Vieläkö muita, joilla ei ole ollut koronaa?
Eräs hyvin eristäytynyt tuttavaperhekin sairasti jo. Itselläni ei vieläkään, ei pojallakaan, mutta tyttö sairasti. Ei tarttunut meihin muihin. Ihan normi elämää olen elellyt.
Kommentit (59)
Jep, minä ja puolisoni. Ei olla mitenkään ylivarovaisia. Influenssa oli kyllä.
🙋 Täällä yks, vaikka koulussa töissä.
Useat työkaverit ovat sairastaneet koronan jo 2-3 kertaa.
Kerrankin voittanut lotossa.
En ole ainakaan huomannut sairastaneeni. Miehellä oli kyllä yhdesti.
3 piikkiä, en ole tietääkseni sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin säästyneeni, mutta sairastin kolme viikkoa sitten. Elämäni pahin flunssa. (Kolme rokotetta.)
Sairastuit rokotteista!
14 minuuttia. Alappas seurata paremmin.
Ei ole sairastettu vielä koronaa. 3 rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
3 piikkiä, en ole tietääkseni sairastanut.
Samoin. Puolisolla ollut kolme kertaa, mutta on muutenkin "tupalintu" ei liiku oikein ollenkaan.
Heikko yleiskunto.
En ole tietääkseni sairastanut, vaikka mies sairasti vihdoin viime jouluna. Olemme eläneet normaalia elämää sen jälkeen, kun rajoitukset purettiin. Tosin minulle on jäänyt päälle käsien pesu/käsidesi ja etäisyyden pitäminen, kun taas monet ympärillä eivät tunnu pitävän mitään huolta käsihygieniastaan. En tiedä, onko tuollaisella oikeasti väliä, vai onko minulla vain hyvä vastustuskyky.
En ole sairastanut, elän täysin erakkona. Ei rokotteita.
Ei ole ollut, eikä yhdellä lapsellakaan.
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Sama täällä.
En ole sairastanut. Toki käytän yhä kaikkialla sisätiloissa FFP2-suojainta ja olen etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Mitä piikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin säästyneeni, mutta sairastin kolme viikkoa sitten. Elämäni pahin flunssa. (Kolme rokotetta.)
Sairastuit rokotteista!
Ai parin vuoden viiveellä?
Otahan se foliohattu jo päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Mitä piikkiä?
Sitä koronarokotteeksi mainittua piikkiä jonka vuoksi ihmisten sydämet pysähtelee ja tulee kummia tukoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Mitä piikkiä?
Takiaisen piikkiä.