Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?

Vierailija
01.02.2026 |

Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa.  Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma.  Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.

Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa.  Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni.  Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa.  En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle.  Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta.  100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin.  Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa.  Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa.  Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.

Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota.  En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan.  Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu.  Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Terv. 40+ v mies.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et onnistu työllistymään niin aina voi mennä myös vapaaehtoistöihin. Myös naiset harrastavat paljon vapaaehtoistöitä. Ekana tulee mieleen esim. Lähisuhdeväkivaltaan erikoistuvat järjestöt mutta varmaan niitä on muitakin, sellaisia missä mies ei ole vahingontekijä. Olisiko joku luonnonsuojelu vaikka?

Vierailija
22/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb dating kaveruus? Tosin en usko, että ap saa aloituksen tyylillään yhtään osumaa, koska mikään ei houkuttele naisia haluamaan hänen seuraansa. Jos etsii älykästä seuraa, pitäisi olla sitä myös itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloituksessani ihan raatorehellinen, kun ajattelin että voisi saman tien lyödä kaikki kortit pöytään täällä kun nimettömänä ollaan.  En mielestäni paljastanut mitään suuria salaisuuksia.  Omat mielenkiinnon kohteeni rajoittuvat pitkälti tieteeseen, ei kiinnosta urheilu, astrologia, "vibat" tai mikään muukaan asia, jota pidän aika huuhaana.  Tiede on hyvin miesvaltaista, varsinkin luonnontieteet:  viimeksi kun olin niissä piireissä niin oli todellakin lähes 100% poikia/miehiä.  Parhaat keskusteluni olen käynyt tieteen harrastajien piireissä, mutta se portti tuntuu aika suljetulta tällä hetkellä.

Jos joku otti nokkiinsa aloituksestani niin harmi, olen pahoillani.  Tuntui kuitenkin paremmalta kertoa mikä on pelin henki eikä herätellä liikoja odotuksia.

Vierailija
24/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koskaan seurustellut. Jossain kohtaa sattuma muuttuu seuraukseksi. Naisille varoitusmerkki.

Vierailija
25/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aloituksessani ihan raatorehellinen, kun ajattelin että voisi saman tien lyödä kaikki kortit pöytään täällä kun nimettömänä ollaan.  En mielestäni paljastanut mitään suuria salaisuuksia.  Omat mielenkiinnon kohteeni rajoittuvat pitkälti tieteeseen, ei kiinnosta urheilu, astrologia, "vibat" tai mikään muukaan asia, jota pidän aika huuhaana.  Tiede on hyvin miesvaltaista, varsinkin luonnontieteet:  viimeksi kun olin niissä piireissä niin oli todellakin lähes 100% poikia/miehiä.  Parhaat keskusteluni olen käynyt tieteen harrastajien piireissä, mutta se portti tuntuu aika suljetulta tällä hetkellä.

Jos joku otti nokkiinsa aloituksestani niin harmi, olen pahoillani.  Tuntui kuitenkin paremmalta kertoa mikä on pelin henki eikä herätellä liikoja odotuksia.

Ei kukaan ole ottanut nokkiinsa, mutta sinä etsit koulutettua ja älykästä naista. Et itse ole koulutettu, sen huomaa kirjoituksistasi. Fakta on se, että koulutetut naiset etsivät koulutettua miestä. 

Vierailija
26/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tieto siitä että tumputat ja jahtaat parikymppisiä riittää itselleni kertomaan että et ole samalla aaltopituudella kanssani.

Hahahahaa. Iskipä syvälle hermoon palstamammaa. Heti alko v-käyrä nouseen kun tajusi että oma päiväys menny umpeen aikoja sitten.

Miksi tuhlaisin aikaani ja energiaani johonkin retardiin joka vainoaa ja ahdistelee lapsia? Näitä varten ovat vankilapsykologit. 40v naisella on lukemattomia kohteita kohdistaa aikaansa, energiaansa ja rakkauttaan, ja narsissi pippeliteline on niistä viimeinen.

😂 Naisilta saa ainakin rehellistä palautetta.

Vierailija
27/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti nokkiinsa? Sun asenne on syvältä. Ymmärrän hyvin, miksi et ole koskaan seurustellut. 

Vierailija
28/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastat raatorehelleisesti vain sen, että sinulla ei ole mitään annettavaa 40-vuotiaalle tai todennäköisesti minkään muunkaan ikäiselle naiselle, ja aivosi ovat tyypillisesti puoliksi munassasi ja puoliksi mieslaumoissa. 

Ylimielinen asenne ilmoittaa, että sinua kiinnostaa ilmaiseksi vanhan naisen huomio, mutta samaan hengenvetoon todeta että oikeasti sinua kiinnostaa enemmän kaikki nämä 50 asiaa ja muuta naista, mutta et heitä saa. Ja ihan pokkana kuvittelet, että joku on niin epätoivoinen että sinule rakkauttaan ja huomiotaan tuollaisella ulosannilla antaa. Tuo ei ole vain narsistista vaan äärimmäisen röyhkeää ja loukkaavaa, jopa pahoinpitelevää. Ja tätä sen 40v naisen pitäisi kuunnella - ja jakaa viisauttaan sinulle - miksi? Koska sinä olet avannut oven alkaa pahoinpidellä häntä kun et saa elämässä niitä asioita, mitä oikeasti haluat ja arvostat?

Tiedoksesi, meillä on 100% täyteät ja hyvät elämät ilman kaltaisiasi haittaeläimiä nälvimässä, kiusamassa ja halventamassa seksuaalisuuttamme, kiinnostuksenkohteitamme tai mitään muutakaan. Sinä teet tätä kaikkea vaikket ole päässyt edes vielä jutulle naisen kanssa. Viisautta on välttää kaltaisiasi örkkejä ja pahoinpitelijöitä, ei suinkaan kaveerata heidän kanssaan. Sori siitä, voit nyt palata takaisin peiton alle haaveilemaan.

Vierailija
29/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksenasi oli paljastaa että olet väkivaltainen viemärijäte niin onnistuit. Ihmetyksen aiheeksi jää, että miksi kuvittelet yhdenkään täyspäisen naisen sotkeentuvan väkivaltaiseen viemärijätteeseen vapaaehtoisesti.

Vierailija
30/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaraat selittää että haluavat miehen jonka kanssa keskustella. Ap sellainen on ja pelkkää alapeukkua sataa mammoilta hahaaa

Vierailija
31/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastat raatorehelleisesti vain sen, että sinulla ei ole mitään annettavaa 40-vuotiaalle tai todennäköisesti minkään muunkaan ikäiselle naiselle, ja aivosi ovat tyypillisesti puoliksi munassasi ja puoliksi mieslaumoissa. 

Ylimielinen asenne ilmoittaa, että sinua kiinnostaa ilmaiseksi vanhan naisen huomio, mutta samaan hengenvetoon todeta että oikeasti sinua kiinnostaa enemmän kaikki nämä 50 asiaa ja muuta naista, mutta et heitä saa. Ja ihan pokkana kuvittelet, että joku on niin epätoivoinen että sinule rakkauttaan ja huomiotaan tuollaisella ulosannilla antaa. Tuo ei ole vain narsistista vaan äärimmäisen röyhkeää ja loukkaavaa, jopa pahoinpitelevää. Ja tätä sen 40v naisen pitäisi kuunnella - ja jakaa viisauttaan sinulle - miksi? Koska sinä olet avannut oven alkaa pahoinpidellä häntä kun et saa elämässä niitä asioita, mitä oikeasti haluat ja arvostat?

Tiedoksesi, meillä on 100% täyteät ja hyvät elämät ilman kaltaisiasi hait

Amen, sister.

Vierailija
32/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tieto siitä että tumputat ja jahtaat parikymppisiä riittää itselleni kertomaan että et ole samalla aaltopituudella kanssani.

Hahahahaa. Iskipä syvälle hermoon palstamammaa. Heti alko v-käyrä nouseen kun tajusi että oma päiväys menny umpeen aikoja sitten.

Miksi tuhlaisin aikaani ja energiaani johonkin retardiin joka vainoaa ja ahdistelee lapsia? Näitä varten ovat vankilapsykologit. 40v naisella on lukemattomia kohteita kohdistaa aikaansa, energiaansa ja rakkauttaan, ja narsissi pippeliteline on niistä viimeinen.

😂 Naisilta saa ainakin rehellistä palautetta.

Ei saa, naiset valehtelevat aina

Vierailija
33/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias mies, eikä mulla ole mitään keskusteltavaa oman ikäisten, suomalaisten naisten kanssa. Olen ollut useassa suhteessa ja lapsiakin on. Nuorempia, ulkomaalaisia naisia olen tapaillut. Heitä ei kiinnosta raha, mutta naisten tapailussa olisi hyvä olla auto ja osata keksiä jotain yhteistä tekemistä.

Ei mitään keskusteltavaa lastesi äitien kanssa? Eikö ollut edes silloin kun panit heidät paksuksi? Jumalauta mikä saalis olet.

Vierailija
34/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias mies, eikä mulla ole mitään keskusteltavaa oman ikäisten, suomalaisten naisten kanssa. Olen ollut useassa suhteessa ja lapsiakin on. Nuorempia, ulkomaalaisia naisia olen tapaillut. Heitä ei kiinnosta raha, mutta naisten tapailussa olisi hyvä olla auto ja osata keksiä jotain yhteistä tekemistä.

Ei mitään keskusteltavaa lastesi äitien kanssa? Eikö ollut edes silloin kun panit heidät paksuksi? Jumalauta mikä saalis olet.

Ei pannessa tarvi keskustella. Nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä.

Eri

Vierailija
35/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko joku nuo pitkät avautumiset? Itse en koskaan kuuntele tai lue mitä suomalaiset naiset kirjoittaa, mutta huvittaa tietää että aihe on arka, kun omanikäiset miehet eivät ole enää kiinnostuneita. :DD

Vierailija
36/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toki voinut pitää mölyt mahassani, mutta kun nimenomaan etsin platonista seuraa enkä ole kiinnostunut enemmästä niin ajattelin sanoa sen.  Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä.  Jotkut teidän kommenteista vaikuttavat kyllä aika häiriintyneiltä ja ovat täynnä oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa.  Ei kannata katkeruuttaan purkaa tänne palstoille, kukaan ei kuuntele eikä ketään kiinnosta.  Niin ja minun mielestä keskustelun tulee olla vastavuoroista, en minä lähde asenteella että "minun on tarjottava jotain" lähestymään ketään, jonka kanssa haluan vain jutella.  Jos haluatte ilmaisia luentoja niin koulutusjärjestelmä on sitä varten olemassa.  Menkää sinne.

Vierailija
37/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaraat selittää että haluavat miehen jonka kanssa keskustella. Ap sellainen on ja pelkkää alapeukkua sataa mammoilta hahaaa

Ap taitaa haluta jonkun nöyrän naisen jolle se kuvittelee voivansa manspleinata kiinnostuksenkohteitaan eli tiedettä, kun oikeissa tiedepiireissä sen jutuille on naurettu.

Vierailija
38/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksenasi oli paljastaa että olet väkivaltainen viemärijäte n

Meillä taitaa olla erilainen käsitys ihmisarvosta.

Vierailija
39/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista mitä olen puhunut niiden kanssa. En yleensä muutenkaan elä mennessä tai mieti exiä.

Vierailija
40/115 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pannessa tarvi keskustella. Nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä.

Eri

Ja mies parhaimmillaan kun sillä on kaksi metriä multaa suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan