Voiko kajaalia siis laittaa "vesirajaan" ihan turvallisesti
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen aina miettinyt. Toistaiseksi en ole koskaan uskaltanut vetää rajauksia sisäluomelle.
Mä oon laittanut kanssa vaan ulkopuollelle, mut nyt haluaisin kokeilla vesirajaan rajauksia yhteen meikkiin.
Puhutaankohan me samasta "vesirajasta" vai onko ketju tylsempi kuin oletin?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan me samasta "vesirajasta" vai onko ketju tylsempi kuin oletin?
Laitan pöllönsilmän ympärille ruskeaa kajalia.
Mä laitan. Toki silmiä kovasti yhteen laittamalla kiinni sitä on sit rajana myös alaluomessa.
Kolmannen silmän avaaminen vesirajakajalilla...
Jos kajalia päätyy kyynelkanavaan, voi sokeutua. Ja kämmeniin alkaa kasvaa karvaa.
En oo koskaan laittanut, kun se jotenkin ajatuksena kuulostaa/näyttää siltä, että sinne se ei kuulu. Ja tosi nätisti saa laitettua vaikkei sinne laittaisikaan.
Mihin te sitä kajalia laitatte, jos ette ripsen tyveen ja vesirajaan? Kajalhan leviää todella helposti muualla ihossa? :o
Kyllä mä olen lähes 20 vuotta jo käyttänyt kajalia vesirajassa. Alaluomella ihon väristä ja yläluomella joko ruskeaa, harmaata tai mustaa.
Laitan kajalia harvenneisiin "alaripsiin"...
Mun mielestä vesiraja tarkoittaa vain ja ainoastaan kohtaa missä jalat päättyy ja sukupuolielimet alkaa.
Tätä minäkin olen aina miettinyt. Toistaiseksi en ole koskaan uskaltanut vetää rajauksia sisäluomelle.