Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6862)
huvittava tämä bangatanga 😂😂😂
Bulgaria voitti harkkayleisön (yli 3000 katsojaa) mielestä ykköspaikan.
Ymmärrän että kasikymppiset vanhempani eivät enää ole muutamaan vuoteen katsoneet Euroviisuja. Eivät ymmärrä enää kappaleita, keikuttelua. Katsoivat vuosikymmeniä.
On kyllä huono biisi bulgarialla.
Pffftttt.... Pieruinen tuolileikki
Saako sanoa että Bulgarian kappale kuuluu ryhmään typerät.
Vierailija kirjoitti:
Kovempi taso kuin eka semissä.
Alkujuonto lupaa hyvää. Ehkä jopa parasta show'ta ja laulua mitä tässä nähdään. Olisin voinut äänestää tätä.
-winner-
Viimeksi vuonna 2021 pääsi molempien semin aloittajat jatkoon. Ti pääsi moldova ja tänään varmasti bulgaria
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huono biisi bulgarialla.
Tosi hyvä, sais vaikka voittaa. Taidan äänestää. Ihan eri tason huudot näille kuin Suomelle.
Bulgalialta puuttuu ne Krampuksen tyyliset hahmot. Koreografia ei toimi tässä.
Me taas mutsin 82-vee katsotaan edelleen yhdessä joka vuosi kuten 1970-luvun lopulta saakka 😁
Bulgaria. Biisin edetessä lämpenee tälle. Rytmilliset muutokset pitävät biisin virkeänä. Bangaranga ja tyypin hokemalaulut ei ole mun juttu mutta tässä menköön nyt. Illan paras tähän asti.
Bulgaria oli niin hengästynyt, ettei laulusta meinannut tulla mitään lopussa.
Bulgaria oli huono! Pitkäveteinen jumputus ja koreografia mielikuvitukseton.
Bulgaria meni 3. sijalta ykköseksi omalla listalla!
Bulgaria, hyvä esitys. Seksikkyyttä, mutta tasapainotettu tuolla värimaailmalla ym
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria. Biisin edetessä lämpenee tälle. Rytmilliset muutokset pitävät biisin virkeänä. Bangaranga ja tyypin hokemalaulut ei ole mun juttu mutta tässä menköön nyt. Illan paras tähän asti.
Illan ensimmäinen
Vierailija kirjoitti:
Illan paras 😂🤌🤌🤌
bulgaria on hyvä