Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa on ollut kuollut ihminen joskus?

Vierailija
30.01.2026 |

Tai jos asunnossa on tapettu joku joskus?

Mua pelottaisi, että tuleeko se kuollut kummittelemaan. : (

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais jos ois tapahtunut luonnollinen kuolema. Itsemurha tai murha sen sijaan tuntuis jotenkin epämiellyttävältä vaikken mihinkään yliluonnolliseen tms. uskokaan. Jotenkin negatiivinen lataus paikkaan olis jo valmiiksi.

Vierailija
42/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmii vähän ajatus, jos on veriteko tehty, mutta luonnollinen kuolema niin miksi en voisi muuttaa. 

En edes tiedä onko joku kuollut joskus tässä asunnossa jossa asun, mutta ei täällä sentään ole kummitellut. Ehkä jonkun jyrsijän haamun olen voinut kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, miksi asian pitäisi kiinnostaa minua pätkön vertaa, olettaen että raato on viety pois ja paikka ei toiminut tuontitavaran kepposteluluukkuna.

Vierailija
44/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin hetken asunnossa, jonne oli palanut hengiltä pariskunta, tosin jo vuosia sitten 

Vierailija
45/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa kerrostaloissa on varmaan kuollut monikin. Paljon aaveita niissä.

Vierailija
46/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nykyiset asukkaat niissä kämpissä, joissa olen ennen asunut, ajattelisivat jos saisivat tietää, että siellä on harrastettu suojaamatonta anaaliyhdyntää? Alkaisivatko itsekin harrastaa?

Vierailija
47/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä oma elämä muuttuisi Kaunaksi, jos muuttaisi murhataloon.

Vierailija
48/125 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten tämän yksiön, johon piti tehdä mittava remontti. Tässä oli asunut mielenterveysvaivainen mies, joka oli polttanut sisällä, potkinut ovia rikki ja ei ollut ilmoittanut kylppärin vesivahingosta taloyhtiölle. Otti sitten pillereitä ja kuoli. Sain asunnon tosi halvalla, remonttiin meni saman verran. Ei kummittele, sai sitten lopulta rauhan mielelleen.

Vierailija
49/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon rakennusvuosi 1905. Kyllä meillä kummituksia on. Itse en usko kummituksiin, mutta liian usein tapahtuu sellaisia asioita mitä on vaikea selittää muuten kuin henkimaailman jutuilla. 

Vierailija
50/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin todennäköisesti asunutkin sellaisessa. Talo oli rakennettu 1800-luvulla ja Museoviraston suojelema. Kyllä tuossa ajassa on ehtinyt asunnossa tapahtua kaikenlaista.

Vierailija
51/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota kerrota esittelyssä. Vanhoissa asunnoissa on tapahtunut yhtä sun toista, ei sitä kannata liikaa miettiä. 

Vierailija
52/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme omakotitaloon, jossa perheen isä oli ampunut itsensä eteiseen. Ei haitannut. Talo oli kauttaaltaan remontoitu sen jälkeen. Asuimme talossa yli 15 vuotta. 

Vierailija
53/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuota edes tietää, jos on vanha talo. Jossain vanhusten vuokra-asunnoissa aikanaan, kun asunto on pistetty rahoiksi, on hyvinkin suuri todennäköisyys sellaiseen joutuakin.  

Vierailija
54/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli sänkyynsä tässä kämpässä. Samassa huoneessa en kyllä suostu nukkumaan.

Vierailija
55/125 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin. Olen siivonnutkin asuntoja, joista on ruumis kannettu pois, työn puolesta siis. Ei se ihmisen kuolema siihen kämppään itse asuntoa muuta. Jos kaikki muu natsaa, niin miksipä ei. 

Vierailija
56/125 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/125 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa, Pyhättömän kentän lähistöllä olevissa kerrostaloissa oli aikoinaan asunut eräs nainen, joka kertoi, että siinä asunnossa oli taannoin tapahtunut murha. Nainen oli kuristettu sänkyynsä. Tämä nainen puhui, kuinka siinä asunnossa oli outo tunnelma, eikä läheinen hautausmaa vähentänyt sitä tunnelmaa. Tuon hautausmaan itäpäädyn kivinen aita melkein näkyi asunnon ikkunasta. Kerran kun nainen oli levännyt vuoteessaan, hän oli ensin tuntenut jonkin läsnäolon ja sitten kuristavan tunteen kaulalla, aivan kuin jokin olisi ollut päällä ja kuristanut.

Tämän jälkeen hän ei kauaa asunut siinä, ei pystynyt. Muutti pois.

Vierailija
58/125 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin hetken asunnossa, jonne oli palanut hengiltä pariskunta, tosin jo vuosia sitten 

Mä oon asunut monissa asunnoissa, joissa on tapahtunut kaikenlaista. Yhdessä kämpässä oli mustasukkainen ex-poikaystävä ampunut hänet jättäneen naisen ja sitten itsensä. Toisessa oli tapahtunut sellainen homma, että entinen asukas oli myynyt tavaraa netissä, niin "ostaja" tuli hakemaan tavaraa ja puukotti myyjän hengiltä. Sen jälkeen oli parin muun huumetyypin kanssa rosvonnut asunnosta kaiken helposti rahaksi muutettavan. Tässä kämpässä alkoi sitten tapahtua semmoista, että tavaraa hävisi ihmeellisesti ja löytyi sitten myöhemmin ihan oudosta paikasta. Kerran laitoin avaimet eteisen hyllyn päälle, niin Simsalabim, niitä ei minuutin päästä ollut siinä enää. Sen jälkeen avaimia etsittiin pää märkänä, hermot kireällä puoli päivää ja lopulta ne löytyivät vaatehuoneen ylimmän hyllyn päällä. Ei mitään logiikkaa, haamu siirteli tavaroita. Nimettiin asunto poltergeistkämpäksi. Kolmas kämppä oli semmoinen, missä oli entinen asukas mennyt sänkyyn ja siinä oli sitten syttynyt itsestään palamaan. Myötävaikuttiko sängyssä tupakointi? Siinä paloi jätkä, ja naisensa oli ollut syttymishetkellä vessassa, josta sitten joutui kiiruusti tulemaan. Sai palon sammutettua, mutta jätkästä ei jäänyt muuta kuin hiiltyneet luut. Tässä asunnossa näin öisin mustan luurangon muutamia kertoja. 

Eikä tässä kaikki. Kummaa tuuria ollut kämppien kanssa.

Vierailija
59/125 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunut monissa asunnoissa, joissa on tapahtunut kaikenlaista. Yhdessä kämpässä oli mustasukkainen ex-poikaystävä ampunut hänet jättäneen naisen ja sitten itsensä. Toisessa oli tapahtunut sellainen homma, että entinen asukas oli myynyt tavaraa netissä, niin "ostaja" tuli hakemaan tavaraa ja puukotti myyjän hengiltä. Sen jälkeen oli parin muun huumetyypin kanssa rosvonnut asunnosta kaiken helposti rahaksi muutettavan. Tässä kämpässä alkoi sitten tapahtua semmoista, että tavaraa hävisi ihmeellisesti ja löytyi sitten myöhemmin ihan oudosta paikasta. Kerran laitoin avaimet eteisen hyllyn päälle, niin Simsalabim, niitä ei minuutin päästä ollut siinä enää. Sen jälkeen avaimia etsittiin pää märkänä, hermot kireällä puoli päivää ja lopulta ne löytyivät vaatehuoneen ylimmä

Noissa edullisissa, valtion tukemissa asunnoissa asuminen voi johtaa moniin ongelmiin. On sanottava, että joissakin näistä asunnoista asuu ihmisiä, joilla on erilaisia elämäntapaongelmia.

Vierailija
60/125 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ympäristö on rauhallinen ja asunto huollettu. Niin miksi ei. Monessa vuokra kämpässä on joku kuollut ainakin. Ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi