Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kannattaa pitää huolta ulkonäöstään jotta löytää itslleen miehen

Vierailija
24.01.2026 |

Mies valitsee naisjoukosta sen hoikan ja huolitellun naisen

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sysiruma arpinaama, mutta miehiä on riittänyt jonoksi asti. Miksi? Siksi koska ulkonäkö ei ole normaaleille ihmisille oleellisin asia. Itse olen hauska, heittäytyvä, rento ja luonteva, kiltti. Se on tehnyt miehiin vaikutuksen.

Vierailija
42/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen täytyy näyttää naiselta. Hoikka ja sporttinen ei tarvitse olla. Nätti naama ja naiselliset muodot riittää, pieni pömppökään ei haittaa. 

Suomalaiset ei koskaan ole. Ovat läskejä. Eivätkä osaa pukeutua eivätkä meikata eivätkä miellyttää miehiä. 

Niin

Mitäs miehet osaa? Pukeutua eivät ainakaan, eivätkä miellyttää ketään. Palsta on turvoksissa ukoista, jotka uikuttavat, etteivät kelpaa naisille. Miksihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on valtaa.

T.  Lenita Airisto diplomiekonomi ja feministi

Vierailija
44/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä, kun mies vaatii sitten uran, urheilun ja akateemisen. Ja vaikka mitä. Itseään nuoremman.

Pitäisi olla fyysisesti nuorempi ja henkisesti kypsempi kuin mies.

Vierailija
45/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mene niin, että nykyiset nuoret miehet eivät saa edes p i l l u a? Ap:n avaus siis varsin absurdi. M51

Tämä kiteytti kaiken, tai oikeastaan sen "nykymiesten" 20-25v. ongelman, ehkä jopa 30v. miesten, jos ovat somemaailmassa pääosin pintaliitoisesti eläviä ja kaiken vain ulkoisesti ja materiaalisesti arvottavia tyyliin "sekellä on kalleimmat ja parhaimman näköiset jutskat, on coolein". Kannattaa avartaa mieltä ja opetella metallimusiikin pariin, siellä on huomattavasti syvällisempää ja vähemmän ulkonäköön keskittynyttä porukkaa, vaikka toki ei voi yleistääkään näin pahasti, mutta oman kokemuksen kautta näin kehotan. Musiikkimaku liittyy yllättävän paljon kulttuurisidonnaisena osana moraalisten arvojen ja sosiaalisen hierarkian hahmotukseen, myös ihmisarvojen.

Vierailija
46/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, mä pidän huolta ulkonäöstäni ihan omaksi ilokseni enkä etsi miestä tai kaipaa sellaista elämääni. Sekin varmaan sua ja muita inceleitä ketuttaa.

Vierailija
47/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kun olen kuitenkin liian vanha, tissit ovat liian pienet yms. Sitäpaitsi en keksi mitään syytä miksi haluaisin olla suhteessa miehen kanssa. N25

Et ole liian vanha ainakaan vielä ja tissit saa isommiksi ottamalla silarit. Naisen ei pitäisi nähdä silarien ottamista häpeällisenä. Minusta se on naisella investointi omaan itseensä ja naisellisuuteensa. T. Mies.

Miksi olla miehen kanssa jos ei aio hankkia lapsia? Miksi hankkia silarit jos aikoo hankkia lapsia? Näetkö ristiriidan? N25

Vierailija
48/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina miehen. Luonnonvoima

Vierailija
49/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naisen kannattaa tehdä kaikki miehen vuoksi. Kiitoksena kakkaiset bokserit, väkisin ottaminen, nälviminen, hyvinvoinnin ja ilon imeminen elämästä ja täydellinen epäkiitollisuus. 

Vierailija
50/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kun olen kuitenkin liian vanha, tissit ovat liian pienet yms. Sitäpaitsi en keksi mitään syytä miksi haluaisin olla suhteessa miehen kanssa. N25

Et ole liian vanha ainakaan vielä ja tissit saa isommiksi ottamalla silarit. Naisen ei pitäisi nähdä silarien ottamista häpeällisenä. Minusta se on naisella investointi omaan itseensä ja naisellisuuteensa. T. Mies.

Miksi olla miehen kanssa jos ei aio hankkia lapsia? Miksi hankkia silarit jos aikoo hankkia lapsia? Näetkö ristiriidan? N25

Miehet eivät ymmärrä tuossa mitään eturistiriitaa, heille pienitissinen voi vain ottaa helposti silarit, ja problem solved.... 

Vierailija
51/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se 🤣🤣🤣tärkeintä elämässä! 

Vierailija
52/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivottaa aloituksessaan kaulaparta-einari, joka ei koskaan ole vilkaissut peiliin eikä viitsinyt käydä kouluja.

Einareille tiedoksi: naiset eivät tarvitse miehiä. Naiset eivät halua typeriä, sivistymättömiä sikamiehiä. Sinä ja muut einarit täällä taas pillupulastanne jauhatte. Mihinkään se ei vaikuta, paitsi että yhä useampi nainen hylkää miehet jo ajatuksenkin tasolla.

Vierailija
53/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on valtaa.

T.  Lenita Airisto diplomiekonomi ja feministi

Kun kauneus vähenee, niin voiman saa älyllä, karismalla ja itsetietoudella. Ryhti suoraksi ja sanot, mitä haluat.

Vierailija
54/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, naisen kannattaa tehdä kaikki miehen vuoksi. Kiitoksena kakkaiset bokserit, väkisin ottaminen, nälviminen, hyvinvoinnin ja ilon imeminen elämästä ja täydellinen epäkiitollisuus. 

Jos joku ra***aa, ehkä mieluummin ilmoitat/ilmoittaa siitä eteenpäin. Mutta koko kommentti kuulosti myös provolta, ja ehkä juuri hait tuohon kohtaan tarttumista. 

Vierailija
55/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mene niin, että nykyiset nuoret miehet eivät saa edes p i l l u a? Ap:n avaus siis varsin absurdi. M51

Tämä kiteytti kaiken, tai oikeastaan sen "nykymiesten" 20-25v. ongelman, ehkä jopa 30v. miesten, jos ovat somemaailmassa pääosin pintaliitoisesti eläviä ja kaiken vain ulkoisesti ja materiaalisesti arvottavia tyyliin "sekellä on kalleimmat ja parhaimman näköiset jutskat, on coolein". Kannattaa avartaa mieltä ja opetella metallimusiikin pariin, siellä on huomattavasti syvällisempää ja vähemmän ulkonäköön keskittynyttä porukkaa, vaikka toki ei voi yleistääkään näin pahasti, mutta oman kokemuksen kautta näin kehotan. Musiikkimaku liittyy yllättävän paljon kulttuurisidonnaisena osana moraalisten arvojen ja sosiaalisen hierarkian hahmotukseen, myös ihmisarvojen.

Totta, saat ylänuolen. M51

Vierailija
56/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä, kun mies vaatii sitten uran, urheilun ja akateemisen. Ja vaikka mitä. Itseään nuoremman.

Pitäisi olla fyysisesti nuorempi ja henkisesti kypsempi kuin mies.

Jokainen nainen täyttää nuo ehdot leikiten, mutta helvetin harva mies kelpaa edes tällaiselle rumalle, lihavalle ja 60-vuotiaalle naiselle. Ikäiseni haahuilevat haudan partaalla, keskijalka lerpattaa, reunimmaisia jalkoja onnutaan tai jonotellaan tekoniveloperaatioon, aivot ei ole koskaan toimineet ja kaiken kruunaa 40 kiloa läskiä keskivartalossa.

Eikä voi väittää, ettekö miehiä olisi jonossa, jos päättäisin jonkun ottaa. Enkä tietenkään ota, ellei tule vastaan poikkeusyksilö, vertaiseni. Älykäs, hyväkuntoinen, terävä, mahtava, lahjakas.

N60

Vierailija
57/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ra***aa, ehkä mieluummin ilmoitat/ilmoittaa siitä eteenpäin. Mutta koko kommentti kuulosti myös provolta, ja ehkä juuri hait tuohon kohtaan tarttumista. 

Se on ihan normi arkea monien parisuhteessa. Huomasin tämän kun olin varatun miehen kanssa. Käpölöidään kun toinen nukkuu ja tehdään asioita ilman suostumusta.

Vierailija
58/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen hoikka ja huoliteltu nainen, enkä kelpaa miehille :) 

Ei minua kukaan huomaa, olen kuin ilmaa. Välillä ihmettelen itsekin, että miten tämä on mahdollista. Luulisi, että edes kesäisin, kun kuljen vaikkapa minihame päälläni ja pitkät hiukseni heiluen, että saisin joskus katseita, mutta ei niin ei :D 

Vierailija
59/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallimusiikki nyt on ihan yhtä surkea ja epätieteellinen tapa erotella ihmisiä kuin sekin, oliko niillä paljon vai vähän legoja lapsena. 

Vierailija
60/81 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen täytyy näyttää naiselta. Hoikka ja sporttinen ei tarvitse olla. Nätti naama ja naiselliset muodot riittää, pieni pömppökään ei haittaa. 

Suomalaiset ei koskaan ole. Ovat läskejä. Eivätkä osaa pukeutua eivätkä meikata eivätkä miellyttää miehiä. 

Niin

Oon hoikka ja sporttinen ja tällä palstalla pyörivät miehet tuntuu olevan niin vastenmielistä pohjasakkaa että vois koittaa kääntyä lesboksi.

Vaikka semmosen perinteisen stereotyyppisen rekkalebun kanssa, se edes osaa arvostaa naista.

Mä vaihdoin sellaiseen, enkä ole katunut. 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä