Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi langattomat kuulokkeet on niin suosittuja?

Vierailija
30.01.2026 |

Ymmärrän ettäniille on paikkansa, mutta minä en ainakaan halua yhtään ylimääräistä laitetta jonka akkua täytyy latailla vähän väliä. Suosin langallisia kuulokkeita aina kun voin. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän niistä langattomista kuulokkeista, joissa on se lenkki, jonka saa niskan taakse. Ei pelkoa niiden tippuvan korvasta ja hukkuvan. Powerista en löytänyt sellaisia kuulokkeita, mutta Prismasta löytyi pari vuotta sitten. Wtf 😯

Minusta sellaisia erilaisia lenkkejä myydään. Esim. jos on Applen kuulokkeet, niin voi ostaa sellaisen narun, johon ne kiinnitetään. Mutta kaikista parasta olisi, jos löytäisi kuulokkeet, jotka sopii oman korvan muotoon eikä tipu. Minulla Applen kuulokkeet on sellaiset, mutta olen kuullut, että monella ne ei ole. Ja aika kallista puuhaa kokeilla eri langattomia nappeja kunnes löytää ne, jotka korviin sopii.

Mulla on JBL-kulokkeet. On mulla langattomat Oneplus kuulokkeetkin, mutta en mä niihin osaisi asentaa mitään lenkkiä. 

Vierailija
82/82 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuka tahansa, joka harrastaa mitään liikuntaa ja kuuntelee musiikkia samalla, ymmärtää langattomien kuulokkeiden ylivertaisuuden. Juuri eilen kävin salilla ja ei kyllä kenelläkään ollut vanhanaikaisia johdollisia kuulokkeita. Enkä kyllä muutenkaan keksi yhtään tilannetta missä ne vanhanaikaiset olisi paremmat. Lataaminen on pieni vaiva suhteessa kaikkiin hyötyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi