Voisitteko muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa on ollut kuollut ihminen joskus?
Tai jos asunnossa on tapettu joku joskus?
Mua pelottaisi, että tuleeko se kuollut kummittelemaan. : (
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
En itse usko mihinkään henkiin ja yliluonnolliseen, mutta pakko kertoa mitä tapahtui äitini kuoltua taloonsa. Me siis veljen kanssa tyhjennettiin se talo ja siivottiin ihan puts plank lattiasta kattoon ja sen jälkeen se oli oikeastaan pelkästään sitä, että meillä pyöri valvontakamerat siellä tyhjässä talossa, asunnon myynnissä olon ajan.
Koska oli talvi ja kyseessä sähkölämmitteinen talo yhdellä ilmalämpöpumpulla ja sähkön hinnat pilvissä koronan aikaan, me käytiin vuorotellen siellä takkaa polttamassa. Mutta niissä valvontakameroissa näkyi ajoittain sellaisia ikään kuin hyönteis parvia, valopalloja. Ja ne kamerat oli sellaisia jotka seuraa liikkuvaa kohdetta, joten ne myös liikkui näiden kohteiden perässä.
Ja oli kiusallista koska kamerat antoi sitten myös ilmoituksia näistä, etenkin öisin.
Veli oli sitä mieltä, että ne on koiperhosia ja meni Raid-purkin kanssa myrkyttämään koko t
Kuinka kauan teidän talonne oli myynnissä? Ja kuinka vanha talo? Oliko siellä asunut muita aiemmin?
Ei taaskaan lainaus toimi, mutta vastaan sulle meidän "koiperhos talosta". Vanhempani rakennuttivat talon taajama alueelle 1980-luvun lopussa, eli ei ollut kukaan muu perhe asunut talossa kuin me. Isäni kuoli sairaalassa vuosia aiemmin. Talossa on siis kuollut vain äitini ja tyyliin jotain mun akvaariokaloja ja gerbiileitä.
Talo meni kaupaksi ihan muutamassa viikossa, mikä oli mieletön mäihä juuri pahimpaan korona-aikaan. Ja mun työkaveri tuntee ne tyypit jotka talon ostivat, eikä ole mitään valituksia vielä kuulunut.
Onhan sairaalassakin samassa huoneessa joku voinut kuolla, tai samassa sairaalasängyssä, samalla patjalla, samalla tyynyllä, samoissa lakanoissa, vaatteissa ja sukissa.
En itse usko mihinkään henkiin ja yliluonnolliseen, mutta pakko kertoa mitä tapahtui äitini kuoltua taloonsa. Me siis veljen kanssa tyhjennettiin se talo ja siivottiin ihan puts plank lattiasta kattoon ja sen jälkeen se oli oikeastaan pelkästään sitä, että meillä pyöri valvontakamerat siellä tyhjässä talossa, asunnon myynnissä olon ajan.
Koska oli talvi ja kyseessä sähkölämmitteinen talo yhdellä ilmalämpöpumpulla ja sähkön hinnat pilvissä koronan aikaan, me käytiin vuorotellen siellä takkaa polttamassa. Mutta niissä valvontakameroissa näkyi ajoittain sellaisia ikään kuin hyönteis parvia, valopalloja. Ja ne kamerat oli sellaisia jotka seuraa liikkuvaa kohdetta, joten ne myös liikkui näiden kohteiden perässä.
Ja oli kiusallista koska kamerat antoi sitten myös ilmoituksia näistä, etenkin öisin.
Veli oli sitä mieltä, että ne on koiperhosia ja meni Raid-purkin kanssa myrkyttämään koko talon. Lisävarmuudeksi vielä laittoi takan luukun liian aikaisin kiinni, että tulee häkämyrkytys kaikelle elolliselle.
Seuraavana päivänä kun hän meni paikalle, kysyin näkyykö siellä itikoiden raatoja. Ei yhden yhtäkään. Ja sama jatkui, jopa niin, että kun itse olin paikalla ja veli jutteli kameran kautta mulle, niin mun ympärillä kuulemma pörräsi niitä valopalloja, mutta en itse nähnyt mitään koiperhosia tai muutakaan.
Mua rupes kiinnostaa tää asia ja selvitin, että niitä valopalloja kutsutaan orbeiksi. Joidenkin mielestä ne ovat henkiä. Mulla tuli kotonakin kytättyä kameroiden kautta niitä välillä ihan tuntitolkulla. Siellä niitä vaan meni ja kamera seurasi niiden liikkeitä. En vieläkään tiedä uskonko yliluonnolliseen, mutta tuo ilmiö oli kyllä kiehtova. Ja niitä kameroita oli siis useita, että ei selity kameran vialla.