Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä

Vierailija
22.01.2026 |

Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut. 

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten pitää tehdä sellaisia vihjauksia joita miehet tajuaa. Naiset eivät ole koskaan osanneet kommunikoida miesten kanssa."

Kyllä se on kuule aika paljon ihan miesten omaa tyhmyyttä. Olen siis itse mies ja muistan nuoruudesta monta tilannetta jotka nyt tajuan naisten ihan suoriksi vihjauksiksi mutta enhän minä nuorena ja kokemattomana niitä silloin tajunnut.

Näistä oli joskus hauska ketju jollain jenkkisivustolla. On jäänyt mieleen esim. kun joku kirjoitti, että nuorena miehenä hän oli jakanut taksin tutun naisen kanssa. Nainen oli sitten omalla pysähdyksellään kysynyt että tulisiko mies käymään kahvilla hänen luonaan. Mies vastasi siihen että ei kiitos, en voi juoda kahvia näin myöhään kun sitten ei tule uni. :D

Omalta mieheltäni tuli joskus vuosia sitten nainen kysymään tulta baarin sisäpihalla. Seistiin siinä neljän ihmisen porukassa, kaikki muut polttivat paitsi mieheni. Kun mieheni vastasi ettei hänellä ole sytkäriä mutta esim. Masalla tässä vieressä on, nainen kääntyi kannoillaan, nappasi sytkärin taskustaan ja tokaisi että en tarvii, mulla on oma.

Mieheni ei millään meinannut uskoa ettei se sytkäri ollut häviksissä missään vaiheessa. :D

Vierailija
42/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy aloitteen tekemisen arvoisia naisia? 

Aasiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta nää "löysin kumppanin työpaikalta" tarinat on aina vähän surullisia. Sellaisia, että kummallakaan ei taida mitään sosiaalista elämää olla. Ei siinä, ei ole minullakaan. Mutta en ikinä edes harkitsisi "syöväni kuormasta", eli aloittaa heilastelua samassa työpaikassa olevan kanssa."

Eiköhän se ole oleellista että millainen se suhde on eikä että mistä se on löydetty.

Vierailija
44/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena tehnyt joka ikisessä parisuhteessani aloitteen. Nyt olen sinkkuna enkä aio enää tehdä aloitetta. Nyt on miesten vuoro. 

Vierailija
45/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.

Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"

Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.

Minusta nää "löysin kumppanin työpaikalta" tarinat on aina vähän surullisia. Sellaisia, että kummallakaan ei taida mitään sosiaalista elämää olla. Ei siinä, ei ole minullakaan. Mutta en ikinä edes harkitsisi "syöväni kuormasta", eli aloittaa heilastelua samassa työpaikassa olevan kanssa.

Jännä. Minulla on paljon sosiaalista elämää, samoin miehelläni, mutta silti satuimme tapaamaan töissä. Eikä ollut mitään syytä jarrutella kun kunnolla kolahti. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
46/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne.

Jos näyttää naamaa suunpielet alaspäin ja välttelee miehiä on aivan turha itkeä miksei kukaan lähesty. Naisen pitää osata tehdä oma osansa.

Samaa mieltä.  Pitää saada mies luulemaan, että hän on itse tehnyt valinnan ja keksinyt lähestymisen. Kyllä se vaatii tosiaan hymyilyä ja ripsien räpsytystä. Mustuaisetkin varmaan laajenneina ja poskilla vieno puna...mutta tepsi! Yhdessä vuodesta -92.

Vierailija
47/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietäisitpä kuinka moni mies jättää vihjeet huomiotta ääliöksi leimautumisen pelosta. "

No sitten ei kannata kuitenkaan valittaa jos naista ei löydy.

En valitakaan. Olen mieluummin yksin kuin saan ikävän maineen. 

Vierailija
48/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En valitakaan. Olen mieluummin yksin kuin saan ikävän maineen. "

Periaatteen ihmisillä on yleensä elämässä ikävää ja yksinäistä.

Vierailija
49/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten naisen tehtävä on ypöyksin huolehtia kotitöistä ja lapsista. Ihan jo biologisestikin. Niin on määrätty.

Vierailija
50/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena aina tehnyt aloitteen ja aina saanut pakit. Yksikään mies ei ole tehnyt minulle aloitetta.

Vierailija
51/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet itse niin sulla mahdollisuus osua vähän parempaan. Sitä miehet tekee, elleivät ole vain pillun perässä.

Naiset eivät tosiaan tätä tunnu ymmärtävän

Vierailija
52/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."

Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.

Tietäisitpä miten moni nainen on täysin ulalla

Vierailija
53/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole

Vierailija
54/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen kannata tehdä aloitetta. Liian helposti saa kuulla olevansa #metoo tai muuten vaan pervo.

Siinä tarvitaan sosiaalisia taitoja. Jos ei tunne naista yhtään ja nainen vaikuttaa välttelevältä. Ei ota katsekontaktia, ei hymyile. Ei halua jutella yms. Ei kannata alkaa mihinkään treffeille pyytämään tällaista naista.

Jos nainen sen sijaan hymyilee, katselee silmiin, viihtyy sun lähellä yms. yms. niin tuskin alkaa huutamaan ja kirkumaan, jos kohteliaasti pyytää treffeille.

Kun kaikki nuo luettelemasi "ehdot" treffikutsun tekoon täyttyvät (ja joku uuno menee sen kutsun esittämään) saakin sitten varsin tylyn opetuksen naisten kaksinaamaisuudesta.

Vierailija
55/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin saamaton, passiivinen vätys. Kukaan ei ole sinulle aloitteen velkaa.

Vierailija
56/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole

Kylläpäs, ulkomailla

Vierailija
57/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."

Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.

Tietäisitpä kuinka moni mies jättää vihjeet huomiotta ääliöksi leimautumisen pelosta. 

Ei naista kiinnosta mitä mies hänestä ajattelee

Vierailija
58/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuka tekee ekan siirron on vähemmän tärkeää kuin mitä sen jälkeen tapahtuu. 

Eikä nainen ikinä tee sitä ekaa siirtoa. Koska ei uskalla. Ja jää ilman sitä jatkoa. Ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
59/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naisena tehnyt joka ikisessä parisuhteessani aloitteen. Nyt olen sinkkuna enkä aio enää tehdä aloitetta. Nyt on miesten vuoro. 

Puolensa ja puolensa. Miehenä olen oppinut että aina kun nainen tulee baarissa tms sanomaan "haluisitko joskus lähteä vaikka kahville?" Se ilta päätyy naisen luokse jos vain haluan.  Silti yhtään parisuhdetta ei ole noista aloituksista seurannut.  

Vierailija
60/173 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän