Voisitteko muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa on ollut kuollut ihminen joskus?
Tai jos asunnossa on tapettu joku joskus?
Mua pelottaisi, että tuleeko se kuollut kummittelemaan. : (
Kommentit (49)
En. Uusi asunto on aina paras. Ei kierrätysmateriaaleja. Lisäksi ei mielellään naapureja kiinni seinässä.
Entisessä kämpässä oli aiempi asukas ampunut itsensä. En tiennyt tätä muuttaessa. Olisi vaikuttanut muuttopäätökseen kun oon vähän herkempi tapaus.
Ei mulla ole varaa valita, otan sen asunnon minkä saan.
Asunkin.
Miehen isoveli kuoli 15 vuotiaana syöpään tässä talossa.
Mies oli 5 vuotias, ei muista.
Ei ole kummitellut.
Mun isä kuoli kotonaan. Asumme siellä nyt äitiä omaishoitamassa.
Olen alkanut ajatella, että ei ole he ja me, vaan kohta mekin olemme heitä.
Jokainen joutuu joskus itsekin sinne toiselle puolelle.
En mitenkään vapaaehtoisesti haluaisi sellaiseen asumukseen muuttaa, vaikken mihinkään yliluonnolliseen uskokaan.
Auerien talossa Ulvilan Tähtisentiellä ymmärtääkseni asuvat kokonaan uudet asukkaat. Kuinkahan usein käy murhan uhri mielessä? Mietin vain.
Äitini asuu vielä talossa jossa isäni kuoli ja olen nukkunut sängyssä jossa hän kuoli. Voisin muuttaa sinne kyllä.
En tiedä onko joku kuollut tässä talossa jossa mieheni kanssa asumme. Ei kaikkea voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli kotonaan. Asumme siellä nyt äitiä omaishoitamassa.
Olen alkanut ajatella, että ei ole he ja me, vaan kohta mekin olemme heitä.
Jokainen joutuu joskus itsekin sinne toiselle puolelle.
Minne helvetin toiselle puolelle. Ei ole mitään toista puolta. Kuolet ja se on siinä, edes haju ei jää.
Meillä kummittelee, mutta ei hän tässä talossa kuollut, vaan sairaalassa. Tässä talossa on kyllä kuollut yksi henkilö tapaturmaisesti sänkyynsä, joka on samalla paikalla kuin oma sänkyni. Ei ongelmaa.
Ei asunnoista yleensä tiedä, onko niissä joku kuollut.
Kaverini asuu täysin remontoidussa asunnossa. Edellinen asukas paloi kotiinsa.
Ei sitä aina edes kerrota? Laskeekohan se asunnon arvoa. Onko kaikki halvemmat asunnot sellaisia missä joku kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Asunkin.
Miehen isoveli kuoli 15 vuotiaana syöpään tässä talossa.
Mies oli 5 vuotias, ei muista.
Ei ole kummitellut.
No ei varmaan olekaan kummitellut kun ei ole kummituksia olemassakaan mitä nyt helvettiä taas vuotaako joku mielisairaala.
Asuin vuokralla talossa jossa edellinen asukas oli kuollut pudottuaan kellarin rappusissa. Ei vaikuttanut asumiseen muuten kuin että olin tosi varovainen niissä rapuissa
Eiköhän melkein joka asunnossa ole joku kuollut. So not.
Onhan sillä paikalla voinut historian aikana kuolla vaikka miten moni. Ehkä on haudattukin.
Joko taas?