Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?

Vierailija
23.01.2026 |

Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska semmoinen reilu työukko pitää etsiä ja ottaa ukoksi eikä marista että haluaa sellaisen!

...lähden etsimään!

Vierailija
102/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut kaksi naista jotka olivat tehneet rekkakuskina duunia. Toki mukavia,   molemmilla oli myös toinen ammatti, joka oli aivan erityyppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

Rekkakuskeja ainakin löytää laivoilta, Finnlines varsinkin. 

Mutta kaikki on varattuja.  Voi ne viihdykkeeksi polkaista, mutta turha muuten yrittää.

Varmaan jonkun vaimo tämän kirjoitti 

Vierailija
104/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi mitään paikkaa missä ilmoittaisi että minkä ammattikunnan edustaja on hakusessa.

Mitä nyt täällä haetaan lentokapteenia mieheksi. Lisäksi akateemisuuden painottaminen, eli pitää olla status-ammatti. Toki täällä suositaan muka jotain keskustelutaitoja, mutta saa olla minkälainen hakkaaja tai pettäjä tahansa, kunhan ammatti on oikea. Valitettavasti av-rummoilla on kilometrimittari täynnä.

Joo, lentäjiä täällä haetaan harva se päivä. 

Vierailija
105/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kuullut niistäkään, jotka haluaa hitsarin aviomieheksi. Miksei?!

Sukeltajahitsari tienaa lentokapteenin verran, vähintään. M51

Mutta niitä ei montaa Suomessa ole eivätkä saa ilmaisia lentolippuja tai yövy hienoissa hotelleissa 

Vierailija
106/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

Mutta kaikki on varattuja.  Voi ne viihdykkeeksi polkaista, mutta turha muuten yrittää.

Tottakai. Näitä vaimoja kalvaa epävarmuus ja mustasukkaisuus kun miehensä ovat ajossa.

Vierailija
107/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Näitä vaimoja kalvaa epävarmuus ja mustasukkaisuus kun miehensä ovat ajossa.

Ei varmaan sama kuitenkaan kuin noilla lentäjien vaimoilla? 

Vierailija
108/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkakuski ois hyvä koska ois paljon poissa kotoa. Tarviin paljon omaa aikaa ja sitten siihen yhteiseen aikaan voisi panostaa enemmän.

Oli mahtavaa aikaa, kun mies oli viikon pois ja parin päivän päästä lähti. Nyt ajaa paikallis bussia on siis joka päivä kotona. Oli mahtavaa kun lähti Ruotsiin tai Tanskaan, minä siivosin kunnolla ja nautin elämästä kun tiesin ettei heti kohta tule takaisin 

Kunnolla siivoaminen tai siivoaminen ylipäätään ei ole elämästä nauttimista.

Vierailija
109/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostavat lähinnä miehet, joilla on luova ammatti, mutta miksi kaikkien pitäisikään kiinnostaa kaikkia? Eikö tarkoitus ole nimenomaan löytää se kumppani, joka on juuri sopiva itselle? Jos ei ole itse kiinnostunut suorittavasta työstä, miksi väkipakolla pitäisi valita kumppani, jonka ajatukset, maailmankuva ja tavoitteet poikkeavat täysin omistasi.  

Vierailija
110/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi mitään paikkaa missä ilmoittaisi että minkä ammattikunnan edustaja on hakusessa.

Mitä nyt täällä haetaan lentokapteenia mieheksi. Lisäksi akateemisuuden painottaminen, eli pitää olla status-ammatti. Toki täällä suositaan muka jotain keskustelutaitoja, mutta saa olla minkälainen hakkaaja tai pettäjä tahansa, kunhan ammatti on oikea. Valitettavasti av-rummoilla on kilometrimittari täynnä.

Kyllä niitä hakkaajia ja pettäjiä löytyy kaikista ammattikunnista. Itseasiassa tutkimukset osoittavat, että matalamman sosioekonomisen taustan omaavat ovat suuremmassa riskissä ajautua väkivaltaisiin tilanteisiin, mutta tämä ei toki tarkoita, että kaikki heistä olisivat väkivaltaisia.

Vierailija
111/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua avioliittoon. Rekkakuski tai ei.

Vierailija
112/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa erittäin suuresti eräs raksamies ja rakastan häntä. Seksi on ihanaa jne., mutta mies on naimisissa. 

Vierailija
113/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua avioliittoon. Rekkakuski tai ei.

No kenen kanssa naiset sitten menee naimisiin? Yksin? Jumaliste teidän aivopieruja taas.

Vierailija
114/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa miljonääri-toimitusjohtajan kanssa ja nyt mulla on avomiehenä duunari. Mulle on miehen ammatti sivuseikka, muut asiat painaa enemmän

Vierailija
115/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ammatilla on merkitystä vain silloin,  jos on tarkoitus hankkia lapsia ja mies on työnsä vuoksi paljon pois kotoa.  Kaikki naiset eivät halua olla parisuhteessa pääasiassa yksinhuoltajia. 

Vierailija
116/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun elämäni mies on puuseppä, on lusinut, hommannut kahden eri naisen kanssa lapsia, uusin taidi olla vainhko, mutta hoitaa kyllä vastuunsa. Ja ennen kaikkea. Minä rakastan häntä aina ja hän rakastaa minua, vaikka tiemme kulkevat erillään tällä hetkellä, ehkä pysyvästi.

Vierailija
117/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavatkin ihan perusduunarin miehekseen 

Vierailija
118/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostavat lähinnä miehet, joilla on luova ammatti, mutta miksi kaikkien pitäisikään kiinnostaa kaikkia? Eikö tarkoitus ole nimenomaan löytää se kumppani, joka on juuri sopiva itselle? Jos ei ole itse kiinnostunut suorittavasta työstä, miksi väkipakolla pitäisi valita kumppani, jonka ajatukset, maailmankuva ja tavoitteet poikkeavat täysin omistasi.  

Tämä juuri. Tämä on hyvin pitkälti arvomaailmakysymys. Jos itse arvostaa vaikkapa akateemisuutta ja pitkälle kouluttautumista, on ihan luonnollista, että haluaa kumppanikseen sellaisen, joka myös arvostaa näitä asioita ja jonka arvomaailma heijastuu myös uravalinnoissa. Ei se tarkoita, että nämä ihmiset halveksivat rekkakuskeja ja hitsareita, he eivät vain koe heitä yhteensopiviksi itsensä kanssa, koska heidän kiinnostuksen kohteensa ovat liian erilaiset. Kyllähän tämä välillä on myös toisin päin, ja se suorittavassa työssä oleva saattaa kokea, että sellainen ihminen, joka viettää mieluiten aikansa akateemisten asioiden parissa, on liian erilainen.

Vierailija
119/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka tapauksessa monet rekkakuskit ja hitsaajat ovat onnellisesti parisuhteissa.

Vierailija
120/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen jolla rahaa ja valtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan