Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6849)
Ferto on tullut alas ODDS eissa kuin lehmänhäntä. Johtuuko sitten ykkös semifinaalin sekavasta esityksestä vai alkavatko ihmiset jo kyllästyä kreikkalaisten lapselliseen trollaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaille menu ehdotuksia! Suolaista ja makeaa
Sipsejä ja cocista sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ferto on tullut alas ODDS eissa kuin lehmänhäntä. Johtuuko sitten ykkös semifinaalin sekavasta esityksestä vai alkavatko ihmiset jo kyllästyä kreikkalaisten lapselliseen trollaukseen.
Taktiikkaa. Nyt pudotetaan, että saadaan kovempi kerroin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tanska & Norja mun illan suosikit.
Norja yllättää, tulee nousemaan oddseissa, mikä onkin oikeus ja kohtuus.Ihmeellistä, että noin hyvä biisi vasta 22na.
Kyllä. Kovin nousija tänään. Kunhan pitää kädet pois munista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaille menu ehdotuksia! Suolaista ja makeaa
Bruschetta eri täytteillä
suolakeksejä eri täytteillä
sipsi ja dippi
Saanko tulla teille?
Tarkoitin tuota Akylaksen kommenttia, että lauantaina olisi lisää temppuja esityksessä. Esitystä ei saa mennä enään muuttamaan vain pikkuviilauksia saa tehdä. Näin ymmärrän ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tänä vuonna viisut ei nappaa kuten aiemmin, mutta odotan innolla Tanskan esitystä. Tarttuva kappale ja todella taitava laulaja.
Tanskan viisussa on hyvin samankaltainen sanoitus kuin Suomen viisussa eli kielletty rakkaus -teema jota ei pysty vastustamaan, on tulta, katumusta, intohimoa, vietetään yö yhdessä, erotaan ja sitten kumpikin menee omaan kotiin. Baari/bilevibat.
DTM-vibat.
9 vuotta ollut yhdessä poikakaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanska & Norja mun illan suosikit.
Norja yllättää, tulee nousemaan oddseissa, mikä onkin oikeus ja kohtuus.Ihmeellistä, että noin hyvä biisi vasta 22na.
Kyllä. Kovin nousija tänään. Kunhan pitää kädet pois munista.
Ei haittaa mua sekään👍
Pieniä sormisyötäviä joita on helppo nappailla jännityksen lomassa.
Iltalehden Pudas siteeraa vaan Jodelia. Ei se ole toimittaja. Tekee vaan klikkijuttuja joita varastelee muualta.
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaa niin voidaan unohtaa että euroviisut on musiikkikilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän on Italiassa? Näyttää siltä, että paljon on ollut kommenteissa italialaisia ja latinofaneja. Espanjassa ei viisuja kuulemma edes lähetetä televisiosta, mutta ulkolaisilta kanavilta ja YouTubesta voivat seurata.
Espanja ei tosiaankaan lähetä tänä vuonna mitään viisuohjelmia. Lehdet ovat täynnä Israel-vastaisia juttuja ja ihmisiä kehotetaan äänestämään sivuston www.esc.vote kautta jotain Israelin kilpailijaa, jotta Israel sijoittuisi mahdollisimman huonosti. 1-semifinaali oli katkera pettymys, koska Israel pääsi finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tulla enään uusia temppuja. Eikös se ole ettei mitään uutta ei saa enään semifinaalin jälkeen mennä lisäämään? Parannuksia saa tehdä muttei muutoksia.
Kreikka tekee jotain muutoksia finaaliesitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Pieniä sormisyötäviä joita on helppo nappailla jännityksen lomassa.
Ei popparia, ettei käy niinku Mikolle, kun meinasi tukehtua sellaiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britanniasta on tullut minulle yksi inhokeista esityksen myötä. Olin vähän kahden vaiheilla itse biisistä, mutta esitys on niin brittiläistä huumoria kuin olla ja voi, ja se resonoi niiden suomalaisten kanssa, joita Kummeli jaksaa naurattaa. Minua ei naurata Kummeli eikä brittien viisubiisi.
En tiedä, mitä muuta tunnetta siinä pitäisi tuntea, kun en saa itse biisistä yhtään mitään.
No Britit vähän välittävät euroviisuista. Tai niin ainakin väittävät. Niin ehkä ajattelivat, että tänä vuonna ei oteta niin tosissaan, kun menestys on ollut aika heikkoa viime vuosina, poislukien samin toinen sija, kun Ukraina voitti.
Ei jää nollille. Nostalgia herää ainakin meissä ysärillä nuoruutensa viettäneissä. Ihan sama kuunteliko brittipoppia vai ei. Nuoruus tulee mieleen ja tunteet herää.
Niinkö? Teetä juova No sex, we're British vai tomera The only gay in the village vai Absolutely fabulous Patsy aamulla peilistä katsomassa? Oasis, Blur, Suede tai Manicsit soimassa taustalla?
-winner-
Jonas on saanut munien kopeloinnista jo noottia yleisöltä. Kieltämättä tulee mieleen joku itsensä paljastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tää suomen voiton varmuus vaikka kisaa ei oo vielä käyty
Mitäs sitten sanotaan jos suomi onkin vaikka yhdestoista niinkuin Eerika
Missä on väitetty, että Suomi voittaisi muuta kuin vedonlyöntitilastoissa, joissa Suomi taitaa keikkua vieläkin ykkösenä? Viime vuonakin Kaj oli vedonlyöntien ykkönen, mutta jäi neloseksi.
Huumorikappaleiden ongelma on että niiden lento loppuu nopeasti ja ovat riippuvaisia lavashowsta. Lisäski niiden on onnistuttava finaalissa täydellisesti. Muistan kun näin windows 95 manin esityksen ensi kerralla ja se tuntui kyllä silloin hauskalta ja aidolta mutta ei se aikaa kestänyt. Lisäksi euroviisufinaalissa se ei enää tuntunut aidolta eikä hauskalta vaan tekopirteältä.
Bara bara bastu ehti myös kulua ennen euroviisufinaalia ja suurin hauskuus oli jo ohi. Lisäksi viisu muuttui liikaa mellujen finaalista euroviisufinaaliin eikä muutos ollut positiivinen. Sauna viisun aiheena oli myös vieras hyvin suurelle osalle viisukansaa. Useimmiten viisut on voitettu laulamalla rakkaudesta ja tunteista,
Huomattavasti parempi ja omaperäisempi se oli kuin tämänvuotinen - ja hienoa, että kerrankin ruotsalaiset pystyivät poikkeamaan europopkaavastaan.
Joo ja kyllä tuo Bastu on jollain tapaa aikaakin kestänyt, koskapa on edelleen sekä Suomen että Ruotsin 200 striimatuimman biisin joukossa Spotifyssa. Näyttää jengi sitä intona keikoilla hoilaavan....
Tuskin maailmalla hoivaavat.
Mitähän ihmettä tarkoittaa DTM?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britanniasta on tullut minulle yksi inhokeista esityksen myötä. Olin vähän kahden vaiheilla itse biisistä, mutta esitys on niin brittiläistä huumoria kuin olla ja voi, ja se resonoi niiden suomalaisten kanssa, joita Kummeli jaksaa naurattaa. Minua ei naurata Kummeli eikä brittien viisubiisi.
En tiedä, mitä muuta tunnetta siinä pitäisi tuntea, kun en saa itse biisistä yhtään mitään.
No Britit vähän välittävät euroviisuista. Tai niin ainakin väittävät. Niin ehkä ajattelivat, että tänä vuonna ei oteta niin tosissaan, kun menestys on ollut aika heikkoa viime vuosina, poislukien samin toinen sija, kun Ukraina voitti.
Ei jää nollille. Nostalgia herää ainakin meissä ysärillä nuoruutensa viettäneissä. Ihan sama kuunteliko brittipoppia vai ei. Nuoruus tulee mieleen ja tunteet herää.
Niinkö? Teetä juova No sex, we're British vai tomera The only gay in the village vai Absolutely fabulous Patsy aamulla peilistä katsomassa? Oasis, Blur, Suede tai Manicsit soimassa taustalla?
-winner-
I Wanna sleep with common people...like you.
Nämä siis ihan oikeilla TOP listoilla.