Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?
Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?
Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
"0 kumppania = salaaminen on valehtelua ja väliä.
50 kumppania = sen salaaminen ei ole valehtelua ja ei ole väliä.
Nämä kaksi asiaa eivät voi olla samaa aikaa totta paitsi sinun omassa mentaaliolympialai"
Kyllä ne voivat, koska ihmiset arvottavat asioita eri tavalla ja ne voivat olla totta myös saman ihmisen kohdalla sillä kaikilla on asioita joissa he eivät ole loogisia alusta loppuun.
Tällaisia ihmisiä, jotka eivät ole loogisia alusta loppuun kutsutaan mielenvikaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
''Voi luoja. Minä sanoin aikaa sitten ettei se ole valehtelua, mutta syy päättää suhde. Yritä nyt selvitä.''
Eli sekin on ihan hyväksyttävä syy päättää suhde, jos ilmenee, että toisella on ollut vaikka 10 kumppania aiemmin?
Kiitos. Päästiin vihdoinkin samaan logiikan maailman pienen kaivelun jälkeen.
Mikä tahansa syy on hyvä syy päättää suhde, jos asia on itselle kynnyskysymys.
Ehkä alat vihdoin hieman ymmärtää lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Voi luoja. Minä sanoin aikaa sitten ettei se ole valehtelua, mutta syy päättää suhde. Yritä nyt selvitä.''
Eli sekin on ihan hyväksyttävä syy päättää suhde, jos ilmenee, että toisella on ollut vaikka 10 kumppania aiemmin?
Minä ymmärsin lukeminen oikein hyvin. Sinua piti vain vähän kaivella, kunnes päästiin samaan loogiseen lopputulokseen. Ei tarvitse kiittää avusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä puhu p*skaa vaan kasva aikuiseksi! N34
En puhu paskaa vain sen vuoksi, että olen eri mieltä sun kanssa. On se kova paikka joillekin, että kaikki naiset ei halua 40v täysin kokematonta miestä. Ja fakta on se, että tuollaisen asia salaaminen on valehtelua.
Sät tässä et ole aikuinen, kun tuolla tavalla haistattelet.
N46
Nyt siis omien kumppaneiden määrän salaaminen onkin valehtelua? Luulin, että täällä on konsensus, että se ei kuulu muille.
Ei vaan valehtelua on salata oma täydellinen kokemattomuus.
N46
Eli jos salaa vaikka omien kumppanien määrän niin sekin on valehtelua?
Mua ei kiinnosta entisten kumppaneiden määrä. Se mua kiinnostaa onko miehellä mitään kokemusta parisuhteesta ja seksistä. En halua täysin kokematonta ja sillä selvä.
N46
''Mua ei kiinnosta entisten kumppaneiden määrä. Se mua kiinnostaa onko miehellä mitään kokemusta parisuhteesta ja seksistä. En halua täysin kokematonta ja sillä selvä.
N46''
Sitten sinua ei varmaan haittaa, jos miestä kiinnostaa kumppaneiden määrä ja et suutu, jos hän ei sinua kelpuuta niiden takia.
Vierailija kirjoitti:
''Sinun ymmärrysvaikeutesi eivät ole minun syytäni.''
Sinun huonosti kehittyneet aivosi eivät ole minun syytäni. Joko niillä kumppanien määrällä on väliä tai sitten niillä ei ole. Oli se sitten 0 tai 50. Sinun käsityksesi pois sulkee molemmat mahdollisuudet ja on epälooginen.
4-vuotias sosiaalisesti estynyt neitsytmies ei ole normaali.
Siinä iässä useimmilla on kokemusta sekä monista ihmissuhteista että seksistä, eikä pääluvulla todellakaan ole väliä. Ei sitä normaalit laske, ainoastaan te neitsyt-incelit ahdistutte olettamastanne vertailusta. Te, jotka siis olette epänormaaleja henkisesti ja älyllisesti.
Kaksikymppinen kokematon mies on täysin normaali. Kolmikymppisen kokemattoman vielä jotenkin ymmärtää. Nelikymppinen täysin kokematon mies on varmasti joku nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin lukeminen oikein hyvin. Sinua piti vain vähän kaivella, kunnes päästiin samaan loogiseen lopputulokseen. Ei tarvitse kiittää avusta.
Ei sinun tarvinnut kaivella minusta mitään, sinun piti vain kaivaa ymmärryksestäsi se fakta, etten ole se sama kirjoittaja jota ahdistelit aiemmin.
''4-vuotias sosiaalisesti estynyt neitsytmies ei ole normaali.
Siinä iässä useimmilla on kokemusta sekä monista ihmissuhteista että seksistä, eikä pääluvulla todellakaan ole väliä. Ei sitä normaalit laske, ainoastaan te neitsyt-incelit ahdistutte olettamastanne vertailusta. Te, jotka siis olette epänormaaleja henkisesti ja älyllisesti.''
Voit vain sanoa, että olet mielenvikainen. Ei siihen montaa virkettä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
''Mua ei kiinnosta entisten kumppaneiden määrä. Se mua kiinnostaa onko miehellä mitään kokemusta parisuhteesta ja seksistä. En halua täysin kokematonta ja sillä selvä.
N46''
Sitten sinua ei varmaan haittaa, jos miestä kiinnostaa kumppaneiden määrä ja et suutu, jos hän ei sinua kelpuuta niiden takia.
Ei ihme että äijä on nollakokemusmies. Haha! Kuvitteletko, että sun mahkut löytää ikäisesi neitsytnainen paranee iän myötä? Tai että edes tunnistaisit neitsyen jostakin?
Suomalaisnuoret aloittavat sukupuolielämän keskimäärin 16-vuotiaana ikäistensä kanssa. Ap on siis jo 24 vuotta muista jäljessä. Neljännesvuosisadan. Miksihän? Aika hitaasti kehittyy. Tuskin oppii ikinå mitään.
Ap, väität, ettet ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kyllä sinä olet, koska trollialoituksessasi väität että pilluttomuutesi on naisten syytä.
Ja hyvän naisvihaketjun väsäsit taas, muttet ole milliäkään lähempänä pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46''
Ei ihme että äijä on nollakokemusmies. Haha! Kuvitteletko, että sun mahkut löytää ikäisesi neitsytnainen paranee iän myötä? Tai että edes tunnistaisit neitsyen jostakin?
Suomalaisnuoret aloittavat sukupuolielämän keskimäärin 16-vuotiaana ikäistensä kanssa. Ap on siis jo 24 vuotta muista jäljessä. Neljännesvuosisadan. Miksihän? Aika hitaasti kehittyy. Tuskin oppii ikinå mitään.
Mulla ei ole ollut koskaan vaikeuksia löytää kumppania, koska minulle ei oikeasti kumppaneiden määrällä ole väliä. En ole koskaan kuullutkaan, että kukaan mies etsii jotain 40-vuotiasta neitsyttä. Sinulla taas kumppaneiden määrällä on paljonkin väliä.
Vierailija kirjoitti:
N46''
No en jatka suhdetta sellaisen miehen kanssa joka alkaa kysellä petikumppaneiden määrää ja suuttuu siitä jos ei halua kertoa. Normaalit miehet eivät ole tuollaisia multa kyselleet.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46''
No en jatka suhdetta sellaisen miehen kanssa joka alkaa kysellä petikumppaneiden määrää ja suuttuu siitä jos ei halua kertoa. Normaalit miehet eivät ole tuollaisia multa kyselleet.
N46
Epäilen, että olet edes koskaan ollut normaalissa suhteessa, kun kirjoittelet tänne.
Kuinka moni mies uskaltaisitko aloittaa suhteen 40v naisen kanssa, jolla ei ole ollut yhtäkään suhdetta ja voi olla jopa neitsyt?
En mä ainakaan. Luultavasti hänen kanssaan olisi mahdotonta asua samassa taloudessa.
Hienosti näköjään päästiin lopputulokseen, että kumppaneiden määrällä onkin väliä. Jopa ihan naisoletettujen puolesta :D
Vierailija kirjoitti:
Hienosti näköjään päästiin lopputulokseen, että kumppaneiden määrällä onkin väliä. Jopa ihan naisoletettujen puolesta :D
Kyllä, jos se määrä on vielä keski-iässä 0.
Minkä kumppanien? Liikekumppanienko? Jos puhutaan elämänmittaisista suhteista kuten avioliitto niin toki siinä merkitsee paljonkin, onko puoliso tumputtaja vätys vai osaako tosielämän taitoja.
Varmin tapa tunnistaa v alkoroska on sanan "kumppani" käyttö jostain random panosta, samoin parisuhde ja seurustelu. Sivistyssanoja typerän apinatoiminnan verhona.
Ap:n kielellä "mahdollisuus" = pillu.
En anna, en todellakaan. Oksettava tyyppi. Jotenkin viallinen.