Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5956)

Vierailija
5861/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.

Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus. 

Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.

Missä on haukuttu, linkitettiin artikkeli?

Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä. 

Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.

Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan. 

Kysymys kuuluu onko Linda itse tuonnut ne julki haastatteluissa? Vai onko toimittajat ottanut nämä Lindan menneisyys asiat tapetille? Jos toimittajat ottanut, niin olisi töykeätä Lindalta,jos ei vastaisi mitään.

Linda itse otti asian esille jo heti UMK voiton jälkeen.

"Lampenius toivoo Euroviisujen olevan viesti Nygårdille siitä, että tämä ei saanut häntä vaiennettua.

– Hei, etpäs onnistunutkaan. Linda is back, Lampenius sanoo."

Vierailija
5862/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia ketkä tippuu tänään 2 semissä. Mun veikkaukset on Latvia,Kypros, Luxemburg, Tsekki ja Azerbaidzhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.

Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus. 

Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.

Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.

Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan. 

Kysymys kuuluu onko Linda itse tuonnut ne julki haastatteluissa? Vai onko toimittajat ottanut nämä Lindan menneisyys asiat tapetille? Jos toimittajat ottanut, niin olisi töykeätä Lindalta,jos ei vastaisi mitään.

"Lampenius toivoo Euroviisujen olevan viesti Nygårdille siitä, että tämä ei saanut häntä vaiennettua.

Täysin jumittunut menneisyyteen. Vaikuttaa jo pakkomielteiseltä.

Vierailija
5864/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä Kreikan esityksen hehkutusta. Levoton ja epäselvä kappale ja esitys

Ferto on parasta vaan kuunnella, siis silmät kiinni, niin ei tarvitse nähdä sitä kaikkea turhaa sälää, mitä lava on täynnä. Tulee mieleen viime vuoden Justiina, siis Puola, oli viulunsoittoa, trapetsilla roikkumista ja vaikka jos mitä.

Vierailija
5865/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välipäivinä ja pilvisenä helatorstaina on ihan mukava muistella esiintyjien historiaa.

Jep. Helatorstain kunniaksi Lindan haamu nousi vauva-palstalle. 

Laitoin Lindan kyykkyviuluhaamun kunniaksi cd-singlen Violator soimaan.

-winner-

Vierailija
5866/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva on jäänyt menneisyyden tapahtumien vuoksi tunnekoukkuun. Hänessä on piiloagressiivisuutta, se ehkä selittää tietynlaisen kireyden, kiivauden. Pitäisi ymmärtää päästää irti.

Vierailija
5867/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkossemi on jäänyt kiinnostuksessa ihan mirrin osille, koska isot suosikit on ykkösessä, turha sitä on kiistää.

Onhan tässä toisessa semissä Tanska, ja saadaan kuulla ja nähdä Ranska sekä Britannia. Tämän jälkimmäisen lava-showta odotankin innolla, oli hyvin erikoinen spektaakkeli jo Turkoosilla matolla.

Tuohon ei voi vastata kuin vain: "Whatever... Fertoo ferto fertoo ferto fertoo ferto...!!!!"

-winner-

Vierailija
5868/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin alamäki Oddseissa jatkuu eikä My system ole enää edes kymppisakissa.

Olis niin nannaa kun Ruotsi jäis hännille finaalissa. Nautin jo siitä, että Suomen finaalipaikka julistettiin ennen Ruotsia. Olisivat voineet antaa Felician odotella loppuun asti finaalipaikkaa.

Johtuuko My systemin vaisu vastaanotto itse biisistä vai laulajan puheista, tuntuu, että Felicia möläyttelee haastatteluissa mitä sattuu. 

...ja haistattelee haastatteluissa, esim. Turkoosilla matolla. Vaikuttaa ääliöltä maskeineen. Ruotsilla olisi ollut parempaakin tarjolla Wieniin.

Päätellen siitä, että ovat Loreenin jälkeen käyttäneet pelkkiä ulkomaisia artisteja ei parempaa heillä ihan omissa piireissään varmaan sitten ole. Ainoastaan Loreen ja Karuula

Jos huonosti menee tänä vuonna, niin kuin näyttää, niin eiköhän ensi vuonna sitten pelatakin varman päälle ja lähetetään Loreen.

Tai Carola tai Charlotte Perrelli... :/

Vierailija
5869/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin jumittunut menneisyyteen. Vaikuttaa jo pakkomielteiseltä.

Ja siis noista tapahtumista on 30 vuotta.

Vierailija
5870/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut biisejä (liekinheitintä lukuunottamatta) yhtään etukäteen. On kiva katsoa semit ihan tuorein silmin ilman ennakkokäsityksiä. 

Vierailija
5871/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australian laulaja osaa laulaa ja esiintyä, on karismaattinen, mutta biisi on TYLSÄ.

Delta on kyllä upea, mutta onkohan biisi liian geneerinen ja stereotyyppinen.

Delta kohta faninsa todella ihanasti, nimenomaan kohtaa. Sellainen käytös on staralta superhienoa ja onhan suomessakin artisteja jotka kohtaavat yleisönsä. Ennen vanhaan artistit olivat etäisiä, nykyään ihan erilaisia helposti lähestyttäviä.

Vierailija
5872/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin alamäki Oddseissa jatkuu eikä My system ole enää edes kymppisakissa.

Olis niin nannaa kun Ruotsi jäis hännille finaalissa. Nautin jo siitä, että Suomen finaalipaikka julistettiin ennen Ruotsia. Olisivat voineet antaa Felician odotella loppuun asti finaalipaikkaa.

Johtuuko My systemin vaisu vastaanotto itse biisistä vai laulajan puheista, tuntuu, että Felicia möläyttelee haastatteluissa mitä sattuu. 

...ja haistattelee haastatteluissa, esim. Turkoosilla matolla. Vaikuttaa ääliöltä maskeineen. Ruotsilla olisi ollut parempaakin tarjolla Wieniin.

Päätellen siitä, että ovat Loreenin jälkeen käyttäneet pelkkiä ulkomaisia artisteja ei parempaa heillä ihan omissa piireissään varmaan sitten ole. Ainoastaan Loreen ja Karuula

Jos huonosti menee tänä vuonna, niin kuin näyttää, niin eiköhän ensi vuonna sitten pelatakin varman päälle ja lähetetään Loreen.

Tai Carola tai Charlotte Perrelli... :/

Måns haetaan katkolta ja Loreenin kanssa esittävät biisin Tattoo Heroes Euphoria. Ju-hu-huu!

-winner-

Vierailija
5873/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kakkossemin jyrytys on, nyt päivälläkä. Niistä tippuu aina kivasti tietoa.

Vai oliko se tuo eilinen, josta presspollin tuloksetkin tuli?

Vierailija
5874/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen idea on siinä, että sen viulun kanssa pitää käydä kyykyssä? Näyttää lähinnä typerältä.

Kyykytetylle kansalle sopii kyykkivä edustaja viisuissa kuin nenä päähän.

Vierailija
5875/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuunnellut biisejä (liekinheitintä lukuunottamatta) yhtään etukäteen. On kiva katsoa semit ihan tuorein silmin ilman ennakkokäsityksiä. 

Sama täällä. Voittava biisi on usein se joka tarttuu ensikuuntelulla mieleen. Moni hyvä biisi tarvitsee useampia kuuntelukertoja. Aika näyttää miten käy.

Vierailija
5876/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä Kreikan esityksen hehkutusta. Levoton ja epäselvä kappale ja esitys

Ferto on parasta vaan kuunnella, siis silmät kiinni, niin ei tarvitse nähdä sitä kaikkea turhaa sälää, mitä lava on täynnä. Tulee mieleen viime vuoden Justiina, siis Puola, oli viulunsoittoa, trapetsilla roikkumista ja vaikka jos mitä.

Nyt olet ytimessä. Ferto on nimenomaan rentouttava kuuntelukappale, joka vie ajatukset rauhaan ja leppoisaan arkipyhäfiilikseen ja vaan paranee kuuntelu kuuntelulta ;D

-winner-

Vierailija
5877/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko voinut vastata let the bygones be bygones?

Vierailija
5878/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen idea on siinä, että sen viulun kanssa pitää käydä kyykyssä? Näyttää lähinnä typerältä.

Kyykytetylle kansalle sopii kyykkivä edustaja viisuissa kuin nenä päähän.

Koska hän nousee sieltä menneisyyden tuhkasta kuin Feenix ja laittaa paikat palamaan ja petet anelemaan! Hard. Violin. Hallelujah!

-winner-

Vierailija
5879/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5880/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australian laulaja osaa laulaa ja esiintyä, on karismaattinen, mutta biisi on TYLSÄ.

Delta on kyllä upea, mutta onkohan biisi liian geneerinen ja stereotyyppinen.

Delta kohta faninsa todella ihanasti, nimenomaan kohtaa. Sellainen käytös on staralta superhienoa ja onhan suomessakin artisteja jotka kohtaavat yleisönsä. Ennen vanhaan artistit olivat etäisiä, nykyään ihan erilaisia helposti lähestyttäviä.

Delta kohtaa faninsa symbolisesti siellä, minne aurinko ei paista.

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan