Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6059)

Vierailija
5901/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä on väliaikaohjelma tänään? Lordi on kertonut Johnny Loganin kanssa yhteisestä sovituksesta. Hauska kuulla mitä uutta Lordi tarjoaa.

Entä Erikan esitys? Onko hän nyt illalla livenä tai lauantaina livenä? Olkolavalla hän on esiintynyt.

Hitto mistä näitä ohjelmatietoja saa esille? Ettei mene ohi hyvät esitykset ja kiinnostavat esitykset.

JJ ja pari tuntematonta nimeä.

Vierailija
5902/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä on väliaikaohjelma tänään? Lordi on kertonut Johnny Loganin kanssa yhteisestä sovituksesta. Hauska kuulla mitä uutta Lordi tarjoaa.

Entä Erikan esitys? Onko hän nyt illalla livenä tai lauantaina livenä? Olkolavalla hän on esiintynyt.

Hitto mistä näitä ohjelmatietoja saa esille? Ettei mene ohi hyvät esitykset ja kiinnostavat esitykset.

JJ semissä?
Kai esiintyy vielä finaalissakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty. 

Pete ei ole esitellyt pallejaan ...siinä on eroa,voi olla seksikäs ilman että poseeraa kulkuset näkösällä,kyllä se vähän niinkin on,että jos menet poseeraamaan alasti kansainväliseen lehteen,niin kaikki julkisuus mikä siitä seuraa,ei välttämättä ole positiivista,ensin ihan yksinkertainen ajatus; mikä saa ihmisen hakeutumaan moiseen tilanteeseen,eli poseeraaman alasti koko maailman nähtävillä?tietäen,että se mikä sinne on kuvattu,ei koskaan poistu mihinkään ?ei ole auennut mulle...tehköön kukakin mitä haluaa,mutta teoilla on aina seuraukset,hyvässä ja pahassa.

Pete on kirjaimellisesti hinkuttanut itseään käytännössä alasti hidastetussa filmissä ja suihkutellut shampanjaa sieltä pitkin kameraa yms. Ja siis hyvä niin. En tuomitse kumpaakaan, tehköön ihmiset rahaa ihan millä haluavat ja osaavat. Itse en osaisi.

Vierailija
5904/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videoita eilen siitä ekasta semistä ja miten ihmiset paikanpäällä reagoi esityksiin ja voiko niistä päätellä mitään. Sen perusteella sanoisin että Pete ja Linda ei tule ainakaan voittamaan. Kun vertaa Käärijän saamaan meteliin. Toki suurin äänestäjämäärä on areenan ulkopuolella mutta jotain suuntaa antavaa otantaa paikalla olevat edustaa.

Hyvä biisi, hyvin vedetty ja mikään sijoitus ei ole häpeä. En usko että nollille kuitenkaan jäävät.  Eipä Suomella olisi varaakaan voittaa ja järjestää kisoja ensi vuonna. Kivat kisat tulee lauantaina kuitenkin. Oikeastaan olisi hauska nähdä kun Israel voittaa. Sitä somettelun ja uutisoinnin, kalabaliikin määrää ei voi edes kuvitella. Tuliskohan kansainvälinen selkkaus ja säännöt uusiksi. Kuka boikotoisi? Missä kisat järjestettäisiin ja kuka sinne uskaltaisi mennä edes? Israelin biisi on kyllä hyvä, voi helpostikin voittaa. En aio  äänestää  kuitenkaan.

Noin, olen ennustanut.

Käärijän biisiin oli helppo lähteä mukaan metelöimään, kaikki osaa huutaa chachachaata. Ihan selvä että erilaisiin biiseihin lähdetään mukaan tai ei lähdetä eri tavoin. 

Erika vei yleisön kertosäkeellä ich komme, jota yleisö kertasi innokkaasti. Eilen taisi esiintyä ulkolavalla.

Hitsin vitsi kun ei ole ohjelmaa näytetty tälle illalle.

Vierailija
5905/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JJ semissä?
Kai esiintyy vielä finaalissakin?

eurovisionworldin etusivulla on ohjelma selostettu pikkutarkasti ja näin tulkitsin.

Vierailija
5906/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi sama hehkutus, että nyt kyllä Suomi voittaa. Onneksi Lordi voitti silloin kauan sitten. Siitäkös se hehkuttaminen sitten alkoi? (Ja pettymykset vuosi toisensa jälkeen)

Vierailija
5907/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddsien mukaan tippumassa on latvia, sveitsi, armenia, luxemb ja azerbaijan, mutta yleensä aina menee ainakin yksi väärin. Tiistaina belgia oli tippumassa

Vierailija
5908/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän on sellainen tuntuma, että Italia vielä yllättää? On keski-Euroopassa jo tosi soitettu biisi.

Järkyttävän tylsä jollotus ja karismaton esiintyjä. 

Vierailija
5909/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete ei ole esitellyt pallejaan

Persettään on. Taisi siinä videossa näkyä munakarvatkin. 

Vierailija
5910/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta väliaikaohjelma. Kiinnostaa vaan kilpailukappaleet ja pisteiden julkistaminen. Väliajan teen jotain muuta tai vaihdan kanavaa.

Vierailija
5911/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja paratkoon, en jaksa tota linda lampenius pärstää. 

Pilaa koko euroviisut. Että nautin, kun Suomi ei voita. 

Vierailija
5912/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddsien mukaan tippumassa on latvia, sveitsi, armenia, luxemb ja azerbaijan, mutta yleensä aina menee ainakin yksi väärin. Tiistaina belgia oli tippumassa

Armenian  laulu ihan hyvä. Ei ansaitse tippua pois.

Vierailija
5913/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on pesiytynyt roska, joka pilaa koko palstan. Pidetään vähän paussia, niin se väsyy. 

Vierailija
5914/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videoita eilen siitä ekasta semistä ja miten ihmiset paikanpäällä reagoi esityksiin ja voiko niistä päätellä mitään. Sen perusteella sanoisin että Pete ja Linda ei tule ainakaan voittamaan. Kun vertaa Käärijän saamaan meteliin. Toki suurin äänestäjämäärä on areenan ulkopuolella mutta jotain suuntaa antavaa otantaa paikalla olevat edustaa.

Hyvä biisi, hyvin vedetty ja mikään sijoitus ei ole häpeä. En usko että nollille kuitenkaan jäävät.  Eipä Suomella olisi varaakaan voittaa ja järjestää kisoja ensi vuonna. Kivat kisat tulee lauantaina kuitenkin. Oikeastaan olisi hauska nähdä kun Israel voittaa. Sitä somettelun ja uutisoinnin, kalabaliikin määrää ei voi edes kuvitella. Tuliskohan kansainvälinen selkkaus ja säännöt uusiksi. Kuka boikotoisi? Missä kisat järjestettäisiin ja kuka sinne uskaltaisi mennä edes? Israelin biisi on kyllä hyvä, voi helpostikin voittaa. En aio  äänestää  kuitenkaan.

Noin, olen ennustanut.

No mä taas näin videon jossa yleisössä ollut mittasi aplodien voimakkuutta desibelimittarilla ja Suomi sai äänekkäimmät hurraukset. Ei me voida luottaa telkkarissa kuuluviin ääniin koska eihän me tiedetä miten ne miksataan. Itävalta kai lupasi olla sensuroimatta yleisön ääniä toisin kuin parina viime vuonna ja se on tietty hyvä juttu.

Joku vieressä vähän äänekkäämpi mölisijä voi nostaa desibelit korkealle.

Vierailija
5915/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi sama hehkutus, että nyt kyllä Suomi voittaa. Onneksi Lordi voitti silloin kauan sitten. Siitäkös se hehkuttaminen sitten alkoi? (Ja pettymykset vuosi toisensa jälkeen)

No ei Käärijä mikään pettymys ollut. Ihan mieletön suosio, vaikka toiseksi tulikin.

Oli muuten ihana viisukevät, itsekin yritin löytää käärijänvihreää kynsilakkaa, joka oli loppu kaupoista. :D

Vierailija
5916/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ja poistakaa tuo englanninkielinen teksti. Ei kuulu pelin henkeen.

Minulle tuli 112 tuohon numeroihin, joten soittakaa sinne. 

😂hytkyn

Vierailija
5917/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaalissa tietääkseni Erika ja Lordi, mutta missäs sivulla nää ohjelmat olikaan nähtävillä.

Vierailija
5918/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin, olen ennustanut.

No mä taas näin videon jossa yleisössä ollut mittasi aplodien voimakkuutta desibelimittarilla ja Suomi sai äänekkäimmät hurraukset. Ei me voida luottaa telkkarissa kuuluviin ääniin koska eihän me tiedetä miten ne miksataan. Itävalta kai lupasi olla sensuroimatta yleisön ääniä toisin kuin parina viime vuonna ja se on tietty hyvä juttu.

Joku vieressä vähän äänekkäämpi mölisijä voi nostaa desibelit korkealle.

Toki mutta silloinhan se mölisijä hurrasi Suomelle :D. 

Vierailija
5919/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty. 

Pete ei ole esitellyt pallejaan ...siinä on eroa,voi olla seksikäs ilman että poseeraa kulkuset näkösällä,kyllä se vähän niinkin on,että jos menet poseeraamaan alasti kansainväliseen lehteen,niin kaikki julkisuus mikä siitä seuraa,ei välttämättä ole positiivista,ensin ihan yksinkertainen ajatus; mikä saa ihmisen hakeutumaan moiseen tilanteeseen,eli poseeraaman alasti koko maailman nähtävillä?tietäen,että se mikä sinne on kuvattu,ei koskaan poistu mihinkään ?ei ole auennut mulle...tehköön kukakin mitä haluaa,mutta teoilla on aina seuraukset,hyvässä ja pahassa.

Pete on kirjaimellisesti hinkuttanut itseään käytännössä alasti hidastetussa filmissä ja suihkutellut shampanjaa sieltä pitkin kameraa yms. Ja siis hyvä niin. En tuomitse kumpaakaan, tehköön ihmiset rahaa ihan millä haluavat ja osaavat. Itse en osaisi.

Nyt tulee totaalinen ohis, mutta ihmisen elämässä se aika, kun kroppa on täydellisimmillään, on niin lyhyt, että surutta suon kaikille, että ottakaa niistä muutamista vuosista irti se mitä pystytte ja haluatte, sitä nimittäin ei saa jälkeenpäin enää takaisin eikä tarvitse vanhempana sitten enää olla katkera ettei tullut tehtyä kaikkea mitä olisi voinut. 

Vierailija
5920/6059 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Käärijä mikään pettymys ollut. Ihan mieletön suosio, vaikka toiseksi tulikin.

Oli muuten ihana viisukevät, itsekin yritin löytää käärijänvihreää kynsilakkaa, joka oli loppu kaupoista. :D

Juu oli se aika erilaista kuin tänä vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi