Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?
Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa. Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma. Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.
Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa. Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni. Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa. En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle. Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta. 100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin. Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa. Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa. Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.
Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota. En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan. Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu. Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...
Terv. 40+ v mies.
Kommentit (138)
Ikääntymistä pelkäävä työtön syrjäytynyt olmi etsii ikäisestään naisesta kannustavaa ja kehuvaa äitihahmoa, kun oma äitikään ei ap:ta enää jaksa ja kutsuu tätä "haluksi älylliseen keskusteluun omanikäisen naisen kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Miksi juttuseuran pitää olla nainen?
Ja samanikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juttuseuran pitää olla nainen?
Ap kokemattomana kuvittelee että naiset olisivat parempaa juttuseuraa. Naiset ovat panemista varten.
Vierailija kirjoitti:
Naaraat selittää että haluavat miehen jonka kanssa keskustella. Ap sellainen on ja pelkkää alapeukkua sataa mammoilta hahaaa
Osaa keskustella? Aloitus on hirveetä p askaa. Mikään hänen viesteissään ei puhu sen puolesta, että hän olisi älykäs tai osaisi keskustella. Päinvastoin.
Olen koulutettu ja keskustelutaitoinen 40+ nainen. Mistä löytäisin ikäiseni keskustelutaitoisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias mies, eikä mulla ole mitään keskusteltavaa oman ikäisten, suomalaisten naisten kanssa. Olen ollut useassa suhteessa ja lapsiakin on. Nuorempia, ulkomaalaisia naisia olen tapaillut. Heitä ei kiinnosta raha, mutta naisten tapailussa olisi hyvä olla auto ja osata keksiä jotain yhteistä tekemistä.
Ei mitään keskusteltavaa lastesi äitien kanssa? Eikö ollut edes silloin kun panit heidät paksuksi? Jumalauta mikä saalis olet.
Ei pannessa tarvi keskustella. Nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä.
Eri
Ja mies parhaimmillaan kun sillä on kaksi metriä multaa suussa.
Nyt alkoi jo murhafantasiat. Tuon takia pysyn kaukana katkerista suomal
Pikkumies ilmeisesti meinasi, että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Lukiko joku nuo pitkät avautumiset? Itse en koskaan kuuntele tai lue mitä suomalaiset naiset kirjoittaa, mutta huvittaa tietää että aihe on arka, kun omanikäiset miehet eivät ole enää kiinnostuneita. :DD
Sitä on tinderissä tarjolla rutkasti nuorempaa miestä hauskanpitoon naisille. Miehillä nuoria ilmaisia hauskanpitäjiä ei ole tarjolla. Sekös miehiä kiukuttaa ja suu menee mutruun.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toki voinut pitää mölyt mahassani, mutta kun nimenomaan etsin platonista seuraa enkä ole kiinnostunut enemmästä niin ajattelin sanoa sen. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Jotkut teidän kommenteista vaikuttavat kyllä aika häiriintyneiltä ja ovat täynnä oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Ei kannata katkeruuttaan purkaa tänne palstoille, kukaan ei kuuntele eikä ketään kiinnosta. Niin ja minun mielestä keskustelun tulee olla vastavuoroista, en minä lähde asenteella että "minun on tarjottava jotain" lähestymään ketään, jonka kanssa haluan vain jutella. Jos haluatte ilmaisia luentoja niin koulutusjärjestelmä on sitä varten olemassa. Menkää sinne.
No minä en etsi platonista seuraa miehistä joka tumputtaa lapsille. En halua tuollaisia kollegoisenikaan tai jakaa heidän kanssaan mitään tiloja. Kumpi sitten on häiriintynyttä, mene ja tiedä.
Platoniseen seuraan kelpaa itselleni esim. Selibaattilupauksen tehnyt hengellinen munkki, ei pedo joka yrittää kupata minua pannakseen lapsia. Tällöin kiinnostukseni on ehkä 2%. Munantapistaan elävän miehen kanssa kaveeraamiseen kiinnostus on -500%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tieto siitä että tumputat ja jahtaat parikymppisiä riittää itselleni kertomaan että et ole samalla aaltopituudella kanssani.
Hahahahaa. Iskipä syvälle hermoon palstamammaa. Heti alko v-käyrä nouseen kun tajusi että oma päiväys menny umpeen aikoja sitten.
Tämä on kyllä huvittava ajatus. Että sitä jotenkin loukkaantuisi, että jossain on työtön, köyhä, sosiaalisesti hyvin rajoittunut mies, jolle minä, keski-ikäinen nainen en kelpaa seksiin! Voi nyyh nyyh nyyh sentään. Tuo mies itse, ja sinäkään et kelpaa kuin maksullisille, rahasta.
Mutta se on ihan totta että mulle ainakin jo saman tien riitti hyväksi rivienväli-infoksi aloittajasta tuo mainintansa ettei halua seksiä ikäistensä kanssa. Kertoo tarpeeksi vapaa-ajanviettotavoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko joku nuo pitkät avautumiset? Itse en koskaan kuuntele tai lue mitä suomalaiset naiset kirjoittaa, mutta huvittaa tietää että aihe on arka, kun omanikäiset miehet eivät ole enää kiinnostuneita. :DD
Sitä on tinderissä tarjolla rutkasti nuorempaa miestä hauskanpitoon naisille. Miehillä nuoria ilmaisia hauskanpitäjiä ei ole tarjolla. Sekös miehiä kiukuttaa ja suu menee mutruun.
Jeps, keskustella voi myös nuoren polleron kanssa panemisen lomassa. Jos sellainen siis kiinnostaa. Jos naista kiinnostaa pelkkä keskustelu niin en usko että yksikään mies päätyy edes yhteysluetteloon ja jos päätyy niin palaute on sitten vähintään yhtä "raatorehellistä" kuin ap:lla, ettei tule turhia odotuksia ukolle ;-)
Mistä sä haluaisit keskustella nyt ensi hätään, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymistä pelkäävä työtön syrjäytynyt olmi etsii ikäisestään naisesta kannustavaa ja kehuvaa äitihahmoa, kun oma äitikään ei ap:ta enää jaksa ja kutsuu tätä "haluksi älylliseen keskusteluun omanikäisen naisen kanssa".
Joo ja kanavoi tätä energiaa mm. Parikymppisten jahtaamiseen munallaan sitten. Hah hah
Ikäisesi miehet ovat tosi negatiivista keskusteluseuraa. Rehellisesti sanoen minustakin on naisena mukavampi jutella muiden naisten kanssa. Jos haluan miesseuraa, valitsen kivannäköisen ja positiivisen nuoremman miehen. En oikein keksi syytä haluta keskustella juuri sinun kanssasi. Ehkä joku muu keksii.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toki voinut pitää mölyt mahassani, mutta kun nimenomaan etsin platonista seuraa enkä ole kiinnostunut enemmästä niin ajattelin sanoa sen. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Jotkut teidän kommenteista vaikuttavat kyllä aika häiriintyneiltä ja ovat täynnä oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Ei kannata katkeruuttaan purkaa tänne palstoille, kukaan ei kuuntele eikä ketään kiinnosta. Niin ja minun mielestä keskustelun tulee olla vastavuoroista, en minä lähde asenteella että "minun on tarjottava jotain" lähestymään ketään, jonka kanssa haluan vain jutella. Jos haluatte ilmaisia luentoja niin koulutusjärjestelmä on sitä varten olemassa. Menkää sinne.
Tää sakenee aina vaan 😂 Sun itsekeskeisyytesi tulee esille yhä enemmän jokaisessa viestissäsi.
"Pikkumies ilmeisesti meinasi, että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus."
En ole tuo jolle vastasit mutta oliko siinä jotain alentavaa kun kirjoitin että nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä? Tottahan se on. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
"Pikkumies ilmeisesti meinasi, että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus."
En ole tuo jolle vastasit mutta oliko siinä jotain alentavaa kun kirjoitin että nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä? Tottahan se on. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä.
Älä nyt leiki vielä tyhmempää kuin olet.
Voisin siittä vauvakuumeisen naaraan, hegeliläisen dialktiikan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias mies, eikä mulla ole mitään keskusteltavaa oman ikäisten, suomalaisten naisten kanssa. Olen ollut useassa suhteessa ja lapsiakin on. Nuorempia, ulkomaalaisia naisia olen tapaillut. Heitä ei kiinnosta raha, mutta naisten tapailussa olisi hyvä olla auto ja osata keksiä jotain yhteistä tekemistä.
Ei mitään keskusteltavaa lastesi äitien kanssa? Eikö ollut edes silloin kun panit heidät paksuksi? Jumalauta mikä saalis olet.
Ei pannessa tarvi keskustella. Nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä.
Eri
Ja mies parhaimmillaan kun sillä on kaksi metriä multaa suussa.
Nyt alkoi jo murhafantasiat. Tuon takia pysyn kaukana katkerista suomal
Eihän tuossa murhista puhuttu. Onneksi jokainen mies kuolee joskus. Se on ihan luonnollinen ja toivottavakin kehityskulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sakenee aina vaan 😂 Sun itsekeskeisyytesi tulee esille yhä enemmän jokaisessa viestissäsi.
Umpinarskumaista paskaa eilä edes itse tajua sitä🤡
Nyt alkoi jo murhafantasiat. Tuon takia pysyn kaukana katkerista suomalaisista.