Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?

Vierailija
01.02.2026 |

Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa.  Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma.  Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.

Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa.  Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni.  Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa.  En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle.  Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta.  100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin.  Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa.  Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa.  Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.

Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota.  En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan.  Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu.  Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Terv. 40+ v mies.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mielisairaalan suljetulta osastolta. Saat tasoistasi seuraa.

Älä loukkaa mielenterveyspotilaita.

Vierailija
62/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pikkumies ilmeisesti meinasi,  että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus."

En ole tuo jolle vastasit mutta oliko siinä jotain alentavaa kun kirjoitin että nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä? Tottahan se on. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä.

Ja miehen tarkoitus on kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pikkumies ilmeisesti meinasi,  että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus."

En ole tuo jolle vastasit mutta oliko siinä jotain alentavaa kun kirjoitin että nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä? Tottahan se on. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä.

No eikö se perinteinen malli ole että miehet lähtevät sotaan kuolemaan ja naiset uudelleenkansoittavat? Kun on paljon porukkaa niin ei ole syytä uudelleenkansoittaa. Menkää siis kuolemaan ensin ja katsellaan niitä panemisia sitten.

Vierailija
64/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se perinteinen malli ole että miehet lähtevät sotaan kuolemaan ja naiset uudelleenkansoittavat? Kun on paljon porukkaa niin ei ole syytä uudelleenkansoittaa. Menkää siis kuolemaan ensin ja katsellaan niitä panemisia sitten.

Niin juuri. Jokainen täyttäköön tehtäväänsä.

Vierailija
65/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehet ovat tosi negatiivista keskusteluseuraa. Rehellisesti sanoen minustakin on naisena mukavampi jutella muiden naisten kanssa. Jos haluan miesseuraa, valitsen kivannäköisen ja positiivisen nuoremman miehen. En oikein keksi syytä haluta keskustella juuri sinun kanssasi. Ehkä joku muu keksii. 

Niinpä. Vanhoista miehistä on kadonnut se elämänilo, tulevaisuuden palo silmistä. Siksi vain 20v miehiä tapailen, he uudistavat minuakin. Sori rupat, olen vain rehellinen, ettei teille tule turhia odotuksia.

Vierailija
66/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kömpelö ja tökerö deittiseuranhakuyritys aplla. 

Jos todella etsii vain juttuseuraa, ei millään juttuseuran ominaisuudella pitäisi olla väliä, ikä, sukupuoli, koulutus tm. 

Vierailija
67/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan hyvä paljastaa jos itselle ei ole annettu sen suurempaa tehtävää elämässä kuin munan hinkkaaminen, osaavat kehittyneemmät väistää.

Vierailija
68/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehet ovat tosi negatiivista keskusteluseuraa. Rehellisesti sanoen minustakin on naisena mukavampi jutella muiden naisten kanssa. Jos haluan miesseuraa, valitsen kivannäköisen ja positiivisen nuoremman miehen. En oikein keksi syytä haluta keskustella juuri sinun kanssasi. Ehkä joku muu keksii. 

Jep. Jos mä haluan viettää hauskan illan, niin en kyllä soita keski-ikäiselle setämiehelle, että lähetǎänpä keskustelemaan tieteestä.

Vierailija
69/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt leiki vielä tyhmempää kuin olet.

Kuvittele itse millainen olet kun sinua pannaan, jos sitä on joskus tapahtunut. Ja mieti sitten miten tuo kirjoittamana ei muka pidä paikkaansa.

Vierailija
70/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt leiki vielä tyhmempää kuin olet.

Kuvittele itse millainen olet kun sinua pannaan, jos sitä on joskus tapahtunut. Ja mieti sitten miten tuo kirjoittamana ei muka pidä paikkaansa.

Hassua miten naiset ei ole olemassa vain sinun panettavaksi. Tulee varmaan järkytyksenä pikkumiehelle.

Vierailija
71/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko joku nuo pitkät avautumiset? Itse en koskaan kuuntele tai lue mitä suomalaiset naiset kirjoittaa, mutta huvittaa tietää että aihe on arka, kun omanikäiset miehet eivät ole enää kiinnostuneita. :DD

Sitä on tinderissä tarjolla rutkasti nuorempaa miestä hauskanpitoon naisille. Miehillä nuoria ilmaisia hauskanpitäjiä ei ole tarjolla. Sekös miehiä kiukuttaa ja suu menee mutruun.

Niin, tuo menee aina naarailla agendan mukaan. Kun tarve vaatii niin selitetään kuinka vaikeaa ellei jopa mahdotonta on löytää mies.

Vierailija
72/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sulle paras ratkaisu on tekoäly, kokeile vaikka ChatGPT. Miksi ihmeessä sä tarvitsisit sinne toiseen päähän ihmisen, naisen kun et halua tavata etkä rakentaa suhdetta muuhun kuin platooniseen jutteluun. Olen nainen enkä kyllä halua jutella syvällisiä miehen kanssa jota en tunne hyvin, jota en pääse tapaamaan eli en tiedä millainen kemia meidän välillä on (kavereidenkin välillä on tietynlainen kemia jotta kaveruus taikka ystävyys toimii). Tekoälyn kanssa juttelen minä myös mutta sitten on nämä kaverit ja ystävät joita tapaan ja jutellaan niitä syvällisempiä. 

Vierailija
73/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos mä haluan viettää hauskan illan, niin en kyllä soita keski-ikäiselle setämiehelle, että lähetǎänpä keskustelemaan tieteestä.

Minä voin keskustella tieteestä, esim. Siitä miten lääketiede mutiloi ja r aiskaa naisia sekä vauvoja. Myös lainsäädäntö kiinnostaa, erityisesti se miten valtio ja miehet yrittävät omistella naisten kohtujen tuotoksia ja jopa taiteilijoilla on suuremmat oikeudet teoksiinsa kuin naisilla tekemiinsä lapsiin. Nämä ovat isoja ja tärkeitä tieteellisiä ja ihmisoikeuskysymyksiä, älykkäitä puheenaiheita. Ap voi vastata vaikka tähän ketjuun.

Vierailija
74/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap hauskanpidosta kirjoittanut vaan halusta keskustella.

Vierailija
75/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko joku nuo pitkät avautumiset? Itse en koskaan kuuntele tai lue mitä suomalaiset naiset kirjoittaa, mutta huvittaa tietää että aihe on arka, kun omanikäiset miehet eivät ole enää kiinnostuneita. :DD

Sitä on tinderissä tarjolla rutkasti nuorempaa miestä hauskanpitoon naisille. Miehillä nuoria ilmaisia hauskanpitäjiä ei ole tarjolla. Sekös miehiä kiukuttaa ja suu menee mutruun.

Niin, tuo menee aina naarailla agendan mukaan. Kun tarve vaatii niin selitetään kuinka vaikeaa ellei jopa mahdotonta on löytää mies.

Päin vastoin, miehen löytäminen on äärimmäisen helppoa. Satuprinssin löytäminen ei ole, suurin osa naisista haaveilee siitä eikä random munantappiaan hinkkaavasta puhuvasta apinasta, jonka kognition suurin ilmentymä on tieteellisen propagandan apinamainen toistelu.

Vierailija
76/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin keskustella tieteestä, esim. Siitä miten lääketiede mutiloi ja r aiskaa naisia sekä vauvoja. Myös lainsäädäntö kiinnostaa, erityisesti se miten valtio ja miehet yrittävät omistella naisten kohtujen tuotoksia ja jopa taiteilijoilla on suuremmat oikeudet teoksiinsa kuin naisilla tekemiinsä lapsiin. Nämä ovat isoja ja tärkeitä tieteellisiä ja ihmisoikeusk

Meinaat että ap:tä kiinnostaa f*ministis-eettinen pohdinta naisten kanssa? Lol.

Vierailija
77/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs keskustelu on hauskaa ja viihdyttävää. Ap:lta sitä ei ole tarjolla kenellekään.

Vierailija
78/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paska keskustelunavaus, noilla taidoilla täytyy vielä muutama vuosikymmen harjoitella päästäkseen naisten pöytiin.

Vierailija
79/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itsellekin mieleen joku harrastusryhmä. Esimerkiksi jos kirjallisuus kiinnostaa, niin lukupiireissä on mahdollisuus käydä monenlaista keskustelua. Osallistujat ovat usein naisia, ja osallistumaan pääsee ilmaiseksi. 

Vierailija
80/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta keskustelun on hyvä olla hauskaa ja miellyttävää. En näe sellaisen mahdollisuuksia ap:n kanssa. Hän kuulostaa ylimieliseltä ja passiivisaggressiiviselta setämieheltä. Ilmeisesti muut olleet samaa mieltä kun seuraa ei ole löytynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme