Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5956)

Vierailija
5881/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia ketkä tippuu tänään 2 semissä. Mun veikkaukset on Latvia,Kypros, Luxemburg, Tsekki ja Azerbaidzhan.

Kyprosko tippumassa? Se olisikin päivän uutinen.

Vierailija
5882/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.

Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus. 

Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.

Missä on haukuttu, linkitettiin artikkeli?

Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä. 

Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.

Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan. 

Kyllähän täällä aika paljon haukutaan hänen ulkonäköään, kutsutaan kumiseksi mummoksi, moititaan kun on niin vanha, on rumat vaatteet ja saappaat, on liian ylimielinen, puhuu liikaa... jauhetaan kyykkyviulistia jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australian laulaja osaa laulaa ja esiintyä, on karismaattinen, mutta biisi on TYLSÄ.

Minusta se on hyvä biisi. Hieman irlantilais-soundinen popballadi klassisella piano soololla. 

Vierailija
5884/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän on sellainen tuntuma, että Italia vielä yllättää? On keski-Euroopassa jo tosi soitettu biisi.

Vierailija
5885/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australian laulaja osaa laulaa ja esiintyä, on karismaattinen, mutta biisi on TYLSÄ.

Minusta se on hyvä biisi. Hieman irlantilais-soundinen popballadi klassisella piano soololla. 

Teflon.

Vierailija
5886/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delta on kyllä upea, mutta onkohan biisi liian geneerinen ja stereotyyppinen.

Delta kohta faninsa todella ihanasti, nimenomaan kohtaa. Sellainen käytös on staralta superhienoa ja onhan suomessakin artisteja jotka kohtaavat yleisönsä. Ennen vanhaan artistit olivat etäisiä, nykyään ihan erilaisia helposti lähestyttäviä.

Delta on kyllä mukavanoloinen tyyppi. Taitava, kaunis ja vieläpä sellainen, josta on helppo tykätä.

Vierailija
5887/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin alamäki Oddseissa jatkuu eikä My system ole enää edes kymppisakissa.

Olis niin nannaa kun Ruotsi jäis hännille finaalissa. Nautin jo siitä, että Suomen finaalipaikka julistettiin ennen Ruotsia. Olisivat voineet antaa Felician odotella loppuun asti finaalipaikkaa.

Johtuuko My systemin vaisu vastaanotto itse biisistä vai laulajan puheista, tuntuu, että Felicia möläyttelee haastatteluissa mitä sattuu. 

...ja haistattelee haastatteluissa, esim. Turkoosilla matolla. Vaikuttaa ääliöltä maskeineen. Ruotsilla olisi ollut parempaakin tarjolla Wieniin.

Päätellen siitä, että ovat Loreenin jälkeen käyttäneet pelkkiä ulkomaisia artisteja ei parempaa heillä ihan omissa piireissään varmaan sitten ole. Ainoastaan Loreen ja Karuula

Jos huonosti menee tänä vuonna, niin kuin näyttää, niin eiköhän ensi vuonna sitten pelatakin varman päälle ja lähetetään Loreen.

Tai Carola tai Charlotte Perrelli... :/

Måns haetaan katkolta ja Loreenin kanssa esittävät biisin Tattoo Heroes Euphoria. Ju-hu-huu!

-winner-

Ja sit Petra Mede juontajaksi seuraavana vuonna - Petra on aivan ihana. 

Vierailija
5888/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videoita eilen siitä ekasta semistä ja miten ihmiset paikanpäällä reagoi esityksiin ja voiko niistä päätellä mitään. Sen perusteella sanoisin että Pete ja Linda ei tule ainakaan voittamaan. Kun vertaa Käärijän saamaan meteliin. Toki suurin äänestäjämäärä on areenan ulkopuolella mutta jotain suuntaa antavaa otantaa paikalla olevat edustaa.

Hyvä biisi, hyvin vedetty ja mikään sijoitus ei ole häpeä. En usko että nollille kuitenkaan jäävät.  Eipä Suomella olisi varaakaan voittaa ja järjestää kisoja ensi vuonna. Kivat kisat tulee lauantaina kuitenkin. Oikeastaan olisi hauska nähdä kun Israel voittaa. Sitä somettelun ja uutisoinnin, kalabaliikin määrää ei voi edes kuvitella. Tuliskohan kansainvälinen selkkaus ja säännöt uusiksi. Kuka boikotoisi? Missä kisat järjestettäisiin ja kuka sinne uskaltaisi mennä edes? Israelin biisi on kyllä hyvä, voi helpostikin voittaa. En aio  äänestää  kuitenkaan.

Noin, olen ennustanut.

Vierailija
5889/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teflon.

Ei, vaan oman tyylilajinsa laadukas tuote, jolla on oma kohdeyleisönsä. 

Vierailija
5890/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videoita eilen siitä ekasta semistä ja miten ihmiset paikanpäällä reagoi esityksiin ja voiko niistä päätellä mitään. Sen perusteella sanoisin että Pete ja Linda ei tule ainakaan voittamaan. Kun vertaa Käärijän saamaan meteliin. Toki suurin äänestäjämäärä on areenan ulkopuolella mutta jotain suuntaa antavaa otantaa paikalla olevat edustaa.

Hyvä biisi, hyvin vedetty ja mikään sijoitus ei ole häpeä. En usko että nollille kuitenkaan jäävät.  Eipä Suomella olisi varaakaan voittaa ja järjestää kisoja ensi vuonna. Kivat kisat tulee lauantaina kuitenkin. Oikeastaan olisi hauska nähdä kun Israel voittaa. Sitä somettelun ja uutisoinnin, kalabaliikin määrää ei voi edes kuvitella. Tuliskohan kansainvälinen selkkaus ja säännöt uusiksi. Kuka boikotoisi? Missä kisat järjestettäisiin ja kuka sinne uskaltaisi mennä edes? Israelin biisi on kyllä hyvä, voi helpostikin voittaa. En aio  äänestää  kuitenkaan.

Noin, olen ennustanut.

Käärijän biisiin oli helppo lähteä mukaan metelöimään, kaikki osaa huutaa chachachaata. Ihan selvä että erilaisiin biiseihin lähdetään mukaan tai ei lähdetä eri tavoin. 

Vierailija
5891/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä Kreikan esityksen hehkutusta. Levoton ja epäselvä kappale ja esitys

Ferto on parasta vaan kuunnella, siis silmät kiinni, niin ei tarvitse nähdä sitä kaikkea turhaa sälää, mitä lava on täynnä. Tulee mieleen viime vuoden Justiina, siis Puola, oli viulunsoittoa, trapetsilla roikkumista ja vaikka jos mitä.

Biisi paranee vielä enemmän, kun sulkee korvansa.

Vierailija
5892/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini ei ole yhtään pidetty palstalla, mutta totean silti, että eiköhän voittaja ole taas nuori nainen joka osaa laulaa. 

"Taas"? Koska viimeksi näin - Loreen ei ole nuori, Netta ei osaa laulaa? 

Viimeisen 25 vuoden aikana yli 10 kertaa. Koska viimeksi viulua soittava vanhempi nainen on voittanut?

Vierailija
5893/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delta kohta faninsa todella ihanasti, nimenomaan kohtaa. Sellainen käytös on staralta superhienoa ja onhan suomessakin artisteja jotka kohtaavat yleisönsä. Ennen vanhaan artistit olivat etäisiä, nykyään ihan erilaisia helposti lähestyttäviä.

Delta on kyllä mukavanoloinen tyyppi. Taitava, kaunis ja vieläpä sellainen, josta on helppo tykätä.

Taitaa olla vielä huumorintajuakin. Kun toimittaja kysyi onko hänen esiintymisasunsa painava, Delta vastasi, että painavampi oli se hänen juuri sillä hetkellä yllään oleva puku ja näytteli, miten kävellessään alkaa lyyhistyä alaspäin. 

Vierailija
5894/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oe24.at on laittanut suomen biisin ihan heidän ESC2026 alkuun ja hehkuttaa suomen biisiä. Ihan oikeesti. 

Että lakatkaa hyvät ihmiset haukkumasta suomen biisiä. 

Vierailija
5895/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.

Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus. 

Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.

Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.

Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan. 

Kyllähän täällä aika paljon haukutaan hänen ulkonäköään, kutsutaan kumiseksi mummoksi, moititaan kun on niin vanha, on rumat vaatteet ja saappaat, on liian ylimielinen, puhuu liikaa... jauhetaan kyykkyviulistia jne. 

Kannattaa keskittyä positiiviseen, eikä takertua ja jäädä jumittamaan negatiivisiin viesteihin.

Vierailija
5896/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on väliaikaohjelma tänään? Lordi on kertonut Johnny Loganin kanssa yhteisestä sovituksesta. Hauska kuulla mitä uutta Lordi tarjoaa.

Entä Erikan esitys? Onko hän nyt illalla livenä tai lauantaina livenä? Olkolavalla hän on esiintynyt.

Hitto mistä näitä ohjelmatietoja saa esille? Ettei mene ohi hyvät esitykset ja kiinnostavat esitykset.

Vierailija
5897/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon haukuttiin Erikaa. Todennäköisesti samat ihmiset asialla.

Osittain varmasti, mutta itse haukuin Erikan kappaletta ja esitystä. Sen sijaan ylistän Lindan ja Peten esitystä. Ja toivon voittoa. 

Vierailija
5898/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vielä huumorintajuakin. Kun toimittaja kysyi onko hänen esiintymisasunsa painava, Delta vastasi, että painavampi oli se hänen juuri sillä hetkellä yllään oleva puku ja näytteli, miten kävellessään alkaa lyyhistyä alaspäin. 

Vaikuttaa todella sympaattiselta henkilöltä. 

Vierailija
5899/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän toistaminenkaan tarpeellista?

Vierailija
5900/5956 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty. 

Pete ei ole esitellyt pallejaan ...siinä on eroa,voi olla seksikäs ilman että poseeraa kulkuset näkösällä,kyllä se vähän niinkin on,että jos menet poseeraamaan alasti kansainväliseen lehteen,niin kaikki julkisuus mikä siitä seuraa,ei välttämättä ole positiivista,ensin ihan yksinkertainen ajatus; mikä saa ihmisen hakeutumaan moiseen tilanteeseen,eli poseeraaman alasti koko maailman nähtävillä?tietäen,että se mikä sinne on kuvattu,ei koskaan poistu mihinkään ?ei ole auennut mulle...tehköön kukakin mitä haluaa,mutta teoilla on aina seuraukset,hyvässä ja pahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme