Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset työsuhde-edut sinulla on?

Vierailija
26.08.2025 |

Aloittajana voin kertoa, että olen sairaanhoitaja HUS:lla ja työsuhde-etuni on 300 euron ePassi-raha vuodessa. Tämä on suhteellisen uusi asia meillä, jännittää säilyykö se. Auton parkkeeraamisesta pitää maksaa. En oikein ymmärrä, että mitä muita etuja meillä olisi. Työterveyshuollossa olen käynyt kerran työhöntulotarkastuksessa ja minusta otettiin verikokeita, muutoin terveydenhoitoni tapahtuu omalla terveysasemalla, ellei ole työperäistä vaivaa.

Millaiset työsuhde-edut sinulla on? Oletko niihin tyytyväinen?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan firman puolesta kylmägeeliä

Raskaan työn raataja

Vierailija
2/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutte maksamaan parkista ?  Kuinka paljon ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan firman puolesta kylmägeeliä

Raskaan työn raataja

Eipä sitten paljon hurrata eduilla? Eikö tosiaan muuta ole?

Ap

Vierailija
4/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epassi vähän yli 200 € vuodessa. 

Vierailija
5/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tosi tyytyväinen omiin työsuhdeetuihini. Tosi kattava työterveyshuolto, joka sisältää myös erikoislääkärit ja leikkaukset 10000 euroon asti, mun olkapää just operoitiin Mehiläisessä. Lounasetu, oma työpaikkaruokala, puhelinetu, oma maksuton kuntosali, oma maksuton parkkihalli, no e-passirahaa saa vaan 200 e. Alennuksia loma-asunnoista. Henkilöstörahasto ja lisäeläke. Ja jotain alennuksia yhteistyökumppaneilta. Kattava vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Vierailija
6/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 euroa kuukaudessa. Meilahden sairaalassa ei sitten parkkipaikkoja oikein olekaan, muualla sentään on.

Vierailija
7/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epassi kulttuuri/liikunta, lounasetu, vapaa autoetu verotusarvo noin 1000€/kk puhelinetu 20€/kk.

-automyyjä

Vierailija
8/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tosi tyytyväinen omiin työsuhdeetuihini. Tosi kattava työterveyshuolto, joka sisältää myös erikoislääkärit ja leikkaukset 10000 euroon asti, mun olkapää just operoitiin Mehiläisessä. Lounasetu, oma työpaikkaruokala, puhelinetu, oma maksuton kuntosali, oma maksuton parkkihalli, no e-passirahaa saa vaan 200 e. Alennuksia loma-asunnoista. Henkilöstörahasto ja lisäeläke. Ja jotain alennuksia yhteistyökumppaneilta. Kattava vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Voi että, oon niin kateellinen! :D Oma kuntosali olisi parasta. Lounasetukin olisi kiva... Millä alalla olet?

Ap

Vierailija
9/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa ala myös!

Vierailija
10/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys on yksi vitsi, vain lain vaatima pakollinen minimi, en laske sitä siksi miksikään etuudeksi. Koronasta lähtien työnantajani on antanut joululahjan (ekoina vuosina suklaalevy, sittemmin fazerin kokoelmapakkaus) ja viime vuonna suureellisesti ilmoittivat että "perutaan perinteiset joulusuklaat" ja toivat jo kertaalleen perutut e-passit takaisin näppärästi "joululahjoina", näitä sitten annetaan hyvin satunnaisesti ja aina perustuen tehtyihin työtunteihin, itse olen osa-aikainen, teen sellaista noin 20-tuntista viikkoa ja saamani e-passietu vaihtelee silti vuosittain eikä laskentaperusteluja avata, kerran sain 80€, kerran 60€, viime vuonna enää vain 25€. Pidän asiakkaitani suuremmassa arvossa kuin työnantajaani vaikkakin asiakkaat tarjoavat "vain" joka päivä kahvit.

Ammattini lienee helppo arvata missä tällaiset ja kaikenlaiset muutkin kusetukset on ihan arkipäivää...Tietysti siivooja.

Vierailija
11/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, oon niin kateellinen! :D Oma kuntosali olisi parasta. Lounasetukin olisi kiva... Millä alalla olet?

Ap

Vakuutusalalla. Mun käsityksen mukaan kaikissa suomalaisissa vakuutusyhtiöissä ja myös pankeissa on aika samantapaiset työsuhde-edut. Ja nää koskee kaikkia, konttorivirkailijoista johtajiin (toki heillä sitten vielä omat edut päälle 😅). Ite en oo esim. esihenkilöasemassa. No palkka ei ehkä ole ihan kilpailukykyinen moneen muuhun alaan verrattuna, mutta kyllä noi edut aika paljon kompensoi.

Vierailija
12/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus käyttää kuntosalia ja ateriaetu 2,7/lounas. Valtiolla olen.

Vierailija
13/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös HUS:lainen. Aloittaja listasi hyvin meidän edut. Ei taida muuta oikein olla. Työterveyshultokaan ei tosiaan kata juuri mitään, eikä edes kahveja saada talon puolesta. Ja autolla ei tosiaan kannata työmatkoja kulkea, koska todellakaan ei ole mahdollisuutta ilmaiseksi parkkerata minnekään, ja Helsingissä maksaa maltaita päivittäin seisottaa autoa jossain maksullisessa parkissa päivittäin. Jotain mökkejä taitaa kyllä HUS:lla olla, mitä henkilökunta voi vuokrata. Niihin en ole perehtynyt, enkä tiedä onko miten edullisia sitten. Henkilökuntaa on kuitenkin sen verran, että jos muutama mökki on, niin tuskin niitä edes kovin helposti saa itselleen varattua. 

Vierailija
14/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan missä on töissä. Maksaa sen minkä maksaa muillekin oman työpaikan liepeillä. Ei ole mitään alennuksia.

Vierailija
15/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussilla on kuntosali ja iso jumppasali!

Vierailija
16/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset 100e epassi, 1,5e ateriatukeen, työterveys. 

Vierailija
17/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hussilla on kuntosali ja iso jumppasali!

Jossain ehkä onkin. Mun työpaikan yhteydessä ei todellakaan. HUSilla kun on toimipisteitä vähän siellä täällä.

Vierailija
18/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä saa parkkipaikkaa rahalla paitsi jos parkkihallipaiksn vuokraan itse 

saan 100 Euroa liikunta ja virkistysetua 

lounasedusta maksan itsevpuilet ja loppu verotetaan 

joo tuli joululahjaksi viltti 

Vierailija
19/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16 euroa kuukaudessa. Meilahden sairaalassa ei sitten parkkipaikkoja oikein olekaan, muualla sentään on.

Johon jos vuokraan autotallipaikkaa se on 120 per kk

Vierailija
20/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveystarkastus 5v välein. Jonkun verran työvaatteita. Rakennusala. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä