Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?

Vierailija
01.02.2026 |

Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa.  Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma.  Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.

Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa.  Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni.  Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa.  En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle.  Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta.  100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin.  Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa.  Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa.  Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.

Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota.  En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan.  Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu.  Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Terv. 40+ v mies.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Mä haluaisin oikeasti ymmärtää, mikä tää juttu on, että ihmiset raivoaa netistä just tähän tapaan, kuin tässäkin keskustelussa. Mitä siitä saa itselleen? Oikeastiko tuo jotain hyvää elämään, kun käy täällä räyhäämässä ja käyttäytymässä tähän tapaan? Uskomattoman surullista. Ja tää käy joka ketjussa ainaaiheesta riippumatta. Kuinka monilla on oikeasti tarve haukkua kaikki muut ihmiset maanrakoon, mistä se tarve tulee, ja mitä sen täyttämisellä ajattelee saavansa aikaiseksi?

Aikuiset ihmiset.

N40+

Kas, pickme-girlkin ilmestyi "keskustelemaan". Ap hei, tässä on sulle älykäs nainen, osaa alentaa itse itsensä! 

Yleensä pick met ja misogynian sisäistäneet naiset ovat jo (misogynisissä) parisuhteissa, sen vuoksi he niin käyttäytyvätkin. Jo parin vuoden sinkkuus ja sperma-altistuksen välttäminen nimittäin parantaa tuosta synkroomasta.

Vierailija
122/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Mä haluaisin oikeasti ymmärtää, mikä tää juttu on, että ihmiset raivoaa netistä just tähän tapaan, kuin tässäkin keskustelussa. Mitä siitä saa itselleen? Oikeastiko tuo jotain hyvää elämään, kun käy täällä räyhäämässä ja käyttäytymässä tähän tapaan? Uskomattoman surullista. Ja tää käy joka ketjussa ainaaiheesta riippumatta. Kuinka monilla on oikeasti tarve haukkua kaikki muut ihmiset maanrakoon, mistä se tarve tulee, ja mitä sen täyttämisellä ajattelee saavansa aikaiseksi?

Aikuiset ihmiset.

N40+

Tämåhän on harmitonta viihdettä, ap.

Tämä ei ole harmitonta viihdettä. Ajan viettämisellä tällaisen jatkuvan raivon ja ihmisten epäinhimillistämisen parissa on seurauksensa.

En minä koe raivoa,

Ap on näitä

-good vibes only

-ei draamaa

miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä pointti että naisilla taitaa olla jo kiintiö täynnä ystävien suhteen.  Enpäs tullut sitä ajatelleeksi itse. Taisi olla aika turha siis toiveeni saada pelkkää juttuseuraa.  Oppia ikä kaikki.  Toisaalta jos naiset ovat sellaisia ajatusmaailmaltaan kuin tällä palstalla (oletettavasti ovat) niin ehkä parempikin että emme keskustele mistään asiasta koskaan.  Mieluummin jatkan yksinäistä oleskeluani kuin kuuntelen käsittämättömän katkeraa nalkutusta päivästä toiseen.  Siinä mielessä on ehkä onnistanut kun en ole pariutunut.

Vierailija
124/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli hyvä pointti että naisilla taitaa olla jo kiintiö täynnä ystävien suhteen.  Enpäs tullut sitä ajatelleeksi itse. Taisi olla aika turha siis toiveeni saada pelkkää juttuseuraa.  Oppia ikä kaikki.  Toisaalta jos naiset ovat sellaisia ajatusmaailmaltaan kuin tällä palstalla (oletettavasti ovat) niin ehkä parempikin että emme keskustele mistään asiasta koskaan.  Mieluummin jatkan yksinäistä oleskeluani kuin kuuntelen käsittämättömän katkeraa nalkutusta päivästä toiseen.  Siinä mielessä on ehkä onnistanut kun en ole pariutunut.

Että jälleen naisten vika, mutta sun aloituksessa ei mitään ongelmaa? Hohvtunhoijjaa taas kerran 🥱 Kivaa loppuelämää sinkkuna. 

Vierailija
125/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen naisten negaamista, koska he eivät ole kiinnostuneita sinusta millään lailla. Kukaan ei ole siis halukas "nalkuttamaan sinulle katkerasti" päivästä toiseen. Suosittelen sinulle jättämään kaikki naiset rauhaan, koska et osaa kohdata heitä ihmisinä.

Vierailija
126/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jälleen naisten vika, mutta sun aloituksessa ei mitään ongelmaa? Hohvtunhoijjaa taas kerran 🥱 Kivaa loppuelämää sinkkuna. 

Tämä on se ap:n älykkyyden taso. Ulosanti ja ajattelu on sen mukaista.

Vierailija
127/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa miehet tästä oppia, miten kommunikoi älykäs ja keskustelutaitoinen mies, jolla on vielä runsaasti kokemusta onnistuneesta parisuhteesta. 

Vierailija
128/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly hoi. Etkö oikeasti tajunnut, mitkä aloituksesi kommenteista loukkaisvat naisia? 

Vierailija
129/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeisissäkin kommenteissa. 

Vierailija
130/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly hoi. Etkö oikeasti tajunnut, mitkä aloituksesi kommenteista loukkaisvat naisia? 

Ap on misogyyni, eikö se käy selväksi jo aluituksesta. Ja jos on misogyyni ennen vuorovaikutusta naisen kanssa, on misogyyni sen aikana ja sen jälkeen. Älä edes jaksa yrittää tavoittaa tuollaista sielua, on kaikkien etu että nämä olmeilevat ja kukkoilevat omissa porukoissaan ja yksin. Jeesuksen kautta voi sitten joskus yrittää kasvaa ihmisenä jos siltä tuntuu, ei naisten. Naisten ei tule kuin suojautua ja varoa näitä.

Vierailija
131/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan ei ollut se, että naisilla olisi jo riittävästi ystäviä. Älykkäänä olisit tajunnut sen, mutta yksinkertaisena käänsit senkin palvelemaan omaa egoasi ja agendaasi. 

Vierailija
132/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä aidosti uskon, että on myös matalalibidoisempia miehiä, jotka arvostaa naisten ystävyyttä. Eikä sille kukaan voi mitään, jos ne omanikäiset ei sytytä, varsinkin jos sitä kokemusta ei ole eikä samalla sitä että yhdessä vanhetaan. 

Mutta miten ne sanoo ääneen... Raatorehellisyydellä saa vastaavaa takaisin. 

Vierailija
133/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sulle ollaan ystävällisiä, ole ensin ystävällinen. Ihan puskasta tuli, että naiset antaa samalla mitalla takaisin (ja myönnetään, vähän päälle). Mutta jos on täysin käsittämätöntä, niin ehkä sitä sosiaalista kohteliaisuutta kannattaa vielä opetella. 

Vierailija
134/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani korkeakoulutetut naiset veloittavat ajastaan 100e/h+, tuo on melkeinpä se halvin taksa. Aika jännä oletus sinänsä ap:lla että tällaiset naiset antaisivat hänelle aikaansa ilmaiseksi, jotta pääisivät maustamaan ap:n elämää.

Vierailija
135/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä aidosti uskon, että on myös matalalibidoisempia miehiä, jotka arvostaa naisten ystävyyttä. Eikä sille kukaan voi mitään, jos ne omanikäiset ei sytytä, varsinkin jos sitä kokemusta ei ole eikä samalla sitä että yhdessä vanhetaan. 

Naisten raatorehellisyys on nalkutusta ja katkeruutta

T ap

Vierailija
136/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo oli hyvä pointti että naisilla taitaa olla jo kiintiö täynnä ystävien suhteen.  Enpäs tullut sitä ajatelleeksi itse. Taisi olla aika turha siis toiveeni saada pelkkää juttuseuraa.  Oppia ikä kaikki.  Toisaalta jos naiset ovat sellaisia ajatusmaailmaltaan kuin tällä palstalla (oletettavasti ovat) niin ehkä parempikin että emme keskustele mistään asiasta koskaan.  Mieluummin jatkan yksinäistä oleskeluani kuin kuuntelen käsittämättömän katkeraa nalkutusta päivästä toiseen.  Siinä mielessä on ehkä onnistanut kun en ole pariutunut."

Aika fiksu olet, jos kuvittelet vauva.fin käyttäjien olevan jotenkin validi otanta kaikista suomalaisista naisista. 

Minun vinkkini on pysyä netissä anonyyminä ja sukupuolettomana, ja hakeutua keskustelu paikkoihin joissa keskustellaan sinua kiinnostavista asioista. Esim Reddit on hyvä, jos englanti onnistuu.

T. N30 ja sivustaseuraaja

Vierailija
137/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo oli hyvä pointti että naisilla taitaa olla jo kiintiö täynnä ystävien suhteen.  Enpäs tullut sitä ajatelleeksi itse. Taisi olla aika turha siis toiveeni saada pelkkää juttuseuraa.  Oppia ikä kaikki.  Toisaalta jos naiset ovat sellaisia ajatusmaailmaltaan kuin tällä palstalla (oletettavasti ovat) niin ehkä parempikin että emme keskustele mistään asiasta koskaan.  Mieluummin jatkan yksinäistä oleskeluani kuin kuuntelen käsittämättömän katkeraa nalkutusta päivästä toiseen.  Siinä mielessä on ehkä onnistanut kun en ole pariutunut."

Aika fiksu olet, jos kuvittelet vauva.fin käyttäjien olevan jotenkin validi otanta kaikista suomalaisista naisista. 

Minun vinkkini on pysyä netissä anonyyminä ja sukupuolettomana, ja hakeutua keskustelu paikkoihin joissa keskustellaan sinua kiinnostavista as

Olet sen verran typerä, että kuvittelet ap:n aidosti hakeneen keskusteluseuraa, eikä halunneen haukkua taas kerran ikäisiään naisia, koska ap on elämässään epäonnistunut naisia saamaton hylkiö?

Vierailija
138/138 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten raatorehellisyys on nalkutusta ja katkeruutta

T ap

Apn ei todellakaan kannata ihmetellä, miksi on jäänyt ikisinkuksi 😂 Eiku oma valinta, niinhän se olikin 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan