En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä
Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne.
Jos näyttää naamaa suunpielet alaspäin ja välttelee miehiä on aivan turha itkeä miksei kukaan lähesty. Naisen pitää osata tehdä oma osansa.
Ei kun minä teen naiselle aloitteen vilkaisemalla ja hymyilemällä ujosti. Nainen voi sitten vastata aloitteeseen pyytämällä treffeille.
Ei tee etkä myöskään voi sitten valittaa niistä tarjokkaista.
Naisilla on myös paha tapa luovuttaa heti kättelyssä. Yrittävät jotain silmäpeliä ja jos mies ei heti ole käsi ojossa tarjoamassa sormusta, luovuttavat saman tien.
Miehet kyllä tekee aloitteen, jos nainen kiinnostaa tarpeeksi, ja joitain naisia lähestytäänkin ihan toistuvasti.
Sitten on naisia, joiden pitää tehdä itse se aloite, jos haluaa kumppanin. Kuulun itsekin tähän jälkimmäiseen joukkoon, mutta olen todennut matkan varrella, että ei ole nöyryytyksen väärtiä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Pullukan vanhanpiian avaus
Avaas vähän tuota logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.
Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"
Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.
Saitko tummaa pissilihaa ekan kerran?
"Periaatteeni on olla ystävällinen ja arvostava naisia kohtaan. Joten ansaitsen ankean yksinäisen elämän?"
Jos periaatteesi estää normaalin parinhaun niin kyllä.
Nykyään ei ole naisia ja miehiä. Vahvat henkilöt tekevät alotteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.
Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"
Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.
Minusta nää "löysin kumppanin työpaikalta" tarinat on aina vähän surullisia. Sellaisia, että kummallakaan ei taida mitään sosiaalista elämää olla. Ei siinä, ei ole minullakaan. Mutta en ikinä edes harkitsisi "syöväni kuormasta", eli aloittaa heilastelua samassa työpaikassa olevan kanssa.
Ei ne siellä ole mitään sun kuormaas.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena aina tehnyt aloitteen ja aina saanut pakit. Yksikään mies ei ole tehnyt minulle aloitetta.
Tervetuloa miesten maailmaan. Kestäisitkö?
No ole sitten ilman miestä kun me aloitteen tekevät naiset viemme parhaat päältä.
No meikämandoliino muu maa mustikka on seurustellut elämäni aikana kolme kertaa ja jokaisella kerralla naiset ovat tehneet aloitteen meikämandariinille. Jos naiset eivät olisi olleet aloitteellisia en olisi seurustellut koskaan.
M41
Vierailija kirjoitti:
No meikämandoliino muu maa mustikka on seurustellut elämäni aikana kolme kertaa ja jokaisella kerralla naiset ovat tehneet aloitteen meikämandariinille. Jos naiset eivät olisi olleet aloitteellisia en olisi seurustellut koskaan.
M41
Naisetkin haluaa eri asioita. Joillakin on tarve vähän miehekkäämmälle miehelle, eli sellaiselle, että munaskuja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
"Periaatteeni on olla ystävällinen ja arvostava naisia kohtaan. Joten ansaitsen ankean yksinäisen elämän?"
Jos periaatteesi estää normaalin parinhaun niin kyllä.
Ahaa. Kiitos. Myönsit että ongelma on naiset.
Haluan miehen, joka ymmärtää meidän välisestä kommunikaatiosta, että voisin olla hänestä kiinnostunut ja on riittävän rohkea tekemään aloitteen. En jaksa elämässäni miestä, jolle kaikki pitää vääntää rautalangasta ja moneen kertaan, että sen ymmärtää. En halua miestä, jonka itsetunto ei kestä mahdollisia pakkeja. Jos minä olen kiinnostunut miehestä, niin sen viestin kyllä huomaa jos vaan on minkäänlaista silmää.
Jos en kohtaa tällaista miestä, jatkan tyytyväisenä yksin.
"Ahaa. Kiitos. Myönsit että ongelma on naiset."
En kyllä myöntänyt mutta jos periaatteesi on sitä mieltä niin sitten niin. Mutta edelleen jäät ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naisena tehnyt joka ikisessä parisuhteessani aloitteen. Nyt olen sinkkuna enkä aio enää tehdä aloitetta. Nyt on miesten vuoro.
Puolensa ja puolensa. Miehenä olen oppinut että aina kun nainen tulee baarissa tms sanomaan "haluisitko joskus lähteä vaikka kahville?" Se ilta päätyy naisen luokse jos vain haluan. Silti yhtään parisuhdetta ei ole noista aloituksista seurannut.
Tämä on naiselta yhtä kuin "lähdetäänkö panemaan". Jos nainen haluaisi sinun kanssa parisuhteen, hän ei tekisi noin suoraa aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
"Ahaa. Kiitos. Myönsit että ongelma on naiset."
En kyllä myöntänyt mutta jos periaatteesi on sitä mieltä niin sitten niin. Mutta edelleen jäät ilman parisuhdetta.
Ja olet trolli
Jaat tuota tietoa aika auliisti
Ne sinkut naiset ovat muuten sinkkuja ihan syystäkin. Eivät kykene parisuhteeseen. Ovat vieläpä liian pelokkaita tekemään asialle yhtään mitään.
Periaatteeni on olla ystävällinen ja arvostava naisia kohtaan. Joten ansaitsen ankean yksinäisen elämän?