Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko myöntää olevasi kateellinen jonkun tuttavasi kumppanista?

Vierailija
24.01.2026 |

Että voi kun olisikin minun kultani.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ystävättären miehellä on kuulemma kullberg ku aasin jalka. Kateellinen olen :(

Vierailija
2/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ku ei mun kavereilla ja tuttavilla ole kumppaneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää olisi varattuna ajatella noin.

Vierailija
4/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti kateellinen, mutta olen huomannut ajattelevani, että kohtelisin ystävän kumppania parisuhteessa huomattavasti paremmin kuin ystäväni tekee. En siis ole kateellinen, mutta tuomitseva ja vähän leuhka.

Vierailija
5/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta voin hyvin ymmärtää että joku saattaisi olla minulle kateellinen. Ei hajuakaan miten olen voinut tavata noin hyvän miehen ja onnistua tekemään myös miehen onnelliseksi :D

Vierailija
6/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmää olisi varattuna ajatella noin.

Niin, saa olla vaan viisaita ajatuksia.

Vierailija
7/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta voin hyvin ymmärtää että joku saattaisi olla minulle kateellinen. Ei hajuakaan miten olen voinut tavata noin hyvän miehen ja onnistua tekemään myös miehen onnelliseksi :D

Sama. :D Kaverit sanoo usein että mistä tuollaisia miehiä löytää.

Vierailija
8/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä.

Vierailija
9/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään mistään.  En kuluta itseäni täläiseen , Mitä minulla on se hyvin riittää siihen asti kun kuolen.

Vierailija
10/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen, nykyinen ollut jo 40 vuotta 

Vierailija
11/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Vähintään ajattelen panemista, mutta en ikinä vaihtaisi.

Vierailija
12/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Useimmiten mietin, miksi tyydytään niin vähään ja huolitaan niin huono. 

Vierailija
13/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman kateellinen työkaverini tyttöystävälle. Työkaveri on tosi mukava, kätevä käsistään ja fiksu. En ole nähnyt tyttöystäväänsä/avopuolisoaan, mutta veikkaan, että on tosi nätti ja mukava. Ei tuollainen mies muualle päätyisi. En kuitenkaan ole sillei ilkeän kateellinen, että haluaisin miehen itselleni, eikä tapanani ole muutenkaan vampata kenenkään miehiä. 

Vierailija
14/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen todellakin sitä mieltä, että yhdellä ystävälläni on aivan uskomaton puoliso kaikin puolin. Mutta en minä tätä puolisoa itselleni silti haluaisi. Hän on vaan yksinkertaisesti emotionaalisesti niin kypsä, että hattu pois päästä. Itse olen kärsimätön ja elän tunteella muutoinkin joten minun oma kumppanini on myös määrätietoinen tahtoihminen ja hyvä niin. Tajuamme toisiamme vaikka välillä poljetaan jalkaa.

Vierailija
15/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on usein aika naivistinen kuvitelma että just hän on osannut valita kaikkein ihanimman miehen ja ystävät ovat vain kateellisia siitä. Yleensä kyllä menee niin että ystävät ihmettelee mistä kivenkolosta se tuonkin löysi.

Vierailija
16/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ei kadehdi👴👴

Vierailija
17/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 

Useimmiten mietin, miksi tyydytään niin vähään ja huolitaan niin huono. 

Ei ihme, että olet ikisinkku, kun kaikki on mielestäsi huonoja. Jopa vakisuhteessa olevat kavereiden valitut.

Vierailija
18/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein aika naivistinen kuvitelma että just hän on osannut valita kaikkein ihanimman miehen ja ystävät ovat vain kateellisia siitä. Yleensä kyllä menee niin että ystävät ihmettelee mistä kivenkolosta se tuonkin löysi.

Tämä. En olisi huolinut yhtäkään ystäväni exää tai nyksää. 

Vierailija
19/19 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vauva-palstaa taas :D Tottakai sitä lähtee siitä että oma kumppani on se kaikkein ihanin, miksi muuten sitä olisi parisuhteessa? Eikai nyt kukaan tarkoituksella huonoa kumppania ota? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi