Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (329)

Vierailija
201/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin vapaa niin kyllä, mutta olen varattu. 

Mielummin ottaisin kokemattoman miehen kuin tietyn ammatin miehen, joka on nainut puoli kaupunkia.

Tarkoitat varmaankin bussiluskia?

Vierailija
202/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoitatko sitä että ap:n käyttämättömänä pitäisi nyt sitten tyytyä mahdollisesti jo paljon ja monen käyttämään?"

Ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään, ikinä, missään, kenenkään.

Kannattaa kuitenkin tiedostaa, ettei sen auton arvo nouse vaikkei sillä kukaan suostuisikaan ajamaan kahteen vuosikymmeneen.

Mutta laskee, jos sillä ajaa satoja naisia. Ja naiset juoruaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjen ammattien miesten kanssa ei voi seurustella, ne on käyneet naimassa melkein kaikki kaupungin reiät.

Mitähän nämä ammatit olisivat? Mä vierastan enemmän TYÖTTÖMIÄ miehiä.

Vierailija
204/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto tekee miehestä kelpaamattoman. 

Vierailija
205/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua miestä, joka on nainut puoli kaupunkia ja lapsia edellisestä suhteesta joille sen omaisuus menee perinnöksi. 

Vierailija
206/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua miestä, joka on nainut puoli kaupunkia ja lapsia edellisestä suhteesta joille sen omaisuus menee perinnöksi. 

Ja sitten, jos se on vielä besserwisset, joka on tietävinään kaikesta kaiken ja neuvomassa joka asiassa niin yök.

Vierailija
207/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Mikä sulla on hätänä? Miksi sä yrität määrätä siitä kuka täällä saa kirjoittaa?

Matikka ei taida olla sun vahvuus. Jos mulla on ollut 40-vuotiaana 16v lapsi ja nimimerkkini mukaan olen nyt 46v, niin silloin mun lapsi on jo aikuinen ja asuu omillaan. 

Miestä mulla ei ole eikä kyllä ole mitään mielenkiintoakaan parisuhteeseen. Saisin kyllä sellaisen helposti, jos haluisin, mutta kun en halua. Mulle riittää yksi mies jolta saa seksiä. Miesten käytös netissä ja irl aiheuttaa sen, että enemmän ja enemmän naiset kaihtaa parisuhdetta.

N46''

Lähtökohtaisesti oletan, että kaikki tässä ketjussa on valhetta. Olet vain siitoshullu kirjoittamassa aliaksella. Et sinä mitään miestä saisi enää ja se, että roikut täällä todistaa sen. Mitään lastakaan ei ole oikeasti olemassa.

Lopeta jo. Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Mä en ole mikään siitoshullu vaan pidän tuota tyyppiä täysin sekopäänä ja sairaana. Todella vastenmielinen tyyppi ja pilaa kuvottavilla viesteillään monet ketjut. 

Mun ei tarvitse sulle todistella yhtään mitään. Mä tiedän itse kirjoittavani totta. En voi mitään sille, että olet noin harhainen. Sun kaltaiset ihmiset ovat pilanneet tämän palstan aivan täysin. Täällä oli ennen mukava kirjoitella, mutta tuollaiset sekopäät ovat pilanneet kaiken. Mistään ei voi asiallisesti enää keskustella, kun te tulette kaiken pilaamaan.

Se, että mä kirjoitan nyt tänään täällä ei todista yhtään mitään.

N46

Vierailija
208/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, jos se on vielä besserwisset, joka on tietävinään kaikesta kaiken ja neuvomassa joka asiassa niin yök.

Besserwisser ja ehkä vielä pihi. 

Vierailija
209/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yrvästä ei ole mitään iloa naiselle jos ei sitä osaa käyttää. Opettele vaikka toisen 40-vuotiaan äijän kanssa. Se todennäköisesti pelottaa sua vähemmän. 

Eikä haittaa jos jäät siihen koukkuun. Loppuu tuo määkiminen. 

Vierailija
210/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoitatko sitä että ap:n käyttämättömänä pitäisi nyt sitten tyytyä mahdollisesti jo paljon ja monen käyttämään?"

Kannattaa kuitenkin tiedostaa, ettei sen auton arvo nouse vaikkei sillä kukaan suostuisikaan ajamaan kahteen vuosikymmeneen.

Miehet juoruaa enemmän. Keksii katkeruuksissaan valeita. 

Vierailija
211/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nyt tiedetään, missä ammateissa miehillä naisia riittää. En ala omaishoitajaksi sellaiselle tulevaisuudessa. 

Vierailija
212/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet juoruaa enemmän. Keksii katkeruuksissaan valeita. 

Valehtelevat naismääräänsä alemmaksi. Juu tiedetään, että ne valehtelevat eikä seurustella niiden kanssa.

Vierailija
213/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Besserwisser ja ehkä vielä pihi. 

Miehet on pihejä aivan kaikesta paitsi munastaan. Sitä ne mainostaa, esittelee ja tyrkyttää pikkulapsillekin. Hyi helvetti. Sitä ap:kin on yrittänyt turhaan kaupitella ehkä 20 vuotta mutta kukaan ei huoli.

Vierailija
214/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet olleesi neljän naisen kanssa ja oikeasti niitä on ollu tuhat. Hyi

Vierailija
215/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me nyt tiedetään, missä ammateissa miehillä naisia riittää. En ala omaishoitajaksi sellaiselle tulevaisuudessa. 

Missähän ammateissa?

N

Vierailija
216/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän ammateissa?

N

Kyllä ne on kaikilla tiedossa. 

Vierailija
217/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Lopeta jo. Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Mä en ole mikään siitoshullu vaan pidän tuota tyyppiä täysin sekopäänä ja sairaana. Todella vastenmielinen tyyppi ja pilaa kuvottavilla viesteillään monet ketjut. 

Mun ei tarvitse sulle todistella yhtään mitään. Mä tiedän itse kirjoittavani totta. En voi mitään sille, että olet noin harhainen. Sun kaltaiset ihmiset ovat pilanneet tämän palstan aivan täysin. Täällä oli ennen mukava kirjoitella, mutta tuollaiset sekopäät ovat pilanneet kaiken. Mistään ei voi asiallisesti enää keskustella, kun te tulette kaiken pilaamaan.

N46''

Kukakohan tämän ketjun taas pilasi? Palstan vahvin soturi siitoshullu.

Vierailija
218/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Lopeta jo. Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Mä en ole mikään siitoshullu vaan pidän tuota tyyppiä täysin sekopäänä ja sairaana. Todella vastenmielinen tyyppi ja pilaa kuvottavilla viesteillään monet ketjut. 

N46''

Kukakohan tämän ketjun taas pilasi? Palstan vahvin soturi siitoshullu.

Älä mua syytä toisten tekemisistä.

N46

Vierailija
219/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että on ollut kymmenen kanssa niin pitääkö se kertoa tuhannella?

Vierailija
220/329 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että on ollut kymmenen kanssa niin pitääkö se kertoa tuhannella?

Tietyissä ammateissa kyllä, naisia on ollut moninkertainen määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi