Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?

Vierailija
23.01.2026 |

Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa rekkakuskin kanssa.

Vierailija
2/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pitäisi ilmoittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täysjärkinen nainen ei valitse ammatin mukaan.  Niitä kumminkin on enemmistö.

Vierailija
4/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo unelma-ammattia itselleni eikä miehillekään. Käyn ihan vaan töissä, johon mulla on koulutus.

Vierailija
5/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä näitä ilmoituksia vahtaat?

Voin tässä ja nyt paljastaa etten halua yhtään kenenkään vaimoksi, koska se on naiselle paska diili.

Vierailija
6/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski ukko olis kiva, oon aina salaa toivonut 😊 hitsarikin oikein hyvä.

Rekkamies olis tarpeeksi poissa kotoa, sais omaa aikaa ja vois joskus hypätä kyytiin, ehkä pääsisi itsekin ajamaan.

Vierailija
7/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään paikkaa missä ilmoittaisi että minkä ammattikunnan edustaja on hakusessa.

Vierailija
8/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullut niistäkään, jotka haluaa hitsarin aviomieheksi. Miksei?!

Vierailija
9/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi ilmoittaa? Ei kai monikaan nainen nai työtä, vaan sen henkilön? 

Vierailija
10/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut rekkakuskin vaimoksi. Vahinko, että rekkakuskit eivät ole koskaan kiinnostuneet minusta.

Vierailija
11/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se pitäisi ilmoittaa? 

väestörekisteriin

Vierailija
12/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi ilmoittaa? Ei kai monikaan nainen nai työtä, vaan sen henkilön? 

Tai sitten varallisuutta vrt Hjallis Harkimo, jolla flaksi käy vuodesta toiseen.

Vierailija
13/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä todellisuudessa elää ihminen joka ei ymmärrä, että suurin osa suomalaisista parisuhteessa olevista naisista on parisuhteessa ihan tavallisten suomalaisten duunarimiesten kanssa. Anteeksi nyt vain, mutta miksi tuota samaa paskaa pitää jankuttaa täällä jatkuvasti eikä millään suostuta ymmärtämään mitä se oikea elämä on? Mikä on ap:n kaltaisilla ihmisillä päässä vialla?

Incelien todellisuus on tarua ihmeellisempi paikka

Vierailija
14/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI olis kova juttu.

Vierailija
15/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nainen etsii kumppania ammatin perusteella. Ne lentäjämallikirurgijutut on teidän miesten omaa fantasiaa. 

Vierailija
16/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen nai sen miehen palkan, joten on se tärkeää, että miehen työstä maksetaan riittävästi

Vierailija
17/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski on paljon pois. Niin on oma miehenikin ei senpuoleen vaikka periaatteessa on päivätyössä oleva toimistotyöntekijä. Kummasti ne päivät venyvät hänellä kuitenkin. Niinä aikoina tapailen rekkakuskia. Hän on niin ihana ja hyvää seuraa lohduttamaan yksinäistä naista.

Vierailija
18/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut rekkakuskin vaimoksi. Vahinko, että rekkakuskit eivät ole koskaan kiinnostuneet minusta.

oletko koittanut naisrekkakuskeja?

Vierailija
19/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten varallisuutta vrt Hjallis Harkimo, jolla flaksi käy vuodesta toiseen.

No jotkut tekee tietty niinkin, mutta ei voi yleistää. Suurin osa naisista kun on naimisissa ihan tavisten kanssa. 

Vierailija
20/94 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkakuski ukko olis kiva, oon aina salaa toivonut 😊 hitsarikin oikein hyvä.

Rekkamies olis tarpeeksi poissa kotoa, sais omaa aikaa ja vois joskus hypätä kyytiin, ehkä pääsisi itsekin ajamaan.

Ei. Et voisi. Digitaalinen ajopiirturikortti on henkilökohtainen. On laitonta, jos joku ajaa toisen kortilla. Oletan ettei sinulla ole omaa.