Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (328)

Vierailija
101/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En sanoisi että se on valehtelua jos jättää kertomatta, mutta itse ainakin päättäisin suhteen jos saisin vasta sängyssä tietää että olen ensimmäinen partneri. Ei ole mitään kiinnostusta alkaa opastaa keski-ikäistä äijää rakkauden saloihin, kun kokenuttakin lihaa on yllin kyllin tarjolla."

Ole huoleti, ei tuollaisen luonnevammaisen narsistin seuraa kukaan järkevä mies haluakaan. Korkeintaan saat näitä auervaaroja jotka on vaan pillun perässä.

Hetkinen, mitä? :D Olenko siis luonnevammainen nar sisti, kun en huolisi vanhaa kokematonta miestä petiini?

Onneksi olen naimisissa. Mieheni oli täysin kokematon kun tapasimme, olimme 20-vuotiaita. Se oli normaalia, 40 v ja neitsyt ei ole.

Vierailija
102/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''En sanoisi että se on valehtelua jos jättää kertomatta, mutta itse ainakin päättäisin suhteen jos saisin vasta sängyssä tietää että olen ensimmäinen partneri. Ei ole mitään kiinnostusta alkaa opastaa keski-ikäistä äijää rakkauden saloihin, kun kokenuttakin lihaa on yllin kyllin tarjolla.''

Hyvin pakitettu. Sait ilmeisesti omat mentaaliolympialaiset selvitettyä. Joko ex-kumppanien määrällä on väliä tai sitten niillä ei ole ja niiden salaaminen on valehtelua tai ei ole. Kumpi se nyt?

Kokemattomuudella on väliä, kumppanien määrällä ei. Comprende?

Ei sinua ole ainakaan logiikalla siunattu. Jatka mentaaliolympialaisia. 

Sinun ymmärrysvaikeutesi eivät ole minun syytäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista: ihmiset ovat eläimiä. Puhuvia eläimiä, eivät muuta. 

Vierailija
104/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo iso 🚩on. Kielii jostakin ongelmasta (työtön, mt ongelmat, ujous/matala testosteroni)

Vierailija
105/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Sinun ymmärrysvaikeutesi eivät ole minun syytäni.''

Sinun huonosti kehittyneet aivosi eivät ole minun syytäni. Joko niillä kumppanien määrällä on väliä tai sitten niillä ei ole. Oli se sitten 0 tai 50. Sinun käsityksesi pois sulkee molemmat mahdollisuudet ja on epälooginen.

Vierailija
106/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En sanoisi että se on valehtelua jos jättää kertomatta, mutta itse ainakin päättäisin suhteen jos saisin vasta sängyssä tietää että olen ensimmäinen partneri. Ei ole mitään kiinnostusta alkaa opastaa keski-ikäistä äijää rakkauden saloihin, kun kokenuttakin lihaa on yllin kyllin tarjolla."

Ole huoleti, ei tuollaisen luonnevammaisen narsistin seuraa kukaan järkevä mies haluakaan. Korkeintaan saat näitä auervaaroja jotka on vaan pillun perässä.

Hetkinen, mitä? :D Olenko siis luonnevammainen nar sisti, kun en huolisi vanhaa kokematonta miestä petiini?

Onneksi olen naimisissa. Mieheni oli täysin kokematon kun tapasimme, olimme 20-vuotiaita. Se oli normaalia, 40 v ja neitsyt ei ole.

Niin, miehelle se on haitta, mutta naiselle etu. Minäkään en usko tasa-arvoon.

Vierailija
107/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo ikäsi ja kokemattomuutesi osoittaa, että ei sinusta ole enää seurustelemaan. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vähemmän kykenee enää oppimaan uusia temppuja

Pahoittelen, jos tämä sattuu, mutta joskus tarvitaan se joku joka sanoo asiat kaunistelematta niin kuin ne on ja tulee vielä päivä jolloin ymmärrät minun olleen oikeassa.

Vierailija
108/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun huonosti kehittyneet aivosi eivät ole minun syytäni. Joko niillä kumppanien määrällä on väliä tai sitten niillä ei ole. Oli se sitten 0 tai 50. Sinun käsityksesi pois sulkee molemmat mahdollisuudet ja on epälooginen.

Se ei ole millään tavalla epälooginen, jos ymmärtäisit lukemasi.

Vielä kerran rautalangasta: sillä on merkitystä, onko ihminen keski-iässä täysin kokematon. Sillä ei ole väliä, onko hän harrastanut seksiä aimmin yhden vai viidenkymmenen naisen kanssa.

Vierailija
109/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on jännä juttu, että toiset löytävät kumppanin tuosta vaan ja toiset elävät vuodesta toiseen yksin. 

Millainen mies jää suurimmalla todennäköisyydellä yksin? Sanoisin, että absolutisti, joka ei käy baareissa, tansseissa  festareilla...

Vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi ja esim töiden kautta tuntisi naisia, niin kyllä.se suhde ja seurustelu alkaa viihteellä ollessa. Ei arkena.   

Vierailija
110/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, miehelle se on haitta, mutta naiselle etu. Minäkään en usko tasa-arvoon."

Meinaatko että 40-vuotias neitsytnainen on parisuhdemarkkinoilla kovaa valuuttaa, vai?

Vierailija
111/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on jännä juttu, että toiset löytävät kumppanin tuosta vaan ja toiset elävät vuodesta toiseen yksin. 

Millainen mies jää suurimmalla todennäköisyydellä yksin? Sanoisin, että absolutisti, joka ei käy baareissa, tansseissa  festareilla...

Vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi ja esim töiden kautta tuntisi naisia, niin kyllä.se suhde ja seurustelu alkaa viihteellä ollessa. Ei arkena.   

Minä löysin aviomieheni töistä, luonnollisestikin olimme molemmat vesiselviä.

Vierailija
112/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa mahdollisuuden antaminen? Jos tapaisin jossain tällaisen ihmisen, niin tietysti käyttäytyisin häntä kohtaan samoin kuin kaikkia muitakin enkä välittömästi kieltäytyisi olemasta missään tekemisissä hänen kanssaan, eli oman näkemykseni mukaan antaisin mahdollisuuden. Täsmälleen saman mahdollisuuden annan myös kokeneille miehille.

Minusta siis se, että on millään lailla tekemisissä ihmisen kanssa ja suhtautuu toiseen normaalin ystävällisesti on "mahdollisuuden antamista". Jos ihmiset ovat toistensa seurassa eivätkä ole lähtökohtaisesti vihamielisiä, on aina olemassa mahdollisuus siihen, että he tutustuvat ja sitten mahdollisesti kiinnostuvat toisistaan. Mutta yleensä tapaaminen ei johda tutustumiseen ja yleensä tutustuminen ei johda kiinnostumiseen, koska useimmat ihmiset nyt vain eivät pariudu jokaisen vastaantulijan kanssa.

Täällä palstalla joskus naisenkipeät miehet puhuvat siihen malliin, että "mahdollisuuden antaminen" tarkoittaakin pillun antamista tai sitä, että nainen lähtee ilman muuta treffeille vaikkei edes tuntisi miestä (tai jos tuntee mutta ei ole vielä kiinnostunut). Sitten he valittavat, että heille ei ole "annettu mahdollisuutta" vaikka he ovat todennäköisesti elämässään tavanneet montakin naista eli mahdollisuuksia on ollut vaikka millä mitalla. Koska ap sanoo, ettei hän ole katkeroitunut tai naisvihamielinen, niin oletan, että hän ei kuitenkaan tarkoita asiaa näin.

Vierailija
113/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran rautalangasta: sillä on merkitystä, onko ihminen keski-iässä täysin kokematon. Sillä ei ole väliä, onko hän harrastanut seksiä aimmin yhden vai viidenkymmenen naisen kanssa.

0 kumppania = salaaminen on valehtelua ja väliä.

50 kumppania = sen salaaminen ei ole valehtelua ja ei ole väliä.

Nämä kaksi asiaa eivät voi olla samaa aikaa totta paitsi sinun omassa mentaaliolympialaisissa. Joko ne molemmat ovat valehtelua ja niillä on väliä tai sitten kumpikaan ei ole valehtelua ja niillä ei ole väliä. Kumpi se nyt on?

Vierailija
114/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, miehelle se on haitta, mutta naiselle etu. Minäkään en usko tasa-arvoon."

Meinaatko että 40-vuotias neitsytnainen on parisuhdemarkkinoilla kovaa valuuttaa, vai?

Jos joku ajattelee näiden olevan kovinkin haluttuja, niin ei todellakaan tajua, millaiset naiset ovat 40-vuotiaina neitsyitä.

Vierailija
115/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 kumppania = salaaminen on valehtelua ja väliä.

Nämä kaksi asiaa eivät voi olla samaa aikaa totta paitsi sinun omassa mentaaliolympialai

Voi luoja. Minä sanoin aikaa sitten ettei se ole valehtelua, mutta syy päättää suhde. Yritä nyt selvitä.

Vierailija
116/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
117/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v incel on toivoton tapaus. Varsinkin jos mies niin köyhä ja tyhmä, ettei osannut mennä 20-vuotiaana hakemaan seksiä ammattilaisilta (nuoret ilotytöt).

Pikemminkin: jos ei tajunnut hankkia kuntoutuspsykoterapiaa. Ei tuon ikäinen incel ole normaali.

Vierailija
118/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Voi luoja. Minä sanoin aikaa sitten ettei se ole valehtelua, mutta syy päättää suhde. Yritä nyt selvitä.''

Eli sekin on ihan hyväksyttävä syy päättää suhde, jos ilmenee, että toisella on ollut vaikka 10 kumppania aiemmin?
Kiitos. Päästiin vihdoinkin samaan logiikan maailman pienen kaivelun jälkeen. 

Vierailija
119/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"0 kumppania = salaaminen on valehtelua ja väliä.

Nämä kaksi asiaa eivät voi olla samaa aikaa totta paitsi sinun omassa mentaaliolympialai"

Kyllä ne voivat, koska ihmiset arvottavat asioita eri tavalla ja ne voivat olla totta myös saman ihmisen kohdalla sillä kaikilla on asioita joissa he eivät ole loogisia alusta loppuun.

Vierailija
120/328 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista: ihmiset ovat eläimiä. Puhuvia eläimiä, eivät muuta. 

Kannattaa opetella puhuttu kieli ja myös kuuntelun taito. Muuten jotuu elukoimaan Mansikin tai Potsin kanssa.

Se, ettei 40-vuotias mies tajua naisia kaltaisikseen mutta pääosin itseään fiksummiksi  ihmisiksi, on vakava ongelma. Useimmat oppivat tuon päiväkodissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän