Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
221/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että on ollut kymmenen kanssa niin pitääkö se kertoa tuhannella?

Ei sillä ole ilmeisesti väliä. Kunhan ei koita nollaa kertoa tuhannella. Sillä näköjään on väliä paljonkin.

0 x 1000 = 0

Opettele matematiikkaa. Ja lopeta valehteleminen. Valehtelu on vastenmielinen miestyypillinen tapa.

Vierailija
222/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi. Jotain vikaahan sussa väkisinkin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että on ollut kymmenen kanssa niin pitääkö se kertoa tuhannella?

Ei sillä ole ilmeisesti väliä. Kunhan ei koita nollaa kertoa tuhannella. Sillä näköjään on väliä paljonkin.

0 x 1000 = 0

Opettele matematiikkaa. Ja lopeta valehteleminen. Valehtelu on vastenmielinen miestyypillinen tapa.

Joojoo siitoshullu. Jos nyt et kuitenkaan koita opettaa itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
224/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaisi kun itsekin olen enimmäkseen yksikseni ollut. Mutta mitään incelmiehille tyypillistä naisviha ajattelua ei minunkaan tarvitse sietää.

Ja ihan samalla tavalla minäkin haluan parisuhteen parantavan elämääni, eikä huonontavan. Muutenhan voin yhtä hyvin jatkaa yksinoloa kun siihen olen jo tottunutkin. 

Vierailija
225/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v incel on toivoton tapaus. Varsinkin jos mies niin köyhä ja tyhmä, ettei osannut mennä 20-vuotiaana hakemaan seksiä ammattilaisilta (nuoret ilotytöt).

On parempi olla ilman koko elämä kuin kerrankaan tehdä niin silmitön häpeä että asiasta maksaa saadakseen. Sellainen ihniben joka ei pysty edes h u0 ra lle sanoa ei, ei pysty sanomaan ei mihinkää muuhunkaan, selkäranka poikki ja kaikki kunniallisuus mennyttä. 40v kokematon, ei sillä ole mitään väliä eikä vaikuta ihmisen ihmisarvoon millään tavalla mutta se joka kokemattomuutensa hu 0r alle menettää, se häpeä ei poistu ikinä. 

Vierailija
226/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppinen kokematon mies on täysin normaali. Kolmikymppisen kokemattoman vielä jotenkin ymmärtää. Nelikymppinen täysin kokematon mies on varmasti joku nyhverö. 

Ja sinä empatiakyvytön ja luonnevikainen kun haukut jonkun ihmisryhmän sen perusteella jos nämä eivät ole johonkin ikään mennessä tehneet sitä tai tuota.

Vierailija
227/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 x 1000 = 0

Joojoo siitoshullu. Jos nyt et kuitenkaan koita opettaa itsestäänselvyyksiä.

Jotenkin söpöä että luulette juttujenne läpi näkeviä naisia olevan tasan 1kpl. Meitä on paaaaaaljon enemmän.

Vierailija
228/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voisin antaa. Käytännössä haluaisin ensin kuulla syyn kokemattomuudelle.

Vierailija
229/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:

Koulutus

Työ

Ihmissuhteita

Seurustelua

Seksiä.

Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.

Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutettavaksi.

Ja kukaan ei halua olla tuollaisen luonnevikaisen ihmisen kaverina, olisit todella raskasta seuraa.

Vierailija
230/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa räkyttää nyt enimmäkseen aivan to-del-la omituiset ja todennäköisesti häiriintyneet ihmiset. Mutta asiaan. Voisin oikein hyvin kiinnostua miehestä, joka on täysin kokematon. Mulle merkkaa ihan muut asiat kuin kokemuksen määrä. Enkä ole itsekään sillä lailla voimakaslibidoinen, että alkaisin pelätä, että mies ei ehkä halua seksiä joka päivä tai edes viikko, kun ei ole tähän mennessä sen tarpeessa ajautunut kenenkään kanssa sänkyyn. Sopisin ihan hyvin yhteen jonkun sellaisen kanssa, joka haluaa harvemmin.

En kuitenkaan rupeaisi erikseen "antamaan mahdollisuutta" kenellekään kokemuksen määrästä riippumatta. Mä vain hakeudun sellaisten ihmisten seuraan, joista pidän. Joskus sitä alkaa pitää ihmisestä muutenkin kuin kaverina. Jos sitten toinen osoittautuu kokemattomaksi nelikymppiseksi niin en sitä mitenkään kavahtaisi eikä se laskisi hänen osakkeitaan silmissäni.

Vierailija
231/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin Dacian, jos on varaa Mersuun?

Koska Dacia on edullinen, luotettava ja pieniruokainen auto.  Lisäksi minulla on DI, joten mahdollisuudet olisi myös mersuun.

Vierailija
232/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 

Vierailija
233/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on 40v vielä Neitsyt niin aika säälittävää. En koskisi pitkällä tikullakaan. N34

Miehestä sitä ei kuitenkaan näe toisin kuin naisesta. Hahaha.

Vierailija
234/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun täytyy kertoa naiselle olevasi kokematon?  Pieni valkoinen valhe kuten että "onhan niitä muutama kohdalle sattunut" tai vastaava ja pääset helpommin pukille.  Naiset haluaa rehellisyyttä, mutta kokematon mies on niille kauhistus.  Tämän tietää kaikki.  Jotka muuta väittää niin valehtelee minkä kerkeää.  Et olisi todellakaan ensimmäinen mies joka on hieman fuulannut kokemuksensa määrää.  Se on pieni paha, jos itsetuntosi siitä seksistä niin paljon nousee...  Tulet pian huomaamaan, että muutama kerta ei takaa mitään jatkoa ja koko paineistuminen asiasta oli ihan typerää hommaa.  Rakenna mieluummin itseäsi muulla tavoin on minun ohjeeni, mutta mitäpäs sinä minua nyt kuuntelisit kuten ei kuuntele muutkaan miljardit miehet, jotka kokevat valtavia paineita asiasta, joka ei merkitse oikeasti yhtään mitään.

-Mies

Vierailija
235/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo edellä ja olen samaa mietä edelleen, että totuus, nyt korjaa oma totuueni (kokemattomuudestani) sattuu mutta rehellisyys ja avoimuus on suhteen alsuta alkaen minusta parempi kuin se, että yrittää rakentaa suhteensa valheen varaan, vaikka hetkellisesti saattaisikin päästä vähemmälle jos valhetelisi vaikka seksikumppanien määrän.  

Ihmettelen myös, että kenelle tuossa kohtaa oikeastaan valehtelee ja ketä yrittää huijata ja pettää?

Itseäni minä pettäisin tai yrittäsin pettää, ainakin yhtä paljon kuin mahd. seksikumppaniani. 

Jos mahdolliselle seksikumppanilleni olisi kovakin järkytys ja mahdoton hyväksyä minun "kokemattomuuteni" (ikään kuin kokemattomuus tarkoittaisi aina ennen kaikkea koekmusta seklsistä ja lähes aina samalla myös kaikesta muusta naisen tai naisten kanssa läheisemmästä olosta) niin luulempa, että hänenisuhtautumisensa kokemattomuuteeni näin, olsiko oikeaa sanoa, että tuomitsevasti - riittäsi kertomaan sen, ettei meidän kannattaisi yrittää edetä yhtä, ainakaan niin, että eläsimme ja olisimme tulevaisuudessa yhdessä parisuhteessa. 

En häneltä kiellä, että ei hän saisi olla yllättynyt tai järkyttynyt asiasta; onhan seksi myös hyvinkin arkinenkin asia!) mutta se, että leimaa pelkästään tämän vuoksi minut epäkelvolsi mieheksi, jonka kanssa ei edes haluaisi yrittää todenäköisesti vähän kiusallsioeltakin hetkeltä tuntuvaa hetkeä pidemmälle., joka tällaisesta paljastuksesta varmastikin odotettavissa . 

En odota, että hän osoittaisi itseäni kohtaan mitään erityistä kunnioitusta tai arvostusta siksi että haluan olla häntä kohtaa tässä avoin, jos hän asiaa suoraa minulta tulee kysyneeksi.

Mutta en niin avoin, että kokisin tarvetta tuoda tämän asian hänen tietoonsa ensimmäisillä treffeillä, tuskin vielä parin seuraavankaan aikana.  

Omassa rajoittuneessa mielessäni siis jotenkin kuvittelen, että tämä asia kävisi melko pian suhteen alussa 

Ehkä silläkin on eroa että saako tällaisen asian suhteen alussa kuin, jos sen saa kuulla vasta vuosien päästä suhteen jo mahd, vakiinnuttua ja juurruttua; vaikka nyt taidan jo kuulla, että osa pitää mahdottomana, että suhde edes voisi syntyä ennen kuin asia on nostettu esile tai se on putkahtanut jotenkin pyytämättä ja molemmille yllättäen esille. 

Kaiketi tämä tieto kumppnin kokemattomuudesta voi tulla esille myös myöhemminkin; ei ehkä varmana tietona mutta ehkä jonkinlaisena aavistuksena, joka toki on jännää, koska en minä ainakaan äkkiseltään keksi, mistä tällaine tunne saattaisi tulla mutta näin sanoessan tulen mitätöneeksi sitä,että tosinaan asioita saattaa vain vahvasti tuntea ja aistia mutta näin sanoessani minua toki ihan luvallsita kutsua niin vainoharhaiseksi kuin hih-huliksi.  Yleisemmin vain en usko, että kukaan pelkästään päältä päin pystyisi näkemäänm kenenkään seksuaalita kokemusta tai kokemattomuutta. 

Vierailija
236/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatuksissa jossain vaiheessa sattuma vaihtuu seuraukseksi.

En. Ihan vaan siksi, että en todellakaan jaksa alkaa opettamaan -koska sitä ensimmäinen parisuhde on- ketään. Ei vaan riitä kärsivällisyys, ehkä jollain muulla riittää, mutta koska olen itse ollut vain pitkissä suhteissa jo tuossa iässä, niin... Ei. 

"Opettamaan". Just. Et ole oppimista kokeillut?

Vierailija
237/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi hyvä mies!  Kun ei se oikeassa elämässä mene kuin Romeossa ja Juliassa.  Ensimmäinen "hoitosi" eli seksikertasi näyttää sinulle, ettei asiasta kannata kokea paineita.  Ihan, siis täysin (!!!), turhaan rakentelet kauheita suhdekonstruktioita päässäsi kun niin se ei kuitenkaan tule menemään.  Sinun on irtaannuttava suhdeteorisoinnista ja mentävä oikeaan maailmaan tapaamaan ihmisiä.  Pidän äärimmäisen epätodennäköisenä että ensimmäinen seksikertasi tulee olemaan jonkun maailmaajärisyttävän tuhkimotarinan alku.  Siis aivan käsittämättömän pitkälle menevää perusteetonta teoriaa sinulla...  Ei nyt millään pahalla, olet selvästi ajatteleva henkilö, mutta tuo kuplasi sinun on puhkaistava tai jää elämä tältä osin elämättä.  Niin ja se valkoinen pieni valhe ei ole yhtään mitään loppupeleissä.  Se on sinulle vain tekosyy olla yrittämättä.  Että rakennat mahdottoman konstruktion itsellesi ja keksit syitä miksi et voi mennä oikeaan maailmaan tapaamaan naisia.

Vierailija
238/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo edellä ja olen samaa mietä edelleen, että totuus, nyt korjaa oma totuueni (kokemattomuudestani) sattuu mutta rehellisyys ja avoimuus on suhteen alsuta alkaen minusta parempi kuin se, että yrittää rakentaa suhteensa valheen varaan, vaikka hetkellisesti saattaisikin päästä vähemmälle jos valhetelisi vaikka seksikumppanien määrän.  

Ihmettelen myös, että kenelle tuossa kohtaa oikeastaan valehtelee ja ketä yrittää huijata ja pettää?

Itseäni minä pettäisin tai yrittäsin pettää, ainakin yhtä paljon kuin mahd. seksikumppaniani. 

Jos mahdolliselle seksikumppanilleni olisi kovakin järkytys ja mahdoton hyväksyä minun "kokemattomuuteni" (ikään kuin kokemattomuus tarkoittaisi aina ennen kaikkea koekmusta seklsistä ja lähes aina samalla myös kaikesta muusta naisen tai naisten kanssa läheisemmästä olosta) niin luulempa, että hänenisuhtautumisensa kokemattomuuteeni näin, olsiko oikeaa sanoa, että tuomitsevasti - ri

Joo mutta yksikään nainen ei tule jaksamaan kuunnella näitä omaa ajattelua rakastavia monologejasi. Tällaiset tyypit päätyvät kirjoittamaan kirjoja, missä käyvät dialogeja mielikuvitusolentojen, ei naisten, kanssa.

Vierailija
239/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin Dacian, jos on varaa Mersuun?

Koska Dacia on edullinen, luotettava ja pieniruokainen auto.  Lisäksi minulla on DI, joten mahdollisuudet olisi myös mersuun.

Jos viittaat mersulla naiseen niin autistiduunarimmateilla kuten di, lääkäri tai tutkija ei pääse lähellekään mersuja vaan korkeintaan skodia.

Vierailija
240/430 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ketjua en ehtinyt lukea. Minua ei haittaisi kokemattomuus, mutta miettisin sitä, onko mies nähnyt alastomia naisia vain aikuisviihteessä. Siihen kun läväyttää tavallisen nelikymppisen naisen, niin ero on suuri, vaikka nainen olisi normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan