Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan kosto on ihan ymmärrettävää. Se vanha pervo pilasi Lindan elämän.Niin ei ole ihme ,että Lindalle jäänyt asia hampaankoloon.
Joo, mutta euroviisut eivät ole oikea foorumi asian käsittelyyn eikä Lindan menneisyyden vääryydet koko Suomen kansan murheen aihe, ok? Käärijä painoi hartia voimin duunia tuodakseen voiton suomalaisille, tämä nykyduo ei ole pahemmin tainnut muistella kotimaata tai voiton merkitystä muille kuin itselleen? Ei ihme, ettei oikein fiilis syty, vaikka Suomi voittaisi.
Älä vääristele.Ovat sanoneet haastattelussa,että mennään voittamaan viisut Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.
Missä on haukuttu, linkitettiin artikkeli?
Vierailija kirjoitti:
Tahraa koko esityksen, kun vetää tuon Nygårdin mukaan.
Antais jo olla, tai ei ainakaan viisuvoittoon liittäisi.
Lindalla alkaa kasetti hajota ja stressi painaa päälle. Toivottavasti pitää itsensä kasassa, ettei mene hieno euroviisutaival papanoiksi tämän takia.
Ihmettelin jo miten tästä ketjusta on taas tullut joku "Linda Lampeniuksen Menneisyys" -ketju euroviisujuttujen sijaan :o//. Äkkiä sitä uutta semiä nyt tulille!!!
Vierailija kirjoitti:
katalla kesti 38 vuotta tajuta olleensa houkuttelun uhri
Onks hänkin euroviisuissa vai miksi tuot tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.
Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä.
Liekinheittimelle on omakin ketju ---->
Yleisöstä kuvattuna Australian Delta soittaa ainakin pianoa ja revitteli oikein kunnolla siellä yläilmoissa. Lauloi minkä palkeista irtosi. Tanska ja Ranska näyttivät hienoilta, mutta ovat niin viimeisen päälle hiottuja, että jäävät jotenkin hengettömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahda Nygårdia kiinnostaa pätkän vertaa vankilassa, miten Linda pärjää Euroviisuissa!!
Jos Linda ja Piit voittavat, niin varmaan naigaaard tuulettaa häkissä ja lataa parit lööpit ilmoille, että hän on ollut myötävaikuttamassa menestyneen viulistin uraan...
Lindalle on useita omia ketjuja, menepä niille trollaamaan. Tämän ketjun aiheena on euroviisut 2026, ei Lampeniuksen menneisyys.
Huoh, voitasko keskittyä musiikkiin ja tähän päivään. Odotan tasokkaampaa musiikkia kuultavaksi tänään kuin mitä kuulimme tiistaina. Tiistain pelastajat olivat vähissä Italia, Suomi ja muutama muu. Suurin osa oli ihan toisesta korvasta sisään toisesta ulos kamaa, joistain voisi jopa sanoa että paljon mölyä tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä.
Ai, minusta tossa oli ihan faktoja vain, voisi itse jättää nää menneiden muistelut euroviisuhaastatteluista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikan lavaesitys oli sellaista sillisalaattia. Liikaa oli tungettu kaikkea esitykseen.Vähempikin olisi riittänyt ja lisäksi Ferton jankutus alkoi ärsyttää.
Lapsille tarkoitettu.
Voice of kids.
Ensi kesänä Fertoa hakataan Kreikan lomakohteissa klubeilla, kun jengi on kiskonut pari pulloa ouzoa ja hyppii 3 promillen kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahda Nygårdia kiinnostaa pätkän vertaa vankilassa, miten Linda pärjää Euroviisuissa!!
Jos Linda ja Piit voittavat, niin varmaan naigaaard tuulettaa häkissä ja lataa parit lööpit ilmoille, että hän on ollut myötävaikuttamassa menestyneen viulistin uraan...
Lindalle on useita omia ketjuja, menepä niille trollaamaan. Tämän ketjun aiheena on euroviisut 2026, ei Lampeniuksen menneisyys.
Nyt pitäisi keskittyä kirjoittelemaan euroviisuista, eikä siitä mitä Linda on milloinkin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
petellä aina heikko ääni
Munkin mielestä.
Munkin vai sunkin? Syötävä munkki vai joku uskonveli?
Pete on esityksessä kuin munkki
Miksi ei laittanut munkin kaapua päälleen.
Koska SE olis ollut jo liian kuumaa.... komea mies munkkikaavussa on too much ;P
Välipäivinä ja pilvisenä helatorstaina on ihan mukava muistella esiintyjien historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, voitasko keskittyä musiikkiin ja tähän päivään. Odotan tasokkaampaa musiikkia kuultavaksi tänään kuin mitä kuulimme tiistaina. Tiistain pelastajat olivat vähissä Italia, Suomi ja muutama muu. Suurin osa oli ihan toisesta korvasta sisään toisesta ulos kamaa, joistain voisi jopa sanoa että paljon mölyä tyhjästä.
Tuo ensimmäinen lause pitäisi jonkun saada jollakin keinolla taottua Lindan kalloon.
Kakkossemi on jäänyt kiinnostuksessa ihan mirrin osille, koska isot suosikit on ykkösessä, turha sitä on kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Jeps, on selkeästi välipäivä ja odottelua tänään kaikin tavoin. Biisit eivät ole kakkossemissä mitenkään erityisiä ja Suomen voitto on muutenkin niin varma, joten tää on taas #naisvihaNäkyväksi -ketju ja pari väsynyttä Kreikka/Israel -trollia nostamassa niitä saadakseen peukutuksia. Nyt hei, Delta- ja Monroe- ja Sörenin peppupyöritys -fanit, vähän lisää hehkutusta ja vähemmän Linda-dissailuja!
-winner-
Eikös ennakkosuosikki KAJ:n voitto pitänyt olla samalla tavalla varma. Kuinkas sitten kävikään.
katalla kesti 38 vuotta tajuta olleensa houkuttelun uhri