Mistä koulutettua nais-juttuseuraa 40+ vuotiaalle miehelle?
Minua kiinnostaa tietää mistä löytyisi juttuseuraa, puhtaan platoniseen keskustelusuhteeseen, ikäisistäni naisista? Olen työtön ja PA, joten "ulos" lähteminen on taloudellisesti minulle vaikeaa. Seksi ikäisteni kanssa ei kiinnosta, joten se ei ole ongelma. Toinen syy seksittömään keskustelusuhteeseen on tietenkin se, että en halua ns. "sikaa säkissä" eli tehdä lapsia käytännössä tuntemattoman vauvakuumeisen sinkun kanssa, ja sitten ihmetellä suu pyöreänä eroa ja elatusvelvollisuutta, kuten joillekin hölmöille miehille tiedän käyneen.
Voin tietysti möllöttää koko loppuelämäni ylhäisessä yksinäisyydessäni, kuten olen pitkälti tehnyt tähänkin asti, mutta voisi olla älykkyyttä stimuloivempaa keskustella jonkun kanssa. Jos ei muuten niin vanhuusiän dementian välttääkseni. Naiset kiinnostaa, lähinnä kai koulutetut sellaiset, koska olen koko elämäni joutunut kuuntelemaan pääasiassa ukkojen horinoita, enkä enää jaksa. En ole koskaan ollut parisuhteessa eikä enää kiinnostakaan, joten matalan tason juttuseura vain internetissäkin kelpaisi minulle. Olen huomannut, että usein vanhemmat naiset tuntuvat valittavan ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi, mutta voin vakuuttaa, että kohdallani se on puhdasta mielikuvitusta. 100% platonisuus sopii minulle oikein hyvin. Live-tapaaminen olisi tietysti parempaa kommunikaatiota, mutta kuten sanoin, se on taloudellisesti minulle hyvin vaikeaa. Vielä semmoinen, että korostin koulutusta siksi, että olisi kiva käydä aiheesta kuin aiheesta syvällisempää keskustelua eikä vain vatvoa täysin joutavia tuntemattomien kanssa. Toki pelkkä "äly" ja ehkä elämänkokemuskin saattaisi riittää, mutta en ole kovin optimistinen sen suhteen, että kouluttamattomilta ihmisiltä näitä ominaisuuksia ylenmäärin löytyy.
Loppuun vielä, kuten varmaan kävi ilmi, että pakottavaa tarvetta läheisyyteen tai edes keskusteluun ei ole, kunhan uteliaisuuttani täällä kalastelen informaatiota. En keksinyt heti parempaakaan paikkaa kysyä mistä olette löytäneet juttuseuraa, jos olette löytäneet ollenkaan. Raivoaminen nimettömien internet-palstoilla ei ole oikein minun juttu. Ehkä tämä on hieman väärä paikka kysellä tämmöisiä, mutta yrittänyttä ei laiteta...
Terv. 40+ v mies.
Kommentit (138)
Jos ihmisoikeudet ja oikeus r aiskaamattomaan elämään on feminismiä niin sitten se on just niin. Jos edustaa r aiskausmyönteistä kulttuuria niin sitten on parempi pysytellä setäkabineteissa pihisemässä muiden r aiskaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet ovat tosi negatiivista keskusteluseuraa. Rehellisesti sanoen minustakin on naisena mukavampi jutella muiden naisten kanssa. Jos haluan miesseuraa, valitsen kivannäköisen ja positiivisen nuoremman miehen. En oikein keksi syytä haluta keskustella juuri sinun kanssasi. Ehkä joku muu keksii.
Jep. Jos mä haluan viettää hauskan illan, niin en kyllä soita keski-ikäiselle setämiehelle, että lähetǎänpä keskustelemaan tieteestä.
Eihän ap hauskanpidosta kirjoittanut vaan halusta keskustella.
No minusta keskustelun on hyvä olla hauskaa ja miellyttävää. En näe sellaisen mahdollisuuksia ap:n kanssa. Hän kuulostaa ylimieliseltä ja passiivisaggressiiviselta setämieheltä. Ilmeisesti muut olleet samaa mieltä kun seuraa ei ole l
Hyvä että olet raatorehellinen, ettei sedille pääse muodostumaan turhia odotuksia. Sedät kiittävät. Kiitos
T sedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pikkumies ilmeisesti meinasi, että vastakkaisen sukupuolen alentaminen on vain miesten oikeus."
En ole tuo jolle vastasit mutta oliko siinä jotain alentavaa kun kirjoitin että nainen on parhaimmillaan kun on kulli sisällä? Tottahan se on. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä.
Älä nyt leiki vielä tyhmempää kuin olet.
Kuvittele itse millainen olet kun sinua pannaan, jos sitä on joskus tapahtunut. Ja mieti sitten miten tuo kirjoittamana ei muka pidä paikkaansa.
Hassua miten naiset ei ole olemassa vain sinun panettavaksi. Tulee varmaan järkytyksenä pikkumiehelle.
Ei tietenkään ole, en sellaista väittänytkään enkä kaikkia naisia edes haluaisi panna. Naiset keksivät aina omiaan ja luulevat että tarkoitetaan jotain muuta mitä sanotaan/ kirjoitetaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet ovat tosi negatiivista keskusteluseuraa. Rehellisesti sanoen minustakin on naisena mukavampi jutella muiden naisten kanssa. Jos haluan miesseuraa, valitsen kivannäköisen ja positiivisen nuoremman miehen. En oikein keksi syytä haluta keskustella juuri sinun kanssasi. Ehkä joku muu keksii.
Jep. Jos mä haluan viettää hauskan illan, niin en kyllä soita keski-ikäiselle setämiehelle, että lähetǎänpä keskustelemaan tieteestä.
Eihän ap hauskanpidosta kirjoittanut vaan halusta keskustella.
No minusta keskustelun on hyvä olla hauskaa ja miellyttävää. En näe sellaisen mahdollisuuksia ap:n kanssa. Hän kuulostaa ylimieliseltä ja passiivisaggressiiviselta setämieheltä. Ilmeisesti muut olleet samaa mieltä kun seuraa ei ole l
Niin, ap on elämäänsä pettynyt väsynyt setämies, joka kuvittelee olevansa silti älykäs ja lahjakas. Omaa heikkoa asemaansa hän selittää itselleen maailman epäoikeudenmukaisuudella ja "naisten helpommalla elämällä". On siksi katkera ja vihamielinen.
Kuten sanoin, voin kyllä jatkaa loppuelämäni hyvin yksinkin, ei se ole mikään ongelma. Sivistynyt keskustelu voisi kuitenkin auttaa minua maustamaan elämääni ja ehkä muuttamaan näkökantojanikin. Tämmöinen "melu" ja huutelu ja katkeran kitkerät syytökset puskista eivät kyllä sitä tee. Naurattaa lähinnä. Mistä keskustella? No ei täällä ainakaan mistään muusta kuin aloituksestani tai siitä, mistä olette löytäneet alustoja mieluusti 1-1 keskusteluihin. Hauskanpidosta sen verran että monesti se maksaa ja kuten sanoin, minulla ei ole resursseja oikein sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kömpelö ja tökerö deittiseuranhakuyritys aplla.
Jos todella etsii vain juttuseuraa, ei millään juttuseuran ominaisuudella pitäisi olla väliä, ikä, sukupuoli, koulutus tm.
Jep. Ja tosi iso red flag tuo asian toistaminen. "En etsi sek*i seuraa. En ihan tosi etsi. Oikeesti en. Platonista vaan. En mitään sek*iä, hyh hyh."
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, voin kyllä jatkaa loppuelämäni hyvin yksinkin, ei se ole mikään ongelma. Sivistynyt keskustelu voisi kuitenkin auttaa minua maustamaan elämääni ja ehkä muuttamaan näkökantojanikin. Tämmöinen "melu" ja huutelu ja katkeran kitkerät syytökset puskista eivät kyllä sitä tee. Naurattaa lähinnä. Mistä keskustella? No ei täällä ainakaan mistään muusta kuin aloituksestani tai siitä, mistä olette löytäneet alustoja mieluusti 1-1 keskusteluihin. Hauskanpidosta sen verran että monesti se maksaa ja kuten sanoin, minulla ei ole resursseja oikein sellaiseen.
Hauskanpito on usein ihan ilmaista älykkään ihmisen kanssa. Et vaikuta älykkäältä, vaan katkeralta pitkäaikaistyöttömältä, jolla on suuruusharhoja. Yksinjääminen ei ole sinulle oma valinta tai edes samantekevää, vaikka niin haluat esittää. Ethän muuten täällä roikkuisi.
Avoimen yliopiston kurssi jostain kiinnostavasta aiheesta. Siellä pääsee keskustelemaan, ja opettaja johdattelee keskustelua siten, että se pysyy "älykkäillä" raiteilla.
Yliopistot on jo käyty osaltani ja voipi olla vaikeaa saada taloudellista tukea lisäopiskeluhin. Avoimeen tai ilman. Onko siellä avoimessa yliopistossa sitten kypsempää väkeä myös? Eikä vain nappuloita, jotka ei päässyt muualle. Sinällänsä arvostan kyllä oppineisuutta, mutta tuntuu jotenkin että portti on suljettu osaltani. Tuntuisi ehkä hieman hassulta mennä nelikymppisenä koulun penkille takaisin. Varsinkaan kun se ei todennäköisesti johda edes työllisyyteen tai ainakaan tuloihin, joilla elää.
Vierailija kirjoitti:
Kuten naisten vastauksista voit päätellä niin naisten kanssa ei kannata keskustella, turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistot on jo käyty osaltani ja voipi olla vaikeaa saada taloudellista tukea lisäopiskeluhin. Avoimeen tai ilman. Onko siellä avoimessa yliopistossa sitten kypsempää väkeä myös? Eikä vain nappuloita, jotka ei päässyt muualle. Sinällänsä arvostan kyllä oppineisuutta, mutta tuntuu jotenkin että portti on suljettu osaltani. Tuntuisi ehkä hieman hassulta mennä nelikymppisenä koulun penkille takaisin. Varsinkaan kun se ei todennäköisesti johda edes työllisyyteen tai ainakaan tuloihin, joilla elää.
Avoin yliopisto on täynnä keski-ikäisiä akateemisesti koulutettuja naisia, jotka haluavat laajentaa osaamistaan. Et ole työllistynyt vanhalla tutkinnollasi, sinulla on eläkeikään 25 vuotta. Mitä älykäs ihminen tekisi tilanteessasi?
Ei työllistyminen ole minulla koskaan ollut ainoa motivaattori. Enemmänkin intohimo aiheeseen. Mitä hyötyä minun on mennä lisäkouluttautumaan alalle, joka ei kiinnosta ja jossa en yllä kuin korkeintaan työttömään keskinkertaisuuteen? Työmarkkinoita jahtaamalla ei kyllä pitkälle pötkitä, siitä olen aika vakuuttunut. Tietenkin se että löytäisi sosiaalista elämää olisi ihan kiva, mutta ei mielestäni niin tärkeää, että kannattaa opiskella uudelle alalle...
Vierailija kirjoitti:
Ei työllistyminen ole minulla koskaan ollut ainoa motivaattori. Enemmänkin intohimo aiheeseen. Mitä hyötyä minun on mennä lisäkouluttautumaan alalle, joka ei kiinnosta ja jossa en yllä kuin korkeintaan työttömään keskinkertaisuuteen? Työmarkkinoita jahtaamalla ei kyllä pitkälle pötkitä, siitä olen aika vakuuttunut. Tietenkin se että löytäisi sosiaalista elämää olisi ihan kiva, mutta ei mielestäni niin tärkeää, että kannattaa opiskella uudelle alalle...
Olet siis patalaiska ja kaiken pitää olla helppoa ja mukavaa. Olet niin urautunut, ettet jaksa haastaa itseäsi vaikka naisten suosimilla yhteiskuntatieteellisillä opinnoilla, vaikka muka älyllistä keskustelua kaipaat.
Ei kai kukaan puoliksikaan täysjärkinen lähde valtavaan vuosien uudelleenkouluttautumisprojektiin yhteiskuntatieteelliseen vain siksi että saattaa tavata keski-ikäisen akateemisen naisen? Naurattaa pelkkä ajatuskin, sori. Ja minua syytetään suurista luuloista, joopa joo...
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi keskustella 1on1? Että pääset kaivamaan munaasi esiin ja solvaamaan naista? Jos keskustelu olisi motiivisi et yrittäisi nalkittaa naista johonkin suljettuun tilaan ansaan kanssasi. Valoja päälle. Olet keskustelupalstalla lukuisten keski-ikäisten kanssa ja etsit keinoja saada heitä suljettuihin tiloihin kanssasi keskustelemaan... Minä ainakin nautin paljon enemmän tästä, että keskusteluun osallistuu muitakin äkykkäitä ja viisaita naisia ja jos haluan helvettiin, valitsen jonkun muun helvetin kuin yksityiskeskustelun ylimielisen ja huonotapaisen pedosedän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Avoimen yliopiston kurssi jostain kiinnostavasta aiheesta. Siellä pääsee keskustelemaan, ja opettaja johdattelee keskustelua siten, että se pysyy "älykkäillä" raiteilla.
Maksaa 60e, ap on älykkyydessään joutunut persaukiseksi työttömäksi joten ei käy xD
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan puoliksikaan täysjärkinen lähde valtavaan vuosien uudelleenkouluttautumisprojektiin yhteiskuntatieteelliseen vain siksi että saattaa tavata keski-ikäisen akateemisen naisen? Naurattaa pelkkä ajatuskin, sori. Ja minua syytetään suurista luuloista, joopa joo...
Avoimen yliopiston parin opintopisteen kurssi on sinulle valtava vuosien projeksti?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että älykäs keski-ikäinen kaipaa tukea ja katsoo olevansa koulun yläpuolella kun ei onnistu edes työllistymään.
Missä sinä luulet nyt kommunikoivasi? Ehkäpä internetissä? Niinhän minä sanoin jo alkuviestissä että internet-kommunikaatio kelpaa aivan hyvin enkä tarvitse muuta. Ota joskus katkeruus-lasisi pois päästä ja katsele muutakin maailmaa. Kaikki miehet eivät ole pedofiileja vaikka sinusta eivät olisikaan mitenkään kiinnostuneita.
Mutta sitten ap:n täytyisi lukea, ei ole ap:n juttu. Olisiko olemassa keski-ikäisten naisten p*rnhub-piiriä?