Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?
Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.
Kommentit (94)
Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että aika harva nainen valitsee kumppaninsa ammatin perusteella. Enimmäkseen valinnassa painavat ihan muut asiat. Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se
Olisiko sinulla tuota keittoreseptiä?
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Vierailija kirjoitti:
Koska täysjärkinen nainen ei valitse ammatin mukaan. Niitä kumminkin on enemmistö.
Ei tartte olla noin nipo, joten ei jatkoon, koska tuskin osaat relata edes selvinpäin.
Rekkakuskit ja hitsarit tekee kunnioitettavaa työtä, rispektit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa (entisen) rekkakuskin kanssa. Nykyisin tekee muita töitä koska ei enää pysty traumojen takia rekkaa ajamaan, pari vuotta sitten joku ajoi tahallaan hänen rekkaansa päin ja mies näkee siitä yhä painajaisia.
Frendi ja minä ollaan viettämässä iltaa tässä luonani ja halutaan yhdessä toivottaa jaksamisia.
Ai ap ja sen frendi? Vähänkö olette symppiksiä. :)
Se nörtin frendi ja nörtti
Vierailija kirjoitti:
Rekkakuskit ja hitsarit tekee kunnioitettavaa työtä, rispektit.
Toisin kuin Petteri ja Riikkuli
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Mä niin näytän tän mun kissoille aina kun ne käyttäytyy kuin hirviöt. 😂
Rekkakuski ois hyvä koska ois paljon poissa kotoa. Tarviin paljon omaa aikaa ja sitten siihen yhteiseen aikaan voisi panostaa enemmän.
Kyllä minulle kelpaisi mies jolla sellainen ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita ihania hitsareita ja rekkakuskeja löytää? Jos siis haluais itselleen ihanan pilkesilmäisen miehen? Kun deittipalveluissa sellaisia ei nyt ainakaan ole. Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Sinne vaan taukopaikalle minihameessa ja koroissa seisoskelemaan. Löytyy monta.
Frendi ja minä ollaan viettämässä iltaa tässä luonani ja halutaan yhdessä toivottaa jaksamisia.