Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?
Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.
Kommentit (186)
Eipä tuolla nyt niin ole väliä mikä ammatti sattuu olemaan. Rekkakuski ei nyt ehkä lähtökohtaisesti napostele, niillä on ikävät työvuorot perheen kannalta.
Haluan hitsarin vaimoksi.
No niin ap, koska sinun kaverisi tulee kosimaan?
Kai sitten tykkää eläimistä sekä haluaa vähintään kolme lasta? Eikä polta eikä juo?
Naiset naivat ylöspäin tilastojen mukaan. Tulenarka tilasto.
No miksi kukaan mies ei halua naispuolisen rekkakuskin tai hitsarin puolisoksi?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nainen etsii kumppania ammatin perusteella. Ne lentäjämallikirurgijutut on teidän miesten omaa fantasiaa.
Sairaat tyypit tunnistaa aina tästä pakkomielteestä. Toisaalta voihan sitä elämänsä viettää harhoissaan eläen, tunnen useammankin tälläisen. Todellisuus potkaisee toki säännöllisesti tylysti päähän.
Vierailija kirjoitti:
Eikös (joillain) miehillä tule joku miehuuskriisi jos nainen tienaa enemmän tai on korkeastikoulutettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään automaattisesti. Näytäpä tämä tilasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös (joillain) miehillä tule joku miehuuskriisi jos nainen tienaa enemmän tai on korkeastikoulutettu?
Nykyään kuuluu leuhkia kavereille että vaimo tienaa paremmin. Onhan tuossakin puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaahas. Miksi kukaan hitsari tai rekkamies ei ole ilmoittanut haluavansa paljon opiskellutta, fiksua nörttiä, tatuoitua rokkimimmiä vaimoksi? Pilkettä ja huumoriakin löytyy. Ihan vaan frendin (nainen) puolesta kyselen.
Eli onko sulla sama ongelma?
Olet helmi mutta sinua ei vaan löydetä?
Siis frendistä kyse. En mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies saa kenkää siinä vaiheessa, kun nainen alkaa tienata merkittävästi enemmän.
Kuulemma riittää kun tämä tekee kotitöitä enemmän, niin ei tarvitse sentään alkaa sponsoroimaan mitään perässävedettävää kallua.
Ei naiset muutenkaan ensisjaisesti valitse ammattia. Huonolla itsetunnolla varustetut miehet vain kuvittelevat niin. Juttelin kerran komean miehen kanssa, kunnes paljastui, että hän tekee muuttoja, ja siitä tuli keskustelussa hetken hiljaisuus, koska en oikein tiennyt mitä sanoa. Hän tulkitsi sen välittömästi torjunnaksi ja ryhtyi ilkeäksi, ja eihän se juttu sitten vienyt minnekään. Syynä ei kuitenkaan ollut ammatti, vaan hänen käytöksensä.
Osa on homoja, eivät etsi naista 😉
Minä tiedän useankin pariskunnan jossa nainen on korkeakoulutettu ja miehellä alempi tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa (entisen) rekkakuskin kanssa. Nykyisin tekee muita töitä koska ei enää pysty traumojen takia rekkaa ajamaan, pari vuotta sitten joku ajoi tahallaan hänen rekkaansa päin ja mies näkee siitä yhä painajaisia.
Frendi ja minä ollaan viettämässä iltaa tässä luonani ja halutaan yhdessä toivottaa jaksamisia.
Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Koska täysjärkinen nainen ei valitse ammatin mukaan. Niitä kumminkin on enemmistö.
Ei tartte olla noin nipo, joten ei jatkoon, koska tuskin osaat relata edes selvinpäin.
Rekkakuskit ja hitsarit tekee kunnioitettavaa työtä, rispektit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa (entisen) rekkakuskin kanssa. Nykyisin tekee muita töitä koska ei enää pysty traumojen takia rekkaa ajamaan, pari vuotta sitten joku ajoi tahallaan hänen rekkaansa päin ja mies näkee siitä yhä painajaisia.
Frendi ja minä ollaan viettämässä iltaa tässä luonani ja halutaan yhdessä toivottaa jaksamisia.
Ai ap ja sen frendi? Vähänkö olette symppiksiä. :)
Se nörtin frendi ja nörtti
Vierailija kirjoitti:
Rekkakuskit ja hitsarit tekee kunnioitettavaa työtä, rispektit.
Toisin kuin Petteri ja Riikkuli
Hemmetti kun sais senssipalstan tänne. Moni murina vaimenisi.