Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?
Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.
Kommentit (186)
Ketjusta innostuneena kokeilin asiaa ja loin eilen tinderiin profiilin johon kirjoitin että etsin rekkamiestä. Eipä ole ollut kiinnostusta kelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullut niistäkään, jotka haluaa hitsarin aviomieheksi. Miksei?!
Sukeltajahitsari tienaa lentokapteenin verran, vähintään. M51
Mutta niitä ei montaa Suomessa ole eivätkä saa ilmaisia lentolippuja tai yövy hienoissa hotelleissa
Kyllä yöpyvät mikäli haluavat ja lentävät mikäli haluavat. Mutta kyllä. Heitä on vähän, koska niin harvasta on siihen. M51
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostavat lähinnä miehet, joilla on luova ammatti, mutta miksi kaikkien pitäisikään kiinnostaa kaikkia? Eikö tarkoitus ole nimenomaan löytää se kumppani, joka on juuri sopiva itselle? Jos ei ole itse kiinnostunut suorittavasta työstä, miksi väkipakolla pitäisi valita kumppani, jonka ajatukset, maailmankuva ja tavoitteet poikkeavat täysin omistasi.
Eivätkä kaikki tietyn ammatin edustajat ole samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niitä ei montaa Suomessa ole eivätkä saa ilmaisia lentolippuja tai yövy hienoissa hotelleissaKyllä yöpyvät mikäli haluavat ja lentävät mikäli haluavat. Mutta kyllä. Heitä on vähän, koska niin harvasta on siihen. M51
Lentäjien palkat kyllä on hyvät. Ystäväni mies tienaa noin 200k ja siksi ystäväni ei tee kuin osa-aikatyötä ja matkustelee miehensä mukana kaukolennoille vähän väliä.
Elämme Juppi aikakautta ja nämä tantat ja naudat kuvittelevat olevansa prinsessoja ja mannekiinejä joilla on varaa valita.
Minä olen hitsaajan kanssa. Mieheni on myös ajanut nuorempana rekkaa ja roska-autoakin. Se, että voisin suhteessa tuntea turvaa, tasa-arvoa ja kumppanuutta vaatii sen, että puolisoni on läsnä konkreettisesti ja henkisesti. Täytyy pystyä keskustelemaan ja pystyä jakamaan yhteinen arki.
Jos yrittäisin keskustella kumppanini kanssa yhteiskunnallisista ilmiöistä ja hän kuittaisi koko aiheen tyyliin "mun enolle kävi niin ja noin, mutta siitä ei silti seurannut sitä tai tätä", en voisi sitä kestää. Täällä av-palstalle tuollaista voi lukea viihteenä ja sketsinä, mutta ei elämäänsä voi jakaa kenenkään kanssa, jonka ajattelu on konkreettista kuin lapsen.
En myöskään seurustelisi kenenkään reissutyötä tekevän kanssa. Haluan yhteisen arjen ja perheen lapsineen, ja kaikki tähän liittyvä pitää jakaantua tasaisesti.
On epätodennäköistä, että molemmat mun tärkeät kriteerit täytti hitsaaja. Se on tilastollisesti epätodennäköistä, vaikka mun kohdallani niin kävikin. Jos nyt tulisi ero ja etsisin uutta kumppania, hakisin akateemisista miehistä, joiden työ ei sisällä reissu- tai vuorotyötä. Optimoisin mahdollisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Elämme Juppi aikakautta ja nämä tantat ja naudat kuvittelevat olevansa prinsessoja ja mannekiinejä joilla on varaa valita.
Ja tässä syy miksi ainut rakkaus jota saat on oma käsi. Tämä sinun asiaton haukkumisesi.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niitä ei montaa Suomessa ole eivätkä saa ilmaisia lentolippuja tai yövy hienoissa hotelleissaKyllä yöpyvät mikäli haluavat ja lentävät mikäli haluavat. Mutta kyllä. Heitä on vähän, koska niin harvasta on siihen. M51
Lentäjien palkat kyllä on hyvät. Ystäväni mies tienaa noin 200k ja siksi ystäväni ei tee kuin osa-aikatyötä ja matkustelee miehensä mukana kaukolennoille vähän väliä.
Ihan kohtuupalkkahan tuo on. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Rekkakuskeja ainakin löytää laivoilta, Finnlines varsinkin.
Mutta kaikki on varattuja. Voi ne viihdykkeeksi polkaista, mutta turha muuten yrittää.
Varmaan jonkun vaimo tämän kirjoitti
Tottakai. Näitä vaimoja kalvaa epävarmuus ja mustasukkaisuus kun miehensä ovat ajossa.
Joitain se epävarmuus ja mustasukkaisuus vaivaa luonnostaan, ihan sama mitä puoliso tekee. Jotkut taas tietää oman arvonsa ja luottavat että puolisokin sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostavat lähinnä miehet, joilla on luova ammatti, mutta miksi kaikkien pitäisikään kiinnostaa kaikkia? Eikö tarkoitus ole nimenomaan löytää se kumppani, joka on juuri sopiva itselle? Jos ei ole itse kiinnostunut suorittavasta työstä, miksi väkipakolla pitäisi valita kumppani, jonka ajatukset, maailmankuva ja tavoitteet poikkeavat täysin omistasi.
Eivätkä kaikki tietyn ammatin edustajat ole samasta puusta veistettyjä.
Ei tietenkään ole, mutta kyllä joitakin yleisiä ominaispiirteitä on, jotka voivat houkutella tietyntyyppisiä ihmisiä tiettyihin ammatteihin. Esimerkiksi rekkakuskin työ ja balettitanssijan ura vetävät puoleensa hyvin erilaisia persoonia ja elämäntapoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ja muut miehet eivät valitse naisia ammatin perusteella, vaan ulkonäön? Miksi ei tavallinen kunnon lähihoitaja tai lastentarhanopettaja kelpaa? Miksi pitää olla InstaBeibe? Tai tissiMissi?
Älä laita sanoja suuhuni, äläkä frendinkään! Ap on varattu ja naimisissa, mutta frendiäijä on sinkku ja exä oli lähihoitaja. Ei meitä nörttejä kiinnosta instabeibet eikä tizzimissit, mutta eiköhän heillekin ole oma suosiokuntansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä sukeltajahitsari?
Naiset rakastavat tekniikan tohtoreita, eivätkä suostu tyytymään vähempään. Tekniikan tohtori onkin miesten aatelia, ja siksi maisterit yms. jäävät armotta rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ammatti kiinnosta vaan luonne ja ikävä kyllä kaikki hyvät on varattuja tähän ikään mennessä tai pysyy viisaasti poissa lihatiski-Tinderistä eikä niitä muutenkaan sitten löydä.
N-47
Ainoa syy miksi olet sinkku on asenne ja vääränlaiset ajatukset. Olet tapojesi orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjien palkat kyllä on hyvät. Ystäväni mies tienaa noin 200k ja siksi ystäväni ei tee kuin osa-aikatyötä ja matkustelee miehensä mukana kaukolennoille vähän väliä.Ihan kohtuupalkkahan tuo on. M51
Elämäni onnettomimmat vuodet vietin lentäjän vaimona. Kusipäisin mies ikinä. Palkka hyvä, mutta saatanan saita ja itsetunto nolla. Pieni mies, joka pönkitti heikkoa egoaan korostamalla ammattiaan. Ja tosiaan mulla on vara maksaa omat matkani ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Rekkakuski ukko olis kiva, oon aina salaa toivonut 😊 hitsarikin oikein hyvä.
Rekkamies olis tarpeeksi poissa kotoa, sais omaa aikaa ja vois joskus hypätä kyytiin, ehkä pääsisi itsekin ajamaan.
Onko sulla rekkakortti?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa miljonääri-toimitusjohtajan kanssa ja nyt mulla on avomiehenä duunari. Mulle on miehen ammatti sivuseikka, muut asiat painaa enemmän
Tyyny painoi sinua ja sitten heräsit ja tajusit olevasi yksinäinen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Naudat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naudat?
Hän on maatalonpoika eikä aina ihan hallitse näitä termejä.
Enempi olla vaan lehmien ja muun karjan kanssa tekemisissä .
Itse hän kuvittelee olevansa kukkopoika, eikä ymmärrä miten kukkopojille nykyään käy. Elämä päättyy raukoilla hyvin lyhyeen ja mitään arvoa ei niille anneta. Untuvikkona jo silppuriin.
Tai jos olet kukkopoika ja broileri niin saat elää 5 viikkoa ja siiten kaulan poikki.
Että semmonen kukkopoika.
En ole ikinä haaveillut tietyn ammattikunnan edustajasta. Nykyinen on huoltomies.