Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?
Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?
Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kommentit (329)
Kirjoitin jo edellä ja olen samaa mietä edelleen, että totuus, nyt korjaa oma totuueni (kokemattomuudestani) sattuu mutta rehellisyys ja avoimuus on suhteen alsuta alkaen minusta parempi kuin se, että yrittää rakentaa suhteensa valheen varaan, vaikka hetkellisesti saattaisikin päästä vähemmälle jos valhetelisi vaikka seksikumppanien määrän.
Ihmettelen myös, että kenelle tuossa kohtaa oikeastaan valehtelee ja ketä yrittää huijata ja pettää?
Itseäni minä pettäisin tai yrittäsin pettää, ainakin yhtä paljon kuin mahd. seksikumppaniani.
Jos mahdolliselle seksikumppanilleni olisi kovakin järkytys ja mahdoton hyväksyä minun "kokemattomuuteni" (ikään kuin kokemattomuus tarkoittaisi aina ennen kaikkea koekmusta seklsistä ja lähes aina samalla myös kaikesta muusta naisen tai naisten kanssa läheisemmästä olosta) niin luulempa, että hänenisuhtautumisensa kokemattomuuteeni näin, olsiko oikeaa sanoa, että tuomitsevasti - riittäsi kertomaan sen, ettei meidän kannattaisi yrittää edetä yhtä, ainakaan niin, että eläsimme ja olisimme tulevaisuudessa yhdessä parisuhteessa.
En häneltä kiellä, että ei hän saisi olla yllättynyt tai järkyttynyt asiasta; onhan seksi myös hyvinkin arkinenkin asia!) mutta se, että leimaa pelkästään tämän vuoksi minut epäkelvolsi mieheksi, jonka kanssa ei edes haluaisi yrittää todenäköisesti vähän kiusallsioeltakin hetkeltä tuntuvaa hetkeä pidemmälle., joka tällaisesta paljastuksesta varmastikin odotettavissa .
En odota, että hän osoittaisi itseäni kohtaan mitään erityistä kunnioitusta tai arvostusta siksi että haluan olla häntä kohtaa tässä avoin, jos hän asiaa suoraa minulta tulee kysyneeksi.
Mutta en niin avoin, että kokisin tarvetta tuoda tämän asian hänen tietoonsa ensimmäisillä treffeillä, tuskin vielä parin seuraavankaan aikana.
Omassa rajoittuneessa mielessäni siis jotenkin kuvittelen, että tämä asia kävisi melko pian suhteen alussa
Ehkä silläkin on eroa että saako tällaisen asian suhteen alussa kuin, jos sen saa kuulla vasta vuosien päästä suhteen jo mahd, vakiinnuttua ja juurruttua; vaikka nyt taidan jo kuulla, että osa pitää mahdottomana, että suhde edes voisi syntyä ennen kuin asia on nostettu esile tai se on putkahtanut jotenkin pyytämättä ja molemmille yllättäen esille.
Kaiketi tämä tieto kumppnin kokemattomuudesta voi tulla esille myös myöhemminkin; ei ehkä varmana tietona mutta ehkä jonkinlaisena aavistuksena, joka toki on jännää, koska en minä ainakaan äkkiseltään keksi, mistä tällaine tunne saattaisi tulla mutta näin sanoessan tulen mitätöneeksi sitä,että tosinaan asioita saattaa vain vahvasti tuntea ja aistia mutta näin sanoessani minua toki ihan luvallsita kutsua niin vainoharhaiseksi kuin hih-huliksi. Yleisemmin vain en usko, että kukaan pelkästään päältä päin pystyisi näkemäänm kenenkään seksuaalita kokemusta tai kokemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatuksissa jossain vaiheessa sattuma vaihtuu seuraukseksi.
En. Ihan vaan siksi, että en todellakaan jaksa alkaa opettamaan -koska sitä ensimmäinen parisuhde on- ketään. Ei vaan riitä kärsivällisyys, ehkä jollain muulla riittää, mutta koska olen itse ollut vain pitkissä suhteissa jo tuossa iässä, niin... Ei.
"Opettamaan". Just. Et ole oppimista kokeillut?
Voi voi hyvä mies! Kun ei se oikeassa elämässä mene kuin Romeossa ja Juliassa. Ensimmäinen "hoitosi" eli seksikertasi näyttää sinulle, ettei asiasta kannata kokea paineita. Ihan, siis täysin (!!!), turhaan rakentelet kauheita suhdekonstruktioita päässäsi kun niin se ei kuitenkaan tule menemään. Sinun on irtaannuttava suhdeteorisoinnista ja mentävä oikeaan maailmaan tapaamaan ihmisiä. Pidän äärimmäisen epätodennäköisenä että ensimmäinen seksikertasi tulee olemaan jonkun maailmaajärisyttävän tuhkimotarinan alku. Siis aivan käsittämättömän pitkälle menevää perusteetonta teoriaa sinulla... Ei nyt millään pahalla, olet selvästi ajatteleva henkilö, mutta tuo kuplasi sinun on puhkaistava tai jää elämä tältä osin elämättä. Niin ja se valkoinen pieni valhe ei ole yhtään mitään loppupeleissä. Se on sinulle vain tekosyy olla yrittämättä. Että rakennat mahdottoman konstruktion itsellesi ja keksit syitä miksi et voi mennä oikeaan maailmaan tapaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo edellä ja olen samaa mietä edelleen, että totuus, nyt korjaa oma totuueni (kokemattomuudestani) sattuu mutta rehellisyys ja avoimuus on suhteen alsuta alkaen minusta parempi kuin se, että yrittää rakentaa suhteensa valheen varaan, vaikka hetkellisesti saattaisikin päästä vähemmälle jos valhetelisi vaikka seksikumppanien määrän.
Ihmettelen myös, että kenelle tuossa kohtaa oikeastaan valehtelee ja ketä yrittää huijata ja pettää?
Itseäni minä pettäisin tai yrittäsin pettää, ainakin yhtä paljon kuin mahd. seksikumppaniani.
Jos mahdolliselle seksikumppanilleni olisi kovakin järkytys ja mahdoton hyväksyä minun "kokemattomuuteni" (ikään kuin kokemattomuus tarkoittaisi aina ennen kaikkea koekmusta seklsistä ja lähes aina samalla myös kaikesta muusta naisen tai naisten kanssa läheisemmästä olosta) niin luulempa, että hänenisuhtautumisensa kokemattomuuteeni näin, olsiko oikeaa sanoa, että tuomitsevasti - ri
Joo mutta yksikään nainen ei tule jaksamaan kuunnella näitä omaa ajattelua rakastavia monologejasi. Tällaiset tyypit päätyvät kirjoittamaan kirjoja, missä käyvät dialogeja mielikuvitusolentojen, ei naisten, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin Dacian, jos on varaa Mersuun?
Koska Dacia on edullinen, luotettava ja pieniruokainen auto. Lisäksi minulla on DI, joten mahdollisuudet olisi myös mersuun.
Jos viittaat mersulla naiseen niin autistiduunarimmateilla kuten di, lääkäri tai tutkija ei pääse lähellekään mersuja vaan korkeintaan skodia.
Ihan koko ketjua en ehtinyt lukea. Minua ei haittaisi kokemattomuus, mutta miettisin sitä, onko mies nähnyt alastomia naisia vain aikuisviihteessä. Siihen kun läväyttää tavallisen nelikymppisen naisen, niin ero on suuri, vaikka nainen olisi normaalipainoinen.
Joo mutta yksikään nainen ei tule jaksamaan kuunnella näitä omaa ajattelua rakastavia monologejasi. Tällaiset tyypit päätyvät kirjoittamaan kirjoja, missä käyvät dialogeja mielikuvitusolentojen, ei naisten, kanssa.
Onko sinulle täysin vierasta ja utta tilanteen mukainen käyttäytyminen? - Myönnän, että nämä luvattoman pitkät jaarittelut on var,asto jonkinlaista "nettiterapiaa" tai itse suggestiota itsellenikin. Kyllä minulla löytyy sen verran pelisilmää usko pois, että en minä tapaa vastaavalla tavalla sentään kenellekään paasta, Ketään ei varmasti kiinnostaisi tai jos kiinostain niin varmaan saattais san sydänkohtauksen kun kiinnostus loppuisi ennen kuin pääsisin jaarittelussani loppuun. Mutta hyvä muistutus kiitos siitä!
Suosittelen jaarittelevan "nettiterapian" sijaan ihan aikuisten oikeaa terapiaa. Sitä saa ehkä kela-tuettunakin. Täällä sinua vain solvataan ja itsetuntoasi vaurioitetaan eikä sinulle jää mitään käteen. Voit avautua terapeutille vaitiolovelvollisesti ihan mistä tahansa estyneisyydestäsi, jos se sinua paljonkin vaivaa. Jos pystyt muuten toimimaan OK eli käymään esim. töissä ym. niin terapiakaan ei liene oikeasti tarpeen. Ei tämä nyt maailman vaarallisinta hommaa ole, avautua netissä asioistaan, mutta itsetuntoon voi tulla tarpeettomia kolhuja ilkeileviltä palstalaisilta.
Ketjun kommentit ovat suurimmaksi osaksi järkyttäviä. Palsta on ilmeisesti täynnä suhteesta toiseen ja kevyesti seksiin suhtautuvia ihmisiä joille "sattuu ja tapahtuu" sen kummemmin asioita ajattelematta. Tämä ihmistyyppi on sitten ihmeissään kun joku ei harrasta irtoseksiä ja kummastelevat niitä, joille ei kelpaa mikä vaan suhteeseen kunhan kokemuksia karttuu.
Aika rumasti täällä puhutaan kokemattomuudesta. Kokemattomuus ei ole aina merkki huonoudesta tai outoudesta, kokemattomuus kertoo harkitsevuudesta, tunteellisuudesta ja halusta löytää jotakin oikeasti merkityksellistä. Kokemattomaksi voi päätyä jos on yksinäinen, on niukka sosiaalinen verkosto, on älykkäämpi eikä löydä kaltaistaan seuraa jne.
Oi aikoja, oi tapoja, kun kokematonta pidetään luuserina ja epänormaalina ja useamman kanssa ollutta normaalina ja parempana. Seksin harrastaminen menee nykyään ihmisen edelle. Joku ketjussa jopa sanoi, että jos saa tietää että on toisen ensimmäinen kumppani, heittää kokemattoman pihalle. Aikamoista. En voi ymmärtää.
Ja joo, ennemmin kokemattomampi mies kuin kyläluuta. Sama pätee naiseen.
Aika wt - menoa täällä.
Analysoiva pohtija lynkataan ja lällätellään päälle.
Lihaporukka on täällä, ajattelijat muualla.
^ Minulle ei kelpaa mies joka haukkuu naisia. Ihan sama vaikken minä ole ollut monien kanssa, mutta jos miehellä on myrkyllisiä ajatuksia naisista yleisesti, niin heido.
Laumaeläimellistä.
Tuomitaan erilaisuus ja pakonomaisesti ollaan kuten muut.
Sanotaan epänormaaliksi ja tehdään henkilöstä olettamuksia jos ei tiettyyn ikävuoteen ole suoritettu tiettyjä virstanpylväitä.
Kaikki eivät halua "saada ekaa kertaa vain alta pois". Se heille suotakoon jos suodaan samoin seksikumppanin jatkuva vaihtaminenkin.
Ennen ei saanut harrastaa seksiä vaan siihen oli tiukahko moraalikoodisto. Nykyään on pakko harrastaa seksiä, moraalikoodisto alkaa olemaan tähän yhtä tiukka kuten aikoinaan. Sitä leimautuu.
Vähän suvaitsevaisuutta ja empatiaa kanssaihmisiä kohtaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Laumaeläimellistä.
Tuomitaan erilaisuus ja pakonomaisesti ollaan kuten muut.
Sanotaan epänormaaliksi ja tehdään henkilöstä olettamuksia jos ei tiettyyn ikävuoteen ole suoritettu tiettyjä virstanpylväitä.
Kaikki eivät halua "saada ekaa kertaa vain alta pois". Se heille suotakoon jos suodaan samoin seksikumppanin jatkuva vaihtaminenkin.
Ennen ei saanut harrastaa seksiä vaan siihen oli tiukahko moraalikoodisto. Nykyään on pakko harrastaa seksiä, moraalikoodisto alkaa olemaan tähän yhtä tiukka kuten aikoinaan. Sitä leimautuu.
Vähän suvaitsevaisuutta ja empatiaa kanssaihmisiä kohtaan, kiitos.
Sähän vaikutat itse todella suvaitsevalta. Not.
Ja ihan kuin ei olisi mitään välillä täysi kokemattomuus tai vaihtuvat seksikumppanit. On se kyllä kova paikka joillekin, että aikuiset naiset eivät halua kokematonta miestä.
Yllättävää, että naiset ovat sitä mieltä, että valitsisivat ennemmin pelurin ja monen helman kundin kuin kokemattomamman kundin, joka olisi tod.näk. uskollisempi.
Samahan se taitaa olla miehillä. Muikkelilla oltava pokemoovit ennen kaikkea, muusta viis.
Uskovaiselle, avioliittoon asti odottavalle naiselle voi olla jopa positiivinen asia. Oletko etsinyt kumppania seurakuntapiireistä?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että naiset ovat sitä mieltä, että valitsisivat ennemmin pelurin ja monen helman kundin kuin kokemattomamman kundin, joka olisi tod.näk. uskollisempi.
Samahan se taitaa olla miehillä. Muikkelilla oltava pokemoovit ennen kaikkea, muusta viis.
En ottaisi kumpaakaan, peluria tai kokematonta. Kummallista, että ei ymmärretä olevan muutakin kuin ääripäät.
N46
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ja on koko ajan ollut mahdollisuus luoda ystävyys- ja rakkaussuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnostuu sinusta.
Parisuhde ja kiintymysseksi ei ole ikinä yksipuolista, eikä se ole antamista.
Mikä lie sitten tekosyysi siihen ettet ole kyennyt sellaista suhdetta luomaan. Jokin vääristymä omassa mielessäsi.
Sivusta kyllä eikä aloittajaa ole tuollaisenaan olemassa niinkään mutta et ihan onnistunut vastaamaan kuitenkaan. Epäselväksi jäi oliko mitään aihetta edes yrittää moista. Eiköhän kaikki ymmärrä mikä kiikasti että piti alkaa änkkäämään. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo uskollisuus tuossa takauksessa ei varmaan näyttäydy kovinkaan kummoisena sijoituksena kun ei niin paljon eroa siitä miten asiat olisivat muutenkin. Verrattuna siihen että jotenkin nappaa jonkun momentikkaan tapauksen. Ei sillä että asia minua liikuttaa vaikka metsään pahasti menevän parodian mahdollisuus onkin olemassa. Parempi varmaan varoiksi no.. do my thing. Juttunsa kullakin. :P
Jos tuollainen kokematon mies aloittaa parisuhteen jonkun kanssa ja sitten tuleekin joku toinen nainen vokottelemaan, niin lähes 100%:n varmuudella mies pettää. Menee pää sekaisin, kun yhtäkkiä saakin pillua ja toinenkin on tarjolla.
Miksi sinun täytyy kertoa naiselle olevasi kokematon? Pieni valkoinen valhe kuten että "onhan niitä muutama kohdalle sattunut" tai vastaava ja pääset helpommin pukille. Naiset haluaa rehellisyyttä, mutta kokematon mies on niille kauhistus. Tämän tietää kaikki. Jotka muuta väittää niin valehtelee minkä kerkeää. Et olisi todellakaan ensimmäinen mies joka on hieman fuulannut kokemuksensa määrää. Se on pieni paha, jos itsetuntosi siitä seksistä niin paljon nousee... Tulet pian huomaamaan, että muutama kerta ei takaa mitään jatkoa ja koko paineistuminen asiasta oli ihan typerää hommaa. Rakenna mieluummin itseäsi muulla tavoin on minun ohjeeni, mutta mitäpäs sinä minua nyt kuuntelisit kuten ei kuuntele muutkaan miljardit miehet, jotka kokevat valtavia paineita asiasta, joka ei merkitse oikeasti yhtään mitään.
-Mies