En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä
Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut.
Kommentit (173)
"Ja olet trolli. Jaat tuota tietoa aika auliisti"
Näytät viesti viestiltä enemmän niitä oikeita syitä miksi olet yksin.
No tietysti olis osattava käyttäytyä, mutta jos aloitteentekijä on tyyppi joka ...,ei kertakaikkiaan ole yhtään kiinnostava! Olet lähtenyt ihan muuta hakemaan, ja ilta hupenee sinnikkään yrittäjän kanssa! Uskon että tilanne on opettanut ihmiset hyvin valehtelemaan!
Miksi mies tekisi aloitteen? Sillä ei saa kuin vässykän, perässä vedettävän naisen. Kyllä nainen tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Jos ei tee, saa puolestani valita vaikka sen karhun.
Ja jos tekee aloitteen ilman miehen lupaa, se on sit ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Ne sinkut naiset ovat muuten sinkkuja ihan syystäkin. Eivät kykene parisuhteeseen. Ovat vieläpä liian pelokkaita tekemään asialle yhtään mitään.
Tämä. Ja sit ne jotka on jossain tinderissä.... huhhuh
En tee aloitetta nainen on kuitenkin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sinkut naiset ovat muuten sinkkuja ihan syystäkin. Eivät kykene parisuhteeseen. Ovat vieläpä liian pelokkaita tekemään asialle yhtään mitään.
Tinderistä en tiedä kun en käytä sitä. Mutta nuo somessa esillä olevat ovat aika karmeita. Uskomatonta kuinka moni nuori tyttö sellaisia ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vitsihän tuo, koska kukaan ei vaan voi olla noin tyhmä. Se nykyään sinkku nainen on voinut olla 30 vuotta avioliitossa ennen sitä sinkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä en tiedä kun en käytä sitä. Mutta nuo somessa esillä olevat ovat aika karmeita. Uskomatonta kuinka moni nuori tyttö sellaisia ihailee.
Aivan, et käytä.
Naiset haukkuu kuinka siellä on vain säälittäviä reppanamiehiä.
Mieti mitä ne siellä olevat naiset sit on....
Katsos tyttö kun nykyään lähestymisen ja aloitteiden teko on VAIN ja AINOASTAAN pitkien, jykeväleukasten, komeiden sekä menestyvien statusmiesten (tai kaulatatuoitujen väkivaltaisten jännämiesten) oikeus. Yksikään tavallinen hyvä mies ei naista nettideittailun lähesty sillä taviksella ei nykytaloudessa rahat riitä metoo-oikeudenkäynnistä seuraaviin kuluihin. Vähä-arvoisempi mies sönköttämässä naiselle on jo seksuaalista ahdistelua. Säännot ovat nämä, mutta ne eivät ole kaikille samat.
Eikö tyttöselle nyt kelpaakaan tasa-arvoinen maailma? Ettekö te naikkoset pystykään siihen kaikkeen samaan mitä miehetkin tekevät?
Nyt saat sitä mitä hitto vie ansaitset. Teit sänkysi, makaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Katsos tyttö kun nykyään lähestymisen ja aloitteiden teko on VAIN ja AINOASTAAN pitkien, jykeväleukasten, komeiden sekä menestyvien statusmiesten (tai kaulatatuoitujen väkivaltaisten jännämiesten) oikeus. Yksikään tavallinen hyvä mies ei naista nettideittailun lähesty sillä taviksella ei nykytaloudessa rahat riitä metoo-oikeudenkäynnistä seuraaviin kuluihin. Vähä-arvoisempi mies sönköttämässä naiselle on jo seksuaalista ahdistelua. Säännot ovat nämä, mutta ne eivät ole kaikille samat.
Eikö tyttöselle nyt kelpaakaan tasa-arvoinen maailma? Ettekö te naikkoset pystykään siihen kaikkeen samaan mitä miehetkin tekevät?
Nyt saat sitä mitä hitto vie ansaitset. Teit sänkysi, makaa siinä.
Kuka tekee aloitteet tasa-arvoisessa maailmassa? Ehkä se, jolla on piirun verran parempi itseluottamus, sukupuolesta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Aloitekyvytön mies on epäseksikäs.
kuten myös aloitekyvytön nainen ;)
Ensin huomataan että katseet hakevat toisiaan. Naisen tehtävä on aseteuttua niin että miehen on helppo lähestyä. Art of flirting part 1
Et varmastikaan vaadi modernia tasa-arvoa vaan hyv)ksyt perinteiset sukupuoliroolit myös naisen osalta kun selvästikin mieheltäkin vaadit perinteisten sukupuoliroolien täyttämistä? Ja kai myös puolustat miehiä muilta naisilta jotka syyttää miehiä epätasa-arvosta jos mies täyttää nämä perinteisten sukupuoliroolien miehen osuuden sillä herrasmiesmäisellä käyttäytymisellä?
Kuulostaa että vaadit miehiä olemaan toksisen maskuliinisia
Mä en ole niin rohkea, että uskaltaisin tehdä aloitetta. Joskus nuorena pari kertaa uskalsin ja paskaa sain niskaani. Ei kyllä noiden kokemusten jälkeen huvittanut enää tehdä aloitetta. Kyllä se on ollut miesten tehtävä tehdä aloitteet. Olen ollut parisuhteissa, naimisissa ja lapsikin on.
Nykyään olen sinkku ja on tainnut mun aika parisuhteelle mennä. En mä ketään kiinnosta. Olen pian 47v ja olen ylipainoinen. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei normaalipaino mun kasvoista kauniita tee. Normaalipaino ei tee musta iloista, hersyvää flirttailijaa joka osaa houkutella miehiä.
Olen siis yksin ja kärsin rakkauden puutteesta. Ei mua voi rakastaa. Joo on huono itsetunto, mutta sitä se huono kohtelu saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, joka ikinen kerta kun olen tehnyt itse aloitteen treffien suhteen kiinnostavalle miehelle, miehet perääntyy. Olen miesten taholta kauniiksi kehuttu ja sit on miehiä jotka roikkuu perässä jotka ei itteä kiinnosta. Mikä näihin miehiin menee? Tiedän että ovat olleet sinkkuja. En enää uskalla tehdä mitään aloitteita.
Näin käy kun tavoittelet yli tasoasi olevia miehiä. Preferoimasi miehet eivät preferoi sinua ja sille löytyy hyvä syy
Vierailija kirjoitti:
Et varmastikaan vaadi modernia tasa-arvoa vaan hyv)ksyt perinteiset sukupuoliroolit myös naisen osalta kun selvästikin mieheltäkin vaadit perinteisten sukupuoliroolien täyttämistä? Ja kai myös puolustat miehiä muilta naisilta jotka syyttää miehiä epätasa-arvosta jos mies täyttää nämä perinteisten sukupuoliroolien miehen osuuden sillä herrasmiesmäisellä käyttäytymisellä?
Se on vaan biologiaa, get over it ja flirttaile.
En voi miehenä tehdä ruokaa ja siivota kämppää jos olen parisuhteessa. Se on naisen tehtävä.
Parempi kun kumpikaan ei tee, jää tuokin vänkääminen pois.
Jos ne miehet joista sinä olet kiinnostunut, lähestyvät sinua, niin ei sinun silloin tarvitsekaan lähestyä miehiä.
Mutta jos kiinnostavat miehet eivät lähesty sinua, niin sitten sun on pakko lähestyä heitä, jos haluat kumppanin.