Euroviisut 2026 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että fanaattiset viisufanit ovat pilanneet tämän tapahtuman. Myös täällä.
Niinpä. Kaikkien kirjoittajien pitäisi vain lapsellisesti ylistää Lindaa ja Peteä sekä haukkua muiden maiden edustajat, biisit ja koreografiat.
Sun mielestäkö Lindan ja Peten haukkuminen on ok? Esim. on haukuttu ikää,ulkonäköä,biisi on kakka, lavastus liian synkkä yms. En edes muista kaikkea. Minä olen ainakin ylpeä meidän upeista viisuedustajista ja hyvästä viisubiisistä. Tsempit Lindalle ja Petelle finaaliin. 🔥🔥🔥
Lavastushan on synkkä. Se kaiketi on tarkoituskin. Tuskin siitä muuten olisi sellaista tehnyt.
Just näin. Jopa tuollainen havainto ja mielipide otetaan täällä muka jonain haukkumisena.
Ihan vtun typerää.
Kuten kirjoitin niin en voi muistaa kaikkea mitä on sanottu,mutta haukkumisviestit ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Onko muista Pete liian kankea siinä esityksessä? Saisi ottaa vähän rennommin... ? Kun katsoo noita muita liveshowta, vetää niissä paremmin. Ja esim UMK:n jälkeinen voitto esitys.. vai onko jännitystä?
Hillitty on tyylikäs. Pepunvatkaajat on ihan oma lajinsa, ei sovi tähän biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että fanaattiset viisufanit ovat pilanneet tämän tapahtuman. Myös täällä.
Niinpä. Kaikkien kirjoittajien pitäisi vain lapsellisesti ylistää Lindaa ja Peteä sekä haukkua muiden maiden edustajat, biisit ja koreografiat.
Sun mielestäkö Lindan ja Peten haukkuminen on ok? Esim. on haukuttu ikää,ulkonäköä,biisi on kakka, lavastus liian synkkä yms. En edes muista kaikkea. Minä olen ainakin ylpeä meidän upeista viisuedustajista ja hyvästä viisubiisistä. Tsempit Lindalle ja Petelle finaaliin. 🔥🔥🔥
Monet seuraavat Euroviisuja objektiivisesti. Et sinä voi täällä määrätä, että vain sinun ylpeä hypettäminen on ainoa oikea tapa.
Ei kumminkaan ole ok haukkua esim. Lindan ikää. En määrääkään vaan ärsyttää tuo jatkuva haukkuminen,joka alkoi jo UMK: n aikoihin.
"Jos duo yltäisi viisuvoittoon, tulisi Lampeniuksesta, 56, kaikkien aikojen vanhin euroviisuvoittaja."
Lindan iästä on uutisoitu noin. Linda on 56-vuotias. Se on fakta, ei haukkumista.
Espanjassa ei tule edes viisulähetystä TV stä Israelin takia. Jos Israelille olisi väliä muilla kuin itsellään olisivat jääneet oma-aloitteisesti pois kisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on aika! Kiitos siis aloituksesta.
Itse olen tähän mennessä vahvistetuista kappaleista kuunnellut Albanian, Montenegron ja Moldovan. Mikään näistä ei erityisemmin vakuuttanut ja vähän harmitti kun Moldovalla ei ollut ketään eeppistä soittoniekkaa riveissä.
Moldovahan on just superhyvä tänä vuonna, kunnon länsimaista räppiä, mikä on ihan tätä päivää kaikkialla. Kiitos Moldova ja menestystä finaaliin
Viva Moldova kuuluu huumoribiisien sarjaan. Moldovalla on näitten teossa pitkät perinteet.
Ei se ole huumoribiisi. Kertoo ihan siitä, että moldovalaisia on pitkin maailmaa vierastyöläisinä ja että Moldovaan toivotetaan kyllä kaikki tervetulleiksi olitpa sitten ulkkari tai syntyperäinen moldovalainen. Laulaa perheen ja vieraanvaraisuuden tärkeydestä. Paljon asiaa kolmessa minuutissa on Moldovan Satoshilla.
Itse artisti kuitenkin Japani-fani, hmm
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne Peten hiukset on vedetty sellaseen geeliklimppiin? Onko se olevinaan jotain kiimahikeä? On musta parempi aina kaikissa muissa klipeissä, esim. tossa kun vetävät EuroVillagessa tai kun oli eilen golfaamassa.
Ilmava pörrö olisi nykyaikaa ja paljon fressimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Israel voi voittaa. Yleisöäänihuijauksensa on pakko torpata tuomariäänillä. Surullista mutta totta. Jos pelaisivat rehellistä peliä (ja siis eivät tekisi mitä tekevät), tilanne olisi toinen. Niin kuin vielä muutama vuosi sitten oli, jolloin Israel pärjäsi oman tasonsa mukaisesti, ilman äänten manipulointia.
Tuomareitten eli raatien tehtävänä ei ole huolehtia, että joku yksittäinen maa jää varmasti ilman raatipisteitä. Kyproskin selvitti itsensä finaaliin vaikka esitys oli b-luokkaa, mutta kenenkään mieleen ei tule mahdollinen äänten manipulointi, ei tietenkään ;)
Raatien mielessä painaa varmasti viime vuosien yleisöäänipelleily ja kaikki tietävät mikä sirkus Israelin voitosta seuraisi. Israel on pilannut viisujen äänestyksen molemmat osiot. Ja pääsevät sopivasti uhriutumaan kun ei tule tarpeeksi raatiääniä niin kuin viimeksikin kävi.
Eikös Israel tullut viime vuonna kuitenkin toiseksi? Raatien mielestä Maltan Serving ja Suomen Ich komme olivat laadukkaampia kuin Israelin New day will rise, mitäpä siihen sitten lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet seuraavat Euroviisuja objektiivisesti. Et sinä voi täällä määrätä, että vain sinun ylpeä hypettäminen on ainoa oikea tapa.
Ei kumminkaan ole ok haukkua esim. Lindan ikää. En määrääkään vaan ärsyttää tuo jatkuva haukkuminen,joka alkoi jo UMK: n aikoihin.
"Jos duo yltäisi viisuvoittoon, tulisi Lampeniuksesta, 56, kaikkien aikojen vanhin euroviisuvoittaja."
Lindan iästä on uutisoitu noin. Linda on 56-vuotias. Se on fakta, ei haukkumista.
Lindaa on haukuttu mummoksi tälläkin palstalla jatkuvasti ja ulkonäköä on ruodittu. Eri asia kuin todeta, että olisi viisujen vanhin osallistuja, mikäli voitto tulee Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa ei tule edes viisulähetystä TV stä Israelin takia. Jos Israelille olisi väliä muilla kuin itsellään olisivat jääneet oma-aloitteisesti pois kisasta.
Pääministeri kielsi. Netistä näkevät espanjalaisetkin viisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa viestissä haukuttu Lindaa mummoksi. Ei varmaan ole tarkoitettu positiivisessa mielessä vaan haukkumasanana.
Vedonlyönnissä bulgariakin menee tänään vielä tanskan ohi
Vierailija kirjoitti:
Tanskan edustaja matkii Måneskinin Damiano Davidin.
Norjanhan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindaa on haukuttu mummoksi tälläkin palstalla jatkuvasti ja ulkonäköä on ruodittu. Eri asia kuin todeta, että olisi viisujen vanhin osallistuja, mikäli voitto tulee Suomeen.
No sinä ainakin tykkäät pitää asiaa tapetilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne Peten hiukset on vedetty sellaseen geeliklimppiin? Onko se olevinaan jotain kiimahikeä? On musta parempi aina kaikissa muissa klipeissä, esim. tossa kun vetävät EuroVillagessa tai kun oli eilen golfaamassa.
Hänhän on tulen ympäröimä. Hikiset kasvot ja hiukset kuuluu esitykseen. Kaikki on tarkkaan mietittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavastushan on synkkä. Se kaiketi on tarkoituskin. Tuskin siitä muuten olisi sellaista tehnyt.
Just näin. Jopa tuollainen havainto ja mielipide otetaan täällä muka jonain haukkumisena.
Ihan vtun typerää.
Kuten kirjoitin niin en voi muistaa kaikkea mitä on sanottu,mutta haukkumisviestit ei ole ok.
Kovasti ainakin yrität jostain syystä muistaa juuri ne ikävät viestit Lindasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Israel voi voittaa. Yleisöäänihuijauksensa on pakko torpata tuomariäänillä. Surullista mutta totta. Jos pelaisivat rehellistä peliä (ja siis eivät tekisi mitä tekevät), tilanne olisi toinen. Niin kuin vielä muutama vuosi sitten oli, jolloin Israel pärjäsi oman tasonsa mukaisesti, ilman äänten manipulointia.
Tuomareitten eli raatien tehtävänä ei ole huolehtia, että joku yksittäinen maa jää varmasti ilman raatipisteitä. Kyproskin selvitti itsensä finaaliin vaikka esitys oli b-luokkaa, mutta kenenkään mieleen ei tule mahdollinen äänten manipulointi, ei tietenkään ;)
Raatien mielessä painaa varmasti viime vuosien yleisöäänipelleily ja kaikki tietävät mikä sirkus Israelin voitosta seuraisi. Israel on pilannut viisujen äänestyksen molemmat osiot. Ja pääsevät sopivasti uhriutumaan kun ei tule tarpeeksi raatiääniä niin kuin viimeksikin kävi.
Eikös Israel tullut viime vuonna kuitenkin toiseksi? Raatien mielestä Maltan Serving ja Suomen Ich komme olivat laadukkaampia kuin Israelin New day will rise, mitäpä siihen sitten lisäämään.
Tätä juuri tarkoitan. Israelin viime vuotinen ei ollut ihan noin alhainen kuin raatiäänet kertovat, mutta ei sille enempää voinut antaa kun etukäteen tiedettiin että yleisöäänet tullaan tehtailemaan heidän laariinsa. Jos Israel käyttäytyisi normaalisti (sekä maailmassa että viisuissa) voitaisiin ihan vain äänestää rauhassa kunkin biisin tason mukaan.
Ei taida muissa maissa tulla oman maan viisuedustajille haukkumisviestejä omista maista. Esim. tuskin Kreikkalaset kirjoittelisi,että Ferto on paska biisi ja haukkuisi Akylaksen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vtun typerää.
Kovasti ainakin yrität jostain syystä muistaa juuri ne ikävät viestit Lindasta.
Eipä täällä kovin paljon positiivista viestiä ole tullut Suomen edustajista ja biisistä.
Monikaan ei muka tunne Delta Goodremia. Itsellä ihan toisin. Aussilaulajattaren musaa olen kuunnellut vuosia, cd-levyjä hankkinut paljon ja cd-levyjen kansivihoille hakannut tattia jo kauan.