Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä

Vierailija
22.01.2026 |

Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut. 

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööööööööööööööööööööööö 

Vierailija
2/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.

Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"

Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitekyvytön mies on epäseksikäs.

Vierailija
4/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"

Huoh, teitä naispareja.

Vierailija
5/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukan vanhanpiian avaus

Vierailija
7/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta aloitteiden teko. On työkiireitä. Tehkööt nainen, jos kiinnostaa. m40

Vierailija
8/173 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet itse niin sulla mahdollisuus osua vähän parempaan. Sitä miehet tekee, elleivät ole vain pillun perässä.

Vierailija
9/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukan vanhanpiian avaus

En ole pullukka vaan normaalikokoinen.

Ap

Vierailija
10/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne.

Jos näyttää naamaa suunpielet alaspäin ja välttelee miehiä on aivan turha itkeä miksei kukaan lähesty. Naisen pitää osata tehdä oma osansa.

Vierailija
11/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Kukaan halua vässykkä miestä.

Ei nainenkaa saa olla vässykkä joka vaatii kaiken miehiltä ja istuu käsiensä päällä feministisissä liemissään.

Vierailija
12/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että moni mies jättää yrittämättä sellaisia naisoa, joihin ei koe riittävänsä. Silloin naisen on toimittava. 

Ihan yksinkertaista parin muodostus ei ole. Joskus ei edes mielenkiintoa toiseen ole ennen kuin se toinen jotenkin lähestyy. 

Vierailija
13/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran aloitetta ja tulin täydellä kovuudella reittä ja peppua vasten ja totesin hups. 

Niin sain kyynärpäästä. Sitten pyytelin anteeksi että olisin kahville vain pyytänyt, niin kuulin sanan sika.

Sen jälkeen sain muiltakin sikamaisia katseita. 

Kärsin ajoittaisista spontaaneista erektioista ja osittain sen takia joudun rajoittamaan elämääni ja pitämään pitkiä sadetakkeja yllä. Mitkään kireät vaatteet ei toimi ja lenkilläkin joudun pukeutumaan löysiin verryttelyhousuihin, koska erektio paljastuis muuten. Kyllä, joudun käymään lenkilläkin täydellä erektiolla. 

Olen näyttänyt lääkärillekin, mutta hänestä se on normaalia ja minun pitäisi olla vain siitä ylpeä.

Vierailija
14/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään miehistä jotka astelee reippain askelin eteen ja ottaa niskasta kiinni toisella kädellä ja toisella kyynärpäästä ja taluttaa "treffeille" naama leveässä pepsodent-hymyssä poskiaan kiristellen.

Vierailija
15/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."

Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.

Vierailija
16/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei, mutta esim. Threadsin sinkkulangoissa naiset kyllä hokee tätä samaa ihan omalla naamalla ja nimellä. 

Vierailija
17/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kannata tehdä aloitetta. Liian helposti saa kuulla olevansa #metoo tai muuten vaan pervo.

Vierailija
18/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muotoilisin asian niin, että en missään nimessä halua tehdä aloitetta ja niinpä en ole koskaan tehnyt. Olen myös torjunut aivan valtaosan aloitteista joita miehet ovat tehneet. Koska olen nirso.

Minulla on ollut nuoruuden poikaystävä. Jätin hänet sittemmin kun selvästi oli aika jatkaa eri teille ja hän halusikin ihan erilaista elämää kuin mistä oli ollut puhe. Sitten olin useamman vuoden sinkkuna, koska yksinkertaisesti sopivaa ei tullut vastaan. Mitään irtosuhteita en harrasta. Nyt on miehekäs ja sopiva aviomies. 

Eli toisinsanoen mieltymykseni ei ole minkäänlainen ongelma, enkä oikein tajua tämän aloituksen pointtia sinänsä. Kaikille tämä asia ei ole tärkeä, etkä saa tällaisilla epävarmasta miehestä itsevarmaa aloitteentekijää ja itsevarma mies jota eivät nämä roolitukset kiinnosta, ei korvaansa lotkauta tälle. 

N33

Vierailija
19/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."

Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.

Sitten pitää vihjailla enemmän. Mutta voi olla että ei ole ymmärtävinään, koska ei halua pyytää treffeille.

Vierailija
20/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy aloitteen tekemisen arvoisia naisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän