Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä

Vierailija
22.01.2026 |

Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut. 

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka ikinen kerta kun olen tehnyt itse aloitteen treffien suhteen kiinnostavalle miehelle, miehet perääntyy. Olen miesten taholta kauniiksi kehuttu ja sit on miehiä jotka roikkuu perässä jotka ei itteä kiinnosta. Mikä näihin miehiin menee? Tiedän että ovat olleet sinkkuja. En enää uskalla tehdä mitään aloitteita.

Näin käy kun tavoittelet yli tasoasi olevia miehiä. Preferoimasi miehet eivät preferoi sinua ja sille löytyy hyvä syy

Monet sinkkuutaan valittavat naiset elää aikamoisessa harhaluulossa oman ulkonäöllisen tasonsa suhteen. Saavat itseään komeammilta miehiltä helposti seksiä, niin kuvittelevat näiden komeiden miesten olevan hänen tasoisia vaikka ketään heistä ei saa sitoutettua parisuhteeseen. Sitten valittavat kun tekevät aloitteita itseään komeammille miehille että he eivät ymmärrettävästi kiinnostu. Samaan aikaan oman tasoiset miehet vedetään vasuriin deittisovelluksissa jotka haluaisivat nimenomaan parisuhdetta pelkän seksin sijaan.

Vierailija
102/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole niin rohkea, että uskaltaisin tehdä aloitetta. Joskus nuorena pari kertaa uskalsin ja paskaa sain niskaani. Ei kyllä noiden kokemusten jälkeen huvittanut enää tehdä aloitetta. Kyllä se on ollut miesten tehtävä tehdä aloitteet. Olen ollut parisuhteissa, naimisissa ja lapsikin on. 

Nykyään olen sinkku ja on tainnut mun aika parisuhteelle mennä. En mä ketään kiinnosta. Olen pian 47v ja olen ylipainoinen. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei normaalipaino mun kasvoista kauniita tee. Normaalipaino ei tee musta iloista, hersyvää flirttailijaa joka osaa houkutella miehiä.

Olen siis yksin ja kärsin rakkauden puutteesta. Ei mua voi rakastaa. Joo on huono itsetunto, mutta sitä se huono kohtelu saa aikaan.

Voin lyödä vaikka vetoa sen puolesta että naiset on julmempaa niissä paketissa ja lähes jokaisella miehellä on kokemusta samoista julmista pakeista. Ajattele kun miehetkin luovuttaisi samalla tavalla että sain nuorempana parit pakit niin en enää koskaan ja vaadin että nainen tekee lähestymisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee too on tehnyt sen. että mies ei voi tietää, tulkitaanko hänen kohtelias aloitteensa ahdisteluksi, joten tee vain itse aloita, anna ainakin selvästi joku erkki.

Vierailija
104/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukan vanhanpiian avaus

Itse olen pullukka vanhapiika, ja aina tehnyt aloitteen miehille. Ei todellakaan ole vain miesten tehtävä.

Vierailija
105/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole niin rohkea, että uskaltaisin tehdä aloitetta. Joskus nuorena pari kertaa uskalsin ja paskaa sain niskaani. Ei kyllä noiden kokemusten jälkeen huvittanut enää tehdä aloitetta. Kyllä se on ollut miesten tehtävä tehdä aloitteet. Olen ollut parisuhteissa, naimisissa ja lapsikin on. 

Nykyään olen sinkku ja on tainnut mun aika parisuhteelle mennä. En mä ketään kiinnosta. Olen pian 47v ja olen ylipainoinen. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei normaalipaino mun kasvoista kauniita tee. Normaalipaino ei tee musta iloista, hersyvää flirttailijaa joka osaa houkutella miehiä.

Olen siis yksin ja kärsin rakkauden puutteesta. Ei mua voi rakastaa. Joo on huono itsetunto, mutta sitä se huono kohtelu saa aikaan.

Voin lyödä vaikka vetoa sen puolesta että naiset on julmempaa niissä paketissa ja lähes jokaisella miehellä on kokemusta samoista julmista pakeista. Ajattele kun

Niin, että tulit sitten siihen vähättelemään mun todella ikäviä kokemuksia ja pahaa oloa. Olet sä hieno ihminen. 

Vierailija
106/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee too on tehnyt sen. että mies ei voi tietää, tulkitaanko hänen kohtelias aloitteensa ahdisteluksi, joten tee vain itse aloita, anna ainakin selvästi joku erkki.

No kyllä on miehellä pahasti päässä vikaa, jos ei ymmärrä mitä on normaali kanssa käyminen naisten kanssa ja mikä ahdistelua.

Vierailija
107/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on miehellä pahasti päässä vikaa, jos ei ymmärrä mitä on normaali kanssa käyminen naisten kanssa ja mikä ahdistelua.

Sama teko komealta ja rumalta mieheltä on ahdistelua vain toisessa tapauksessa  :)

Vierailija
108/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, että tulit sitten siihen vähättelemään mun todella ikäviä kokemuksia ja pahaa oloa. Olet sä hieno ihminen. "

Ei oo sun yksinoikeutesi

-eri

Vierailija
109/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitekyvytön mies on epäseksikäs.

Riippuu miehestä.

Moni aloitekykyinen on kyllä semmoinen torvi, että ei paljon kiinnosta.

Vierailija
110/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama teko komealta ja rumalta mieheltä on ahdistelua vain toisessa tapauksessa  :)

Ja taas tuota typerää ulinapaskaa. Koita nyt jo hoitaa pääsi kuntoon. Ruma käytös on AINA rumaa vaikka mies näyttäisi miltä! On se stanan kumma, että ei ymmärretä normaaleita asioita. 

Vierailija
111/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööööööööööööööööööööööö 

Ööööööööööööööööö = pikkupoika.

Vierailija
112/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, että tulit sitten siihen vähättelemään mun todella ikäviä kokemuksia ja pahaa oloa. Olet sä hieno ihminen. "

Ei oo sun yksinoikeutesi

-eri

Anteeksi mitä???? Mä kerroin omista kokemuksista!!!! Vit tu mitä paskaa taas. Mä en ole mistään yksin oikeudesta puhunut, mutta ei hel vetti vieköön tarvitse tulla vähättelemään mun paskoja kokemuksia ja pahaa oloa. Mikä on päässä vialla ihmisellä joka tekee tuollaista????

Vierailija
113/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.

Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"

Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.

No kyllähän se suomalainen, suomenkansalaisuus sekä passi ja suomiukon rahapussi ulkkareita kiinnostaa. Siksi ne kysyy.

Vierailija
114/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta aloitteiden teko. On työkiireitä. Tehkööt nainen, jos kiinnostaa. m40

Ei kiinosta pelkkänä satunnaisena  runk kureikänä oleminen. Mies tekee aloitteen jos on oikeasti mies.

Vierailija
115/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne.

Jos näyttää naamaa suunpielet alaspäin ja välttelee miehiä on aivan turha itkeä miksei kukaan lähesty. Naisen pitää osata tehdä oma osansa.

Olen oma itseni saat sitä mitä näet ja kuulet.  En esitä mitään en edes hymyä.

Vierailija
116/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei toivottu lähestyminen, katse, sanallinen kohteliaisuus, huomautus on ahdistelua, josta voi seurata kielteistä julkisuutta. Sopimaton miehen myönteinen sana naisen pukeutumisesta, hissikatse tai tuijottaminen vie pahimmassa tapauksessa työpaikan. Maahanmuuttajissa on se hyvä puoli, että he eivät pelkää lähestyä naista. 

Jos miehen haluaa, sitä pitää uskaltaa sanoa. Sitä saa mitä tilaa. Jos ei tilaa ei saa. Nimim aviossa 48v saman naisen kanssa.

Vierailija
117/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Mene rohkeasti jotain touhuavan miehen luo, katsele mitä hän tekee, kysele ja kehu häntä, kohta mies on kiinnostunut sinusta jos hän ei ole varattu. Avun pyytäminen mieheltä ajaa saman asian. Jos mies ei auta, et ole menettänyt mitään hyvää. yst. terv kahden pojan isä

Vierailija
118/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tasa-arvoinen yhteiskunta, halutessasi voit tehdä aloitteen.

Vierailija
119/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Mene rohkeasti jotain touhuavan miehen luo, katsele mitä hän tekee, kysele ja kehu häntä, kohta mies on kiinnostunut sinusta jos hän ei ole varattu. Avun pyytäminen mieheltä ajaa saman asian. Jos mies ei auta, et ole menettänyt mitään hyvää. yst. terv kahden pojan isä

Aika tollo olet, jos kuvittelet, että kuka tahansa sinkkunainen kiinnostaa sinkkumiehiä. Se, että mies on sinkku ja nainen häntä lähestyy ei tarkoita sitä, että mies kiinnostuisi naisesta millään tavalla. Herää todellisuuteen. 

Vierailija
120/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat ovat retardeja pikku prinsessoja, jotka luulee itsestään liikoja. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan