On raskas olo, kun mies raivoaa. Tämä on ihan oikeasti totta meillä.
Asensi itselleen kaappeja seinään. Kysyin, että voinko laittaa keittiökoneita sinne kaappiin. Räjähti ja paukutti ovia. Hän tietää mitä hän omiin kaappeihinsa laittaa. Sitten huusu, että minä olin tietsikan vivun kääntänyt, ettei se avannut ohjelmia. Haukkui minua paskiaiseksi. En nyt voi tästä mihinkään lähteä kun on 35 vuotta oltu.
Näitä raivareita se saa toisinaan. Minä niin kärsin siitä.
On raskas olo, miehellä ihan tavallinen, hän kun ei kärsi omista raivokohtauksistaan.
Kommentit (65)
Ei meillä onneksi kimppuun käydä väkivaltaisesti, vaan raivo kohdistuu jonkunkaapin oven paukuttamiseen tai tavaran heittämiseen. Siitä pidänkyllä huolen ettei minuun tulla koskemaan oman raivon vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt äkkiä sieltä ja sitten myöhemmin hae tavarasi kaverin/perheenjäsenen kanssa
En minä tästä pois ole lähdössä.
Ajattelin, että mikä saa ihmisen kiivastumaan ja syyttämään toista?
Paha olo. Ei ole oikein välineitä. pitkään meinaat kuunnella sitä että sinun Sinun vika vika .
Sanotko koskaan, että lopeta?
Vai ihmetteletkö vaan?
En ymmärrä mistä ihminen voi niin raivostua, että ei hallitse itseään sanoin ja ovenpaukuttamisin.
Onko teillä ajatusta, miksi ihminen yhtäkkiä raivostuu. En koskaan ole provosoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt äkkiä sieltä ja sitten myöhemmin hae tavarasi kaverin/perheenjäsenen kanssa
Se on hullu. Lähde pois.
Muistisairaus ainakin voi aiheuttaa raivokohtauksia.
Miehesi käytös on väkivaltaa. Juttele asiasta ammattilaisen kanssa, vaikka et olisi lähdössä. https://nollalinja.fi/
Juoko hän? Juopot ovat huonotuulisia ja koko ajan typerämpiä.
Jos on raskasta, niin ratkaisu on helppo! LOPETAT SEN YLENSYÖMISEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha olo. Ei ole oikein välineitä. pitkään meinaat kuunnella sitä että sinun Sinun vika vika .
Sanotko koskaan, että lopeta?
Vai ihmetteletkö vaan?
En sano hänen raivotessaan mitään, kun se ei auta. Menen pois siitä tilanteesta muualle. Sanon vasta sitten kun hän on rauhoittunut. Normaalisti jatkan puhetta tai etsin jonkun asian.
Sillä ukolla on paha menopaussi. Lakka kommunikoimasta sen kanssa. Hullutekoon itsensä kanssa.
Hän tietää, ettet todennäköisesti tajua lähteä, joten hän uskoo voivansa kohdella sinua huonosti. Yllätä hänet ja lähde, lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, kuten jo kirjoitin. Tämä ontoisinaan hyvin raskasta.
Lähde nyt hyvä ihminen. Tuossa ei ole mitään järkeä. Voit paremmin rutiköyhänäkin, mutta rauhassa.
Puhu nyt kuitenkin juristille, tuskin rutiköyhyys odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Juoko hän? Juopot ovat huonotuulisia ja koko ajan typerämpiä.
Ei juo kuin joskus voileivän kanssa oluen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan itsekseen ja täysin syyttä miehet aina kiivastuvat. nainen on aina aivan syytön niihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä ihminen voi niin raivostua, että ei hallitse itseään sanoin ja ovenpaukuttamisin.
Onko teillä ajatusta, miksi ihminen yhtäkkiä raivostuu. En koskaan ole provosoinut.
naiset eivät koskaan provosoi. mies on ainoa eliö maailmassa, joka itsekseen raivostuu ilman syytä. millään eläimelläkään ei ole havaittu itsestään raivostumista. mies on tästä poikkeus ja täysin ilman naisen provosointia mies usein raivostuu yllättäen ja täysin ilman syytä ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käytös on väkivaltaa. Juttele asiasta ammattilaisen kanssa, vaikka et olisi lähdössä. https://nollalinja.fi/
Olen keskustelussa ollut asiasta. Psykiatri sanoi, että jotkut miehet vahetessaan tulevat tarkoiksi, siitä mikä heille kuuluu ja reviiri on tarkka. Sitten miehet (siis ei kaikki) tulevat niin saidoiksi ettei mitään saa ostaa, vaikka rahaa on.
Niin ystäväni mies käy hänen kassillaan ja tutkii sisällön. Onneksi ei sentään minun kassille mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan itsekseen ja täysin syyttä miehet aina kiivastuvat. nainen on aina aivan syytön niihin.
Minun isä suuttui ihan ihme asioista. Jos naapuri sanoi muka väärällä äänensävyllä hyvää huomenta tai toinen sanoi lähtevänsä lomalle. Sisään päästyä isä aloitti ihan hirveän elämöinnin. Kotona ei ollut kiva pelätä.
Omat kaapit yhteisessä kodissa, ilmeisimmin keittiössä? Häh?