Jos ruokavaliosi muodostuu lähinnä soijarouheesta ja säilykkeistä, et todellakaan syö terveellisesti
Kommentit (25)
Syöhän mummot lanttua. Ja kukkakaalia elokuussa.
No mikäs se sitten on terveellistä?
Minä syöb lihaa kananmunaa ja voita . Se on tuoretta ja terveelistä . Ei rhuille !!!
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Kiitos kivasta ja hyvin perustellusta kommentista.
No nyt minä kuolla kupsahdan....huiiii
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se sitten on terveellistä?
Parsakaali
Lohi
Kirsikat
Mä en syö mitään tuoretta, mutta ruokavalioni ei silti koostu soijarouheesta ja säilykkeistä. Suurin osa on pakasteita. Paitsi itse asiassa joskus harvoin ostan valmiiksi suikaloitua kaalia, jos teen borschtkeittoa. Muuten ostan kaalinkin hapankaalina. Sekin lasketaan kai säilykkeeksi, mutta kukaan ei voi väittää, että se on epäterveellistä.
Terveellisyydestä aina öyhöttää ne, jotka itse syö 500 g punaista lihaa päivässä ja salaatina muodollisesti ravintoköyhää jäävuorisalaattia ja tomaattiviipale.
Kaali pierrettää
Syön lihaa , rehut jätän elämelle
Hengissä ollaan. Äitini eli 92 vuotiaaksi eikä koskaan syönyt mitään lihaa kun kalaa. Ei maitoa, ei kanmunia. Oli ikänsä normaali painoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Kiitos paskasta aloituksesta.
Punainen liha on terveydelle hyväksi Yhdysvaltain ravintosuositusten mukaan.
Veganismi on paitsi uskonto myös aikapommi, joka räjähtää myöhemmässä keski-iässä ja vanhuudessa silmille luiden haurastumisen ja lihasten surkastumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Eipä tuossa aloituksessakaan ollut mitään perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Veganismi on paitsi uskonto myös aikapommi, joka räjähtää myöhemmässä keski-iässä ja vanhuudessa silmille luiden haurastumisen ja lihasten surkastumisen vuoksi.
Vegaaniruokavalio on neuroottisten naisten juttu. Ei voi suositella terveille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Minä syöb lihaa kananmunaa ja voita . Se on tuoretta ja terveelistä . Ei rhuille !!!
Kuinkas paljon verta paskot joka vessareissulla?
Jos Suomessa noudatettaisiin enemmän aasialaistyyppistä ruokavaliota niin nuoretkin pääsisi kyykkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas paljon verta paskot joka vessareissulla?
Ulosanti näyttää olevan sitä tasoa, että vettä ei juoda kuin etanoliin sekoitettuna prkle.
Ja kolme vuotta vanhat pakastepuolukat.