Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6621)
Tulisiko meille voitto 20 vuoden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tänä vuonna viisut ei nappaa kuten aiemmin, mutta odotan innolla Tanskan esitystä. Tarttuva kappale ja todella taitava laulaja.
Tanskan viisussa on hyvin samankaltainen sanoitus kuin Suomen viisussa eli kielletty rakkaus -teema jota ei pysty vastustamaan, on tulta, katumusta, intohimoa, vietetään yö yhdessä, erotaan ja sitten kumpikin menee omaan kotiin. Baari/bilevibat.
DTM-vibat.
En tiedä miksi, mutta minulla herää suojeluvietti tuota nuorta miestä kohtaan. Jotenkin sellainen tyyppi, että pelkään menevän rikki. Ehkä siksi kun on niin raa'an aito.
Eiköhän ne viisut pidetä ensi vuonna Ranskassa. Saattaa olla kyllä joku pohjoismaakin.
Tanska & Norja mun illan suosikit.
Norja yllättää, tulee nousemaan oddseissa, mikä onkin oikeus ja kohtuus.
Ihmeellistä, että noin hyvä biisi vasta 22na.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään suomalaiset saavat keskittyä katsomiseen ilman jännitystä. Mitä ruokaa ja juomaa teillä on kisakatsomossa tänään?
Ei niin mitään! Pitää valmistautua H-hetkeen sitten.
Ei mitään järkeä ruveta enää syömään noin myöhään. Käy vielä niin, että nukahtaa eväitten kanssa kesken kisan.
Meillä syödään vasta lauantaina. Vai onko se vihta? Hmmmmm.
-winner-
Varmaan Ruotsissa ensi vuonna
Katson tänään vain viisueditykset, jatkoon pääsijät ehtii tarkistaa aamulla. Säästän voimia lauantaihin, jos tulee euroviisuvoitto Suomelle niin tuskin pääsee nukkumaan koko yönä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne viisut pidetä ensi vuonna Ranskassa. Saattaa olla kyllä joku pohjoismaakin.
En kyllä jaksa uskoa Ranskan menestykseen, vaikka laulaja onkin tosi hyvä. Biisinä kuitenkin melko unohdettava.
Musta tuntuu, että joka vuosi viisu viikolla alkaa nousemaan Suomen hypetys. :D Joten en oikein tiedä itse miten suhtaudun vedonlyöntiin. Hyvä esitys kuitenkin Suomella!
Lauantaille menu ehdotuksia! Suolaista ja makeaa
Suomalaiset iltapäivälehdet antavat mielikuvan, että viisuihin osallistuu vain Suomi ja joku nimeltään "Suurin haastaja". Vähän monipuolisempaa uutisointia toivoisi, kun ainakin Iltalehdellä on oma toimittajakin paikalla.
Kohta mennään taas. Tai ei nyt niinkään mennä mihkään. Enempi ettei liikahdettakaan. Tietysti jos osaa tanssia niin eri juttu.
Siellä jo toivotaan , että viisut pidetään Tampereella Areenalla
Mä veikkaan, että tuo Kreikka tekee sen, että vuoden päästä kisataan Ateenassa. Ei ole mun toiveeni, vaan tuota aavistelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tänä vuonna viisut ei nappaa kuten aiemmin, mutta odotan innolla Tanskan esitystä. Tarttuva kappale ja todella taitava laulaja.
Tanskan viisussa on hyvin samankaltainen sanoitus kuin Suomen viisussa eli kielletty rakkaus -teema jota ei pysty vastustamaan, on tulta, katumusta, intohimoa, vietetään yö yhdessä, erotaan ja sitten kumpikin menee omaan kotiin. Baari/bilevibat.
DTM-vibat.
En tiedä miksi, mutta minulla herää suojeluvietti tuota nuorta miestä kohtaan. Jotenkin sellainen tyyppi, että pelkään menevän rikki. Ehkä siksi kun on niin raa'an aito.
Samaa elämäntuskaa ja rakkaudetuskaa kuin viime vuoden voittajalla.
Voi kantaa pitkälle koska ihan hyvä biisi -kun nyt ei show tihkuisi liikaa ero*tiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DTM-vibat.
Samaa elämäntuskaa ja rakkaudetuskaa kuin viime vuoden voittajalla.
Voi kantaa pitkälle koska ihan hyvä biisi -kun nyt ei show tihkuisi liikaa ero*tiikkaa.
En uskonut viime vuonna Suomen voittoon
Kiinnostavaa seurata ketä tänään pääsee jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britanniasta on tullut minulle yksi inhokeista esityksen myötä. Olin vähän kahden vaiheilla itse biisistä, mutta esitys on niin brittiläistä huumoria kuin olla ja voi, ja se resonoi niiden suomalaisten kanssa, joita Kummeli jaksaa naurattaa. Minua ei naurata Kummeli eikä brittien viisubiisi.
En tiedä, mitä muuta tunnetta siinä pitäisi tuntea, kun en saa itse biisistä yhtään mitään.
No Britit vähän välittävät euroviisuista. Tai niin ainakin väittävät. Niin ehkä ajattelivat, että tänä vuonna ei oteta niin tosissaan, kun menestys on ollut aika heikkoa viime vuosina, poislukien samin toinen sija, kun Ukraina voitti.
Brittimediasta ei löydy juuri mitään euroviisu-uutisiakaan. Vrt. Suomi, missä viisut on iso juttu.
Britit on menettäneet yhteenkuuluvuuden tunteensa kansakuntana. Siksi tämmöinen ei heitä innosta.
DTM-vibat.