Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?
Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa. Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma. Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.
Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa. Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni. Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa. En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle. Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta. 100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin. Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa. Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa. Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.
Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota. En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan. Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu. Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...
Terv. 40+ v mies.
Kommentit (138)
Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa pelkkään pskanjauhamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, voin kyllä jatkaa loppuelämäni hyvin yksinkin, ei se ole mikään ongelma. Sivistynyt keskustelu voisi kuitenkin auttaa minua maustamaan elämääni ja ehkä muuttamaan näkökantojanikin. Tämmöinen "melu" ja huutelu ja katkeran kitkerät syytökset puskista eivät kyllä sitä tee. Naurattaa lähinnä. Mistä keskustella? No ei täällä ainakaan mistään muusta kuin aloituksestani tai siitä, mistä olette löytäneet alustoja mieluusti 1-1 keskusteluihin. Hauskanpidosta sen verran että monesti se maksaa ja kuten sanoin, minulla ei ole resursseja oikein sellaiseen.
Kuten naisten vastauksista voit päätellä niin naisten kanssa ei kannata keskustella, turhaa touhua.
Keskusteluhan on erittäin viihdyttävää ja mausteista, eli juuri sitä mitä ap toivoi.
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä luulet nyt kommunikoivasi? Ehkäpä internetissä? Niinhän minä sanoin jo alkuviestissä että internet-kommunikaatio kelpaa aivan hyvin enkä tarvitse muuta. Ota joskus katkeruus-lasisi pois päästä ja katsele muutakin maailmaa. Kaikki miehet eivät ole pedofiileja vaikka sinusta eivät olisikaan mitenkään kiinnostuneita.
Kukaan ei usko, ettei ap:ta kiinnostaisi omanikäiset naiset myös seksuaalisesti. Omanikäisten naisten viehättävyyden vähättely on ap:n epätoivoinen yritys elämässään epäonnistuneena luuserina nostaa itseään lähemmäs näiden naisten tasoa. Ap:ta ei ole koskaan halunnut yksikään nainen, kukaan nainen ei myöskään halua ap:n haluavan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä luulet nyt kommunikoivasi? Ehkäpä internetissä? Niinhän minä sanoin jo alkuviestissä että internet-kommunikaatio kelpaa aivan hyvin enkä tarvitse muuta. Ota joskus katkeruus-lasisi pois päästä ja katsele muutakin maailmaa. Kaikki miehet eivät ole pedofiileja vaikka sinusta eivät olisikaan mitenkään kiinnostuneita.
Kukaan ei usko, ettei ap:ta kiinnostaisi omanikäiset naiset myös seksuaalisesti. Omanikäisten naisten viehättävyyden vähättely on ap:n epätoivoinen yritys elämässään epäonnistuneena luuserina nostaa itseään lähemmäs näiden naisten tasoa. Ap:ta ei ole koskaan halunnut yksikään nainen, kukaan nainen ei myöskään halua ap:n haluavan itseään.
Jep, neggaaminen on alempitasoisen miehen tapa yrittää alentaa korkeampitasoinen nainen hänen saatavilleen. Vähän niinkuin kauniin naisen lyöminen, jotta tämä olisi yhtä ruma kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa pelkkään pskanjauhamiseen.
Vie kuulemma halutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, neggaaminen on alempitasoisen miehen tapa yrittää alentaa korkeampitasoinen nainen hänen saatavill
Ei tässä ketjussa muut negaa kuin naiset.
Ohis: Mä haluaisin oikeasti ymmärtää, mikä tää juttu on, että ihmiset raivoaa netistä just tähän tapaan, kuin tässäkin keskustelussa. Mitä siitä saa itselleen? Oikeastiko tuo jotain hyvää elämään, kun käy täällä räyhäämässä ja käyttäytymässä tähän tapaan? Uskomattoman surullista. Ja tää käy joka ketjussa ainaaiheesta riippumatta. Kuinka monilla on oikeasti tarve haukkua kaikki muut ihmiset maanrakoon, mistä se tarve tulee, ja mitä sen täyttämisellä ajattelee saavansa aikaiseksi?
Aikuiset ihmiset.
N40+
Ap:n aloitus oli omanikäisten naisten negaamista. Oletko niin tyhmä kuin esität olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Mä haluaisin oikeasti ymmärtää, mikä tää juttu on, että ihmiset raivoaa netistä just tähän tapaan, kuin tässäkin keskustelussa. Mitä siitä saa itselleen? Oikeastiko tuo jotain hyvää elämään, kun käy täällä räyhäämässä ja käyttäytymässä tähän tapaan? Uskomattoman surullista. Ja tää käy joka ketjussa ainaaiheesta riippumatta. Kuinka monilla on oikeasti tarve haukkua kaikki muut ihmiset maanrakoon, mistä se tarve tulee, ja mitä sen täyttämisellä ajattelee saavansa aikaiseksi?
Aikuiset ihmiset.
N40+
Tämåhän on harmitonta viihdettä, ap.
Aika herkästi naiset lukee negatiivisia taustaoletuksia miehen viestinnästä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä ehkä. Ja se on myös hyvä, että naiset kuuntelee intuitiotaan. Siinä säästyy monelta harmilta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Joku toisen kirjoittama osuu johonkin omaan triggeriin ja siitä sitten laitetaan tunne kiertoon. Itselle tulee hetkeksi vapautuneempi olo. Sitä on suurin osa nettikeskustelusta.
Tässä ainakin tuo, että ei koe omainikäsiä naisia viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Eihän tässä ole edes raivottu, oltu vaan raatorehellisiä ettei tule turhia odotuksia, niinkuin ap:kin teki. Se on älykästä kuulemma.
Jos vittuilee niin sitten pitää kestää vähintään saman verran vittuilua takaisin. Jos ei kestä niin sitten täytyy opetella olemaan vittuilematta itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloitus oli omanikäisten naisten negaamista. Oletko niin tyhmä kuin esität olevasi?
Niin, jos olis sukupuolet toisin päin, niin ehkä mies tajuaisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Joku toisen kirjoittama osuu johonkin omaan triggeriin ja siitä sitten laitetaan tunne kiertoon. Itselle tulee hetkeksi vapautuneempi olo. Sitä on suurin osa nettikeskustelusta.
Tässä ainakin tuo, että ei koe omainikäsiä naisia viehättävänä.
Miksi sinua siis harmittaa se, ettemme me koe 40v setiä viehättävinä TAI hyvänä keskusteluseurana? Luulisi että jos kestää ladella faktoja, kestää myös vastaanottaa niitä.
Turha itkeä jos ei kestä omia myrkkyjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Tämä ei ole harmitonta viihdettä. Ajan viettämisellä tällaisen jatkuvan raivon ja ihmisten epäinhimillistämisen parissa on seurauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Tämä ei ole harmitonta viihdettä. Ajan viettämisellä tällaisen jatkuvan raivon ja ihmisten epäinhimillistämisen parissa on seurauksensa.
Minunkin mielestäni ap vaikuttaa epäinhimilliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
En minä koe raivoa, minua lähinnä naurattaa. Miksi ap sinulla menee tämäkin niin pahasti tunteisiin, että koet raivoa?
Aika hauskaa, miten ketjussa muutama mies puolustaa apta, vaikka samaan aikaan heidän mielestään naiset ei kelpaa kuin p anoseuraksi, ei siis platoniseksi seuraksi.
Miehet ei halua naista ystäväkseen, mutta nyt kilvan puolustetaan apta, joka (muka) etsii vain juttuseuraa. Kuinka hölmöjä te miehet oikein olette?
Enkä nyt edes mainitse, että usein myös naiset haluavat mieheltä muutakin kuin ystävyyttä ihan jo siksi, että naisilla yleensä on jo (naispuolisia) ystäviä riittävästi, mutta nyt pitäisikin apn haluaman platonisen juttuseuran naisille riittää. Ai miten niin kaksoisstandardit miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset.
N40+
Kas, pickme-girlkin ilmestyi "keskustelemaan". Ap hei, tässä on sulle älykäs nainen, osaa alentaa itse itsensä!
Keskustelusta päätellen taitaa olla niin että 40v naiset eivät näe ap:ta potentiaalisena pariutumiskumppanina ja siksi ap defensseissään etsii heistä platonista seuraa.