On raskas olo, kun mies raivoaa. Tämä on ihan oikeasti totta meillä.
Asensi itselleen kaappeja seinään. Kysyin, että voinko laittaa keittiökoneita sinne kaappiin. Räjähti ja paukutti ovia. Hän tietää mitä hän omiin kaappeihinsa laittaa. Sitten huusu, että minä olin tietsikan vivun kääntänyt, ettei se avannut ohjelmia. Haukkui minua paskiaiseksi. En nyt voi tästä mihinkään lähteä kun on 35 vuotta oltu.
Näitä raivareita se saa toisinaan. Minä niin kärsin siitä.
On raskas olo, miehellä ihan tavallinen, hän kun ei kärsi omista raivokohtauksistaan.
Kommentit (65)
Kenen olisi syytä muuttua je kenen olisi vielä enemmän sopeuduttava? Kysyn sitä. Kun oikeastaan haluan oman elämän tässä ja nyt ja tässä talossa. En ole väkisin sidöksissa tähän taloon.
En enempää haluaisi sopeutua. Mutta se minun reviirini rakentaminen on jääänyt.
Olen kohta 50 v ollut samanlaisen äkkipikaisen miehen kanssa. Yleensä kaikki lopulta on minun syytä On onneksi niitä hyviäkin päiviä. Tästä enää näin vanhana ja vaivaisena ajattele lähteä.Tulihan se ero joskus nuorenpana mieleen Tämä menee jo omalla painolla. Lapset asuvat jo omillaan. Aika hyvin ovat pärjänneet
Vierailija kirjoitti:
mene töihin
Ystävä hyvä täyden ja vielä enemmänkin olen työosuuttani tehnyt. Ajatus oli vihdoinkin saada kotia kuntoon.
Mies kun laittaa kaapin niin ei siihen sanomista ole. Laita ite oma kaappi
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 50 v ollut samanlaisen äkkipikaisen miehen kanssa. Yleensä kaikki lopulta on minun syytä On onneksi niitä hyviäkin päiviä. Tästä enää näin vanhana ja vaivaisena ajattele lähteä.Tulihan se ero joskus nuorenpana mieleen Tämä menee jo omalla painolla. Lapset asuvat jo omillaan. Aika hyvin ovat pärjänneet
Ei se minun mies enää mistään opi. En tarkoita että meillä olisi pelkkää paukuttelua ja soimaamista. Olen huomannut kun on jotain juuri hänelle tärkeää asiaa tekemässä, eikä se onnistu, niin haukkuu minut ja puutarhaneikä suostu syömään. Ehkä kaksi kertaa kuukaudessa näitä raivoja ja kirjoitan ne ylös.
Tässä haluaisin omaa elämääni kohentaa.
Kyllä minäkin osaan po raa ja dyy peleitä käyttää, mutta kun se sanoo, ettei hänen taloonsa laiteta muuta kuin mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ei se haittaa jos sinun oma elämäsi on ääliön miehesi takia pilalla (ja ollut jo vuosikymmeniä), kunhan lapsilla menee ihan hyvin? Ansaitseeko miehesi siis koko loppuelämäkseen kumppanin jota käyttää sylkykuppina, mutta sinä et ansaitse olla rauhassa? Tästäkin voivat muut ottaa opiksi, että kannattaa todellakin erota jo nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli tuollainen. Syytän äitiäni ikuisesti siitä ettei jättänyt isääni.
Samoin minulla. En ole enää missään tekemisissä vanhempieni kanssa, eikä ole aikomustakaan olla, ainakaan ennen kuin isäni on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Alkava muistisairaus?
Aloittajalla voi hyvinkin olla, kun hölisee esim. jostain tietsikan vivusta.
VOIHAN TIETSIKAN VIPU, MIKÄ TARINA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkava muistisairaus?
Älä nyt tässä on vipu, joka ei anna funkyhteyttä, niin siinä lukee.
Mutta kun siitä raivostui, ja syytti minua. On näitä parenoiakin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen olisi syytä muuttua je kenen olisi vielä enemmän sopeuduttava? Kysyn sitä. Kun oikeastaan haluan oman elämän tässä ja nyt ja tässä talossa. En ole väkisin sidöksissa tähän taloon.
En enempää haluaisi sopeutua. Mutta se minun reviirini rakentaminen on jääänyt.
"Kenen olisi syytä muuttua je kenen olisi vielä enemmän sopeuduttava?" Sinun, sinun täytyy aina naisena sopeutua, sietää ja kärsiä, et saa valittaa mistään etkä erota, sillä miehelle voisi tulla paha mieli. Mies saa käyttäytyä ihan miten lystää, eikä hänen tarvitse ikinä miettiä tai korjata vikojaan. Tämänkö te "Ei tästä mihinkään nyt enää voi lähteä" -tyypit haluatte kuulla? Lohduttaako tuollainen teitä, että muutkin kuin te itse syyttävät teitä joka asiasta, ja vakuuttelevat ettei se mies niin huono ole?
Kyllä tuollainen on ihan rehellisesti sanottuna todella surullista. Niin monen naisen elämä menee ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
0/5, normipoisto
Onko sulla mitään muita harrastuksia kun toi poistattelu on päivän perustekeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkava muistisairaus?
Älä nyt tässä on vipu, joka ei anna funkyhteyttä, niin siinä lukee.
Mutta kun siitä raivostui, ja syytti minua. On näitä parenoiakin päiviä.
Nyt sitten korkki kiinni ja nukkumaan, alkaa olla sen verran sekavia jutut. Huomenna on uusi päivä röllimetsässäkin.
Ootko AP ikinä ollut erillään miehestä edes muutamaa päivää?
Todella kuluttavaa ja surullista tuommonen.
Jos et halua kokonaan lähteä niin ehkä teidän kannattaa virallisesti olla aviossa mutta kummallakin joku muu kaveri.
Ymmärrän sinua täysin. Minulle vaimo räjähtää ja huutaa ja raivoaa vaikka koko tunnin ihan mitättömistä asioista. Ei ymmärrä että eri mieltä saa olla. Pari kuukautta on ollut tosi mukavaa aikaa kun hän on ollut anopilla.
Tämmöisiä miehiä minäkin olen tuntenut. Nykyään , kun tietämys on lisääntynyt, niin olen miettinyt että nämä saattaa olla autisteja joita aikoinaan ei osattu tunnistaa. Näillä tavallinen elämä haasteineen on vaan liikaa. No itse en kyllä tuollaisia katsoisi vaikka olisi mikä diagnoosi.
mene töihin