Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kannattaa pitää huolta ulkonäöstään jotta löytää itslleen miehen

Vierailija
24.01.2026 |

Mies valitsee naisjoukosta sen hoikan ja huolitellun naisen

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot tissit ja leveä perse kiihottaa aina.

M58

Vierailija
82/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olen hoikka ja huoliteltu nainen, enkä kelpaa miehille :) 

Ei minua kukaan huomaa, olen kuin ilmaa. Välillä ihmettelen itsekin, että miten tämä on mahdollista. Luulisi, että edes kesäisin, kun kuljen vaikkapa minihame päälläni ja pitkät hiukseni heiluen, että saisin joskus katseita, mutta ei niin ei :D 

Koska suomi-miehet ovat täysin menettäneet kaiken inhimillisyytensä. Ei niitä kiinnosta muu kuin raha ja sijoittaminen, eli oma vaurastuminen ja thats it! Tunne-elämä on pelkkää vihaa: vihaa naisia, työttömiä ja Venäjää kohtaan! 

Se, että suomi-mies ei vilkaisekaan kaunista naista on jälleen yksi ele, jolla tämä osoittaa vihaansa, halvekuntaa ja täydellistä mitätöintiä kaunista naista sekä yleensä naisia ja naisellisuutta kohtaan. Toinen on pelkuruus: nämä pelkäävät oikeasti nykyään saavansa syytteen, jos edes vilkaisevat naista! Oikeasti kyse on typerästä naisvihasta purkautuvasta raivosta ja lapsellisesta kostosta me toon johdosta: "Jos emme saa ahdistella teitä, sitten emme edes vilkaisekaan"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydetty on jo aikaa sitte, mutta minkäs teet ku sitä ulkonäköä ei oo 😂

Vierailija
84/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kukaan huomaa, olen kuin ilmaa. Välillä ihmettelen itsekin, että miten tämä on mahdollista. Luulisi, että edes kesäisin, kun kuljen vaikkapa minihame päälläni ja pitkät hiukseni heiluen, että saisin joskus katseita, mutta ei niin ei :D 

No, kuinka wanha sinä olet?  Hoikkanuori minihameessa, koipireidet paljaina,  aivan takuulla kerää katseita, ja toisinaan myös ihailevaa vislausta taikka autoilijalta tööttäystä, eikä tarvita mitään sen kummempia huolitteluja. Ja jos tämä on otollisessa tilaisuudessa, niin jokunen mies lähestyy. Ruokakauppa, apteekki, kahvila, kirkko, hautuumaa, bussi, ratikka, tms., eivät ole otollisimpia tilaisuuksia.

Vierailija
85/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kuinka wanha sinä olet?  Hoikkanuori minihameessa, koipireidet paljaina,  aivan takuulla kerää katseita, ja toisinaan myös ihailevaa vislausta taikka autoilijalta tööttäystä, eikä tarvita mitään sen kummempia huolitteluja. Ja jos tämä on otollisessa tilaisuudessa, niin jokunen mies lähestyy. Ruokakauppa, apteekki, kahvila, kirkko, hautuumaa, bussi, ratikka, tms., eivät ole otollisimpia tilaisuuksia.

Kaikissa noissa lähestytään. Tai no apteekissa ei varmaan, mutta kauppa, bussi, ratikka ja kahvilat ovat aivan tavallisia paikkoja joissa miehet lähestyy. 
En kyllä tajua, miten ap:ta ei muka lähestytä tai edes katseita tai mitään tule. 
Eri 

Vierailija
86/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niitä naisia jotka vaan valitaan. 😄

Jokainen ihminen jollain tavalla valitaan. Mutta voimaannu vaan rauhassa, jos se auttaa egoasi. 🤭

Vierailija
87/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitse, oletko sokea? Monella miehellä on pulska nainen/ vaimo.

Naiset, jotka mies hyväksyy parisuhteeseen/avioliittoon kanssansa, eivät tuolloin ole rumapainoisia, vaan söpöpainoisia, kaunispainoisia tai ainakin siedettäväpainoisia. Sitten, suhteeseen päästyään, jotkin naiset märehtivät itsensä rumapainoiseksi, järkyttäväpainoiseksi tai kammottavapainoiseksi. Joku mies saattaa sietää rumapainoista naista jonkin aikaa, etenkin jos on taakka tai useampi pyöräytetty.

Naaras valitsee kumppanin. 

Vierailija
88/108 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa kouluttautua, hankkia oma toimeentulo ja elää omaa elämäänsä. Kiertäkää kaukaa sellaiset passattavat miesressukat, jotka ei pärjää omillaan. Miehen yläpäässä pitää olla enemmän aktiviteettia kuin alapäässä. 

Vierailija
89/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaras valitsee kumppanin. 

Ihmisillä pariutumisrituaali on muodostunut niin päin, että mies valitsee ensin, siinä vaiheessa kun alkaa flirttailemaan nuorelle, hoikalle, sexylle kaunottarelle joka on tatuoimaton.

Kaunotar puolestaan valitsee omien kriteeriensä perusteella hänelle flirttailevista miehistä parhaimman, jolle antaa vahvistusta flirttiin, jolloin mies rohkaistuu flirttaamaan yhäti eroottisemmin, jne., tämän soidinmenon käydessä kuumimmillaan mies tekee naiselle seksuaalisen avauksen ja nainen antautuu miehelle ja he elävät elämänsä onnellisena yhdessä kunnes naisen vaihdevuosi-vaivat heidät erottaa.

Jos olisi niin hassusti että "Naaras valitsee kumppanin" eli nainen vain poimisi miehensä, niin ei  olisi alkuunkaan niin paljon parittomia rumapainoisia, wanhusnaisia, ikänaisia, ylijäämänaisia eikä yh-kinkkuja kuin on.

Vierailija
90/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, tietenkin. En minäkään halua lihavaa, haisevaa, risupartaista ja takkutukkaista ukkoa. Onneksi olen ikäisekseni pirun hyvässä kunnossa, kauniit kasvonpiirteet, hoikka kroppa ja isot rinnat. Ja joo, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin ja meikkaan päivittäin ellen sitten vaan luumuile kotona. Ja kas, on mistä valita. Ei ne miehet valitse, minä sen teen enkä tasan ota yhtäkään äijää pysyvästi vaivoikseni. Riittää kun saan seuraa ja seksiä silloin kun mulle sopii.

Vierailija
91/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kun olen kuitenkin liian vanha, tissit ovat liian pienet yms. Sitäpaitsi en keksi mitään syytä miksi haluaisin olla suhteessa miehen kanssa. N25

Et ole liian vanha ainakaan vielä ja tissit saa isommiksi ottamalla silarit. Naisen ei pitäisi nähdä silarien ottamista häpeällisenä. Minusta se on naisella investointi omaan itseensä ja naisellisuuteensa. T. Mies.

Oletko itse investoinut itseesi? Voisit varmasti aloittaa gynekomastialla tai kaksoisleuan poistolla. 

Luonnollinen on kaunista. M33

Vierailija
92/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä mutta hoidan silti ulkonäköäni hyvin. Eläköön vapaus!

Vierailija
93/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No daa, tietenkin. En minäkään halua lihavaa, haisevaa, risupartaista ja takkutukkaista ukkoa. Onneksi olen ikäisekseni pirun hyvässä kunnossa, kauniit kasvonpiirteet, hoikka kroppa ja isot rinnat. Ja joo, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin ja meikkaan päivittäin ellen sitten vaan luumuile kotona. Ja kas, on mistä valita. Ei ne miehet valitse, minä sen teen enkä tasan ota yhtäkään äijää pysyvästi vaivoikseni. Riittää kun saan seuraa ja seksiä silloin kun mulle sopii.

Kumpikin tekee valinnan, omien kriteereittensä mukaisesti, ihan jokaisessa pariutumistapauksessa. Aivan samoin kuin tansseissakin, mies ensin tarkastelee valikoimaa ja sitten kysyy valitsemaansa naista tanssiin, sitten nainen hyväksyy tai hylkää tanssinkutsun.

Vierailija
94/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tekee valinnan, omien kriteereittensä mukaisesti, ihan jokaisessa pariutumistapauksessa. Aivan samoin kuin tansseissakin, mies ensin tarkastelee valikoimaa ja sitten kysyy valitsemaansa naista tanssiin, sitten nainen hyväksyy tai hylkää tanssiinkutsun.

Ehdoton edellytys parisuhteen muodostumiselle sitä havittelevien miehen ja naisen välille on, että kumpikin arvelee omien odotustensa (kriteeriensä) täyttyvän.

Vierailija
95/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tekee valinnan, omien kriteereittensä mukaisesti, ihan jokaisessa pariutumistapauksessa. Aivan samoin kuin tansseissakin, mies ensin tarkastelee valikoimaa ja sitten kysyy valitsemaansa naista tanssiin, sitten nainen hyväksyy tai hylkää tanssiinkutsun.

Ehdoton edellytys parisuhteen muodostumiselle sitä havittelevien miehen ja naisen vä

Miksi sitten 99% palstamiehistä tyytyy puolisoonsa?

Vierailija
96/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija_95/95_kirjoitti: "Miksi sitten 99% palstamiehistä tyytyy puolisoonsa?"

Sen jälkeen kun parisuhde on käynnistynyt alkaa muodostumaan mm. jälkikasvullisia, sosiaalisia ja taloudellisia sidoksia, mies saattaa siksi sietää sättivää, nalkuttavaa, pihtaavaa, rumapainoista tai muulla tavoin kelvotonta naistaan jonkin aikaa, mutta aika varmasti ero on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
97/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä sitä miestä tarvitsen, voitko perustella ap.

Vierailija
98/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies valitsee" :D

Ei valitse. Mies valitaan, jos hyvin käy.

Vierailija
99/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ap:n kannattaisi kohentaa ulkonäköään ja käytöstään, jotta löytäisi itselleen naisen.

Koska jälleen kerran aloitus on tehty pillun puutetta kärsivän miehen näkökulmasta. Ei naisilla ole mitään kyrvänpuutosta, joka aiheuttaisi tarpeen väsätä typeriä aloituksia.

Vierailija
100/108 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä painan 140 kg ja olen susiruma, mutta niin vaan mies on löytynyt . Mulla on muutama tumma karvakin kasvoissa.

Juu ja aika komia mies onkin. 

Huh huh 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan