Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On raskas olo, kun mies raivoaa. Tämä on ihan oikeasti totta meillä.

Vierailija
25.01.2026 |

Asensi itselleen kaappeja seinään. Kysyin, että voinko laittaa keittiökoneita sinne kaappiin. Räjähti ja paukutti ovia. Hän tietää mitä hän omiin kaappeihinsa laittaa. Sitten huusu, että minä olin tietsikan vivun kääntänyt, ettei se avannut ohjelmia.  Haukkui minua paskiaiseksi. En nyt voi tästä mihinkään lähteä kun on 35 vuotta oltu.

Näitä raivareita se saa toisinaan. Minä niin kärsin siitä.

On raskas olo, miehellä ihan tavallinen, hän kun ei kärsi omista raivokohtauksistaan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun mies raivoaa, suuttuu ja paukuttelee keittiön ovia päivittäin. Kertomasi 2 kertaa kuussa kuussa on aika harvoin. Mies suuttuu, jos häneltä hyvin hienovaraisesti ja ystävällisesti kysyy jotain. Ja en todellakaan kirjaa ylös. Ehkä pitäisi, koska en muista mistä tänä aamuna taas raivostui. Aina pitää lepytellä, koska meillä pieniä lapsia. Epäilen, että miehillä raivoaminen liittyy huonoon itsetuntoon. Ottavat kaikki kysymyksetkin kritiikkinä. Ei saa neuvoa, ei saa kysyä. Pitäisi aina vaan ylistää ja kehua miehiä, jotta heille ei tulisi huono itsetunto ja raivonpuuskia. 

Naiset raivoavat eri syystä: silloin kun rajat ylitetty liian monta kertaa eikä asia mene perille (miehelle). Käytännössä naisen esitettävä hullua ja pinahtanutta, jotta saa miehen pelästymään, ettei hänen käytöksensä ole ok. Vaikkei yhtään tekis mieli raivota. Jotkut miehet ovat vain spykoja, asiaoidenkääntäjiä, manipuloija, hautaavat sinut elävältä. He ovat oman kokemuksen niitä peräkamarin poikia, runkkreita tai kaappi homoja,naisviihasjia.naisten kusettajia, naisten hyväksikäyttäjiä. Homolle nainen kilpailija, ei ystävä. 

Vierailija
62/65 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkava muistisairaus?

Aloittajalla voi hyvinkin olla, kun hölisee esim. jostain tietsikan vivusta. 

Älä nyt tässä on vipu, joka ei anna funkyhteyttä, niin siinä lukee.

Mutta kun siitä raivostui, ja syytti minua. On näitä parenoiakin päiviä. 

Nyt sitten korkki kiinni ja nukkumaan, alkaa olla sen verran sekavia jutut. Huomenna on uusi päivä röllimetsässäkin.

No teeppä niin, sinä tuon vipuasian otit esille. Et tunne kannettavan jokaista toimintaa. Mutta minä kyllä otan asioista selvää. Oli kyse minun raivostuvasta miehestä. Joka paukuttaa ovia.

Tämä on vakava aihe ja valitettavasti meillä tapahtuu tätä paiskomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta turha puhuminen ja kysely. Anna olla.

Vierailija
64/65 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä ihminen voi niin raivostua, että ei hallitse itseään sanoin ja ovenpaukuttamisin.

Onko teillä ajatusta, miksi ihminen yhtäkkiä raivostuu. En koskaan ole provosoinut.

Jotkut vaan on mulkkuja ketkä purkaa omaa oloaan muihin et niillekin tulee pska olo ja oot kurjana.

Ei sitä tarvitse sen enempää mietiskellä.

Meillä naisilla on liikaa tapana aina ymmärtää ja miettiä että miksi se nyt niin tekee. Pitäis miettiä sitä, että miksi itse sietää ja mikä olo itsellä on. Toista ei voi muuttaa.

Vierailija
65/65 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä ihminen voi niin raivostua, että ei hallitse itseään sanoin ja ovenpaukuttamisin.

Onko teillä ajatusta, miksi ihminen yhtäkkiä raivostuu. En koskaan ole provosoinut.

Kuormitus, paine, vaaditaan jotain silloin kun hänellä on voimat loppu.