Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa on ollut kuollut ihminen joskus?

Vierailija
30.01.2026 |

Tai jos asunnossa on tapettu joku joskus?

Mua pelottaisi, että tuleeko se kuollut kummittelemaan. : (

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään.

Isäni tappoi itsensä kotiin.

Talosta vielä käytiin kovaa tarjous kauppaa joka tuntui brutaalilta, isä oli rakentanut talon äidin kanssa ja siinä surun keskellä ihmisiä kiinnosti vaan saada talo itselleen.

Ei kukaan ainakaan ole kertonut että kummittelis?

Toisaalta faija oli niin kiltti ja hyväsydäminen, että hän varmaan vaan auttelis asukkaita ja tekis pieniä askareita. En varmaan pystyis itse asumaan, muistan aina sen kun kävin sen jälkeen talossa ja suru ja itse paikan katsominen oli musertava kun näin itse paikan missä hän henkensä otti.

Vierailija
42/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais jos ois tapahtunut luonnollinen kuolema. Itsemurha tai murha sen sijaan tuntuis jotenkin epämiellyttävältä vaikken mihinkään yliluonnolliseen tms. uskokaan. Jotenkin negatiivinen lataus paikkaan olis jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmii vähän ajatus, jos on veriteko tehty, mutta luonnollinen kuolema niin miksi en voisi muuttaa. 

En edes tiedä onko joku kuollut joskus tässä asunnossa jossa asun, mutta ei täällä sentään ole kummitellut. Ehkä jonkun jyrsijän haamun olen voinut kuulla.

Vierailija
44/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, miksi asian pitäisi kiinnostaa minua pätkön vertaa, olettaen että raato on viety pois ja paikka ei toiminut tuontitavaran kepposteluluukkuna.

Vierailija
45/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin hetken asunnossa, jonne oli palanut hengiltä pariskunta, tosin jo vuosia sitten 

Vierailija
46/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa kerrostaloissa on varmaan kuollut monikin. Paljon aaveita niissä.

Vierailija
47/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nykyiset asukkaat niissä kämpissä, joissa olen ennen asunut, ajattelisivat jos saisivat tietää, että siellä on harrastettu suojaamatonta anaaliyhdyntää? Alkaisivatko itsekin harrastaa?

Vierailija
48/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä oma elämä muuttuisi Kaunaksi, jos muuttaisi murhataloon.

Vierailija
49/49 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten tämän yksiön, johon piti tehdä mittava remontti. Tässä oli asunut mielenterveysvaivainen mies, joka oli polttanut sisällä, potkinut ovia rikki ja ei ollut ilmoittanut kylppärin vesivahingosta taloyhtiölle. Otti sitten pillereitä ja kuoli. Sain asunnon tosi halvalla, remonttiin meni saman verran. Ei kummittele, sai sitten lopulta rauhan mielelleen.