyy, vähän sama kuin alkoholistien ja huumeiden käyttäjillekkin.
Vertaatko sä tosissaan synnynnäistä näkö kykyä riippuvuus sairauksiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuule multa pois, jos joku saa mun verorahoilla hankittua itselleen kunnon silmälasit! Ei se työnteko niin kamalaa mulle ole!
Tyhmäkin päässyt töihin.
Kuule sinä tässä typerys olet! Ehkä joku päivä tarvitset sinäkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi edes elää ilman laseja jos on miinusta niin paljon kuin esim Apllä on. Miksi tämä asia on niin vaikea ymmärtää
Jos ap tarvitsee lasit, niin ap hankkii lasit. Mitä se muille kuuluu ja miksi muiden ne pitää maksaa. Tarviin mäkin telkkarin, kahvinkeittimen, lukulasit, jne, jne jne, mutta en silti ole vinkumassa niitä ilmaiseksi jostain, vaikka ne tarviinkin. Niin ja herätyskellon myös, että herään töihin aamulla.
Et tarvitse mitään noista paitsi ehkä silmälasit. Sokea on suurempi kulu kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise rillipää!
Älä ulise pikkutyttöjen hyväksiköyttäjä 💩
Pyydä jotakuta opastamaan sinut työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasit on tuossa näössä pakolliset.. Milloin tv tai kahvinkeitin on pakollinen kellekään koskaan? Se että tarviiko heikon näkönsä takia lasit ei ole mikään valinta tai asia mihin voisi itse vaikuttaa. Mikä synnynnäinen ominaisuus vaatii tvn tai kahvinkeittimen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin päässyt töihin.
Ottaako päähän kun et päässyt Epsteinin tyttöbileisiin? Vai poikabileisiinkö olisi pitänyt päästä? Ikävää ettet kuulu eliittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin päässyt töihin.
Uikuti uikuti 🙉
Joo vaikea on mennä töihin se on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Netistä saa noin satasella
Ai tuollaisella miinusmäärällä
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. noista paskaporukasta pitäisi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasit on tuossa näössä pakolliset.. Milloin tv tai kahvinkeitin on pakollinen kellekään koskaan? Se että tarviiko heikon näkönsä takia lasit ei ole mikään valinta tai asia mihin voisi itse vaikuttaa. Mikä synnynnäinen ominaisuus vaatii tvn tai kahvinkeittimen
Pointti se, että hankki ne lasit ihan itse. Mikä ihme siinä on, että muiden pitää hankkia asioita toisille, jos joku välttämättä jotain tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin päässyt töihin.
Uikuti uikuti 🙉
Tukien leikkaukset tekevät hyvää sulle kusipää pentu.