Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7513)
Australian kappale on vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että fanaattiset viisufanit ovat pilanneet tämän tapahtuman. Myös täällä.
Niinpä. Kaikkien kirjoittajien pitäisi vain lapsellisesti ylistää Lindaa ja Peteä sekä haukkua muiden maiden edustajat, biisit ja koreografiat.
Vain haukkujat haukkuu. Lindan ja Peten kannattajilla ei ole tarvetta mollata muita esityksiä
Australia voittaa, ihana, kaunis ja lahjakas Delta! :))
Kreikan kappale on kuin Pikku Kakkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että fanaattiset viisufanit ovat pilanneet tämän tapahtuman. Myös täällä.
Niinpä. Kaikkien kirjoittajien pitäisi vain lapsellisesti ylistää Lindaa ja Peteä sekä haukkua muiden maiden edustajat, biisit ja koreografiat.
Vain haukkujat haukkuu. Lindan ja Peten kannattajilla ei ole tarvetta mollata muita esityksiä
Juuri heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Maltan mies on niin komea että pakko antaa ääniä.
On komea ja lisäksi hänessä on jokin, joka vetoaa ja ei näy päällepäin.
Sex appeal ?
Vierailija kirjoitti:
Australian kappale on vanhanaikainen.
Auttamattomasti. Eikä sellaisella hyvällä nostalgisella tavalla, vaan pelkästään aikaansa jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestäkö Lindan ja Peten haukkuminen on ok? Esim. on haukuttu ikää,ulkonäköä,biisi on kakka, lavastus liian synkkä yms. En edes muista kaikkea. Minä olen ainakin ylpeä meidän upeista viisuedustajista ja hyvästä viisubiisistä. Tsempit Lindalle ja Petelle finaaliin. 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Australia voittaa, ihana, kaunis ja lahjakas Delta! :))
Delta on mielettömän hyvä, mutta kyllä esitys oli kyllä turboahdettu.
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi se voittaa kun lapset innostuu äänestämään pelihahmomaista esitystä.
Löin äsken vetoa Kreikan voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuminen on tökeröä haukuttiinpa sitten ketä hyvänsä. Kritiikkinsä voi esittää asiallisesti ja kertoa parannusehdotuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa huvitutti konserttiin! No niin nyt mennään… yy kaa koo nee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestäkö Lindan ja Peten haukkuminen on ok? Esim. on haukuttu ikää,ulkonäköä,biisi on kakka, lavastus liian synkkä yms. En edes muista kaikkea. Minä olen ainakin ylpeä meidän upeista viisuedustajista ja hyvästä viisubiisistä. Tsempit Lindalle ja Petelle finaaliin. 🔥🔥🔥
Kirjoitinko niin? Vetäkää happea ja ottakaa ihan rauhassa.
Kyllä tänne kaikki saavat kirjoittaa oman mielipiteensä.